Oiva Toikka - Villihanhi, kuinka arvokas mahtaa olla?

Quantanamo

Sukulaiseni on ollut aikoinaan lasitehtaalla töissä ja hänelle on sieltä jäänyt pari kappaletta Oiva Toikan Villihanhia. Isoja lasilintuja siis, jos joku ei tiedä mistä puhutaan. Millaisissa arvoissa näissä liikutaan? Molemmat käsittääkseni ihan virheettömässä kunnossa. Toisessa signeeraus ja sarjanumerot, toinen täysin iskemätön tehtaalta, eli ilman signeerausta ja numeroita.

Kiinnostaisi tietää paljolla tällaisia on myyty ja mitä näistä kehtaa pyytää. Ammattilaisten mielipiteitä kaivataan.

4

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähemmän vihreä vast

      Tuskin saat kunnon vastausta, koska ovat varmaan erittäin arvokkaita ja suomalainenhan on tunnetusti oikea kademieli. Mutta mitä minä noista tiedän. Olen nähnyt hänen töitä Helsingin Stocmannin lasivitriinissä lukon takana. Käy katsomassa, jos Toikan töitä jos vielä siellä esillä, niin näet jotain osviittaa hinnalle ja jos vanhoja ja sign. ovat vielä arvokkaampia. Vaikka en muistakkaan hintöjen suuruusluokkaa, niin minut ne saivat syvään henkäisemään. Lykkyä tykö.

    • Toikka68

      No kyllä tuo sinun vastauksesi aika vihreä oli! Tässä haettiin ilmeisesti realistista jälleenmyyntihintaa, Stocmannin lasivitriinin hintalappu ei todellakaan ole sellainen. Signeerattu liikkuu 550-600€, signeeraamaton noin 350€

    • alemis

      Jatketaas tätä. Eli tuollaisen villihanhen hinta voi olla tuhansia kun katsotaan ikää ja kuntoa. Kuulemma ollut erittäin vaikeasti valmistettava tuo villihanhi.

    • hgfd111

      Hagelstamin huutokaupassa vasarahinta 460 €

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe