Voiko netissä oikeasti rakastua johonki tyyppiin ??
Must on joskus tuntunut et olen rakastunut häneen ja sitten...
Voiko netissä...?
7
506
Vastaukset
- Ivanhoe
Niin, sitten mitä? Haluaisin kuulla lopunkin surullisesta tarinastasi.
- |OonSiun|
se rupee puhuun sen tyttöystävistä tai vastaavaan ja tuun mustasukkasex mut vaikka se outoo onki nii siltä se tuntuu
- Kundi85
|OonSiun| kirjoitti:
se rupee puhuun sen tyttöystävistä tai vastaavaan ja tuun mustasukkasex mut vaikka se outoo onki nii siltä se tuntuu
oon ihastunut aika moneen, niin kuvan ja/kuin puheiden perusteella...siis nettimuijiin joihin oon yhteydessä (en kuitenkaan sukupuoliyhdynnässä, heh).
- mansikkasuklaa
Voi netissä kait rakastua.Yks mun,ei nii läheinen kaveri on nyt kihloissa,ne tapas,tutustu ja rakastu netissä.
- ebsu
...tietty voi, mutta tuota tuota jos nyt ihan oikeesti rakastuu niin kait sitä ennen tulee selväks se että jätkällä/muijalla johon oot "rakastunu" voi olla jo joku...jollei sit tää henkilö oo kertonu kumppanistaan..mutta juuh ite luulin joskus että olin rakastunu en sit tiedä, mut se rakkaus on loppunu jo ajat sitten :D vaikka nähtiinkin ja kaikenmoista mukavaa, mutta kaikki loppuu aikanaan :/
- Milla
En siitä rakastumisesta tiiä, ainaki voi ihastua ja kiintyä. Mutta sitten joskus kun hänet tapaa, voi toinen olla aivan muuta kun on kuvitellu. Miten te uskalsitte hänet tavata?
- jep..
kyllä voi... rakastuin.. ja hän on myös ensi rakkauteni.. meillä oli ihana suhde..eka näkeminen oli jännittävä... oltiin yhdessä 1,5kk... nyt ei enää olla :/ niisk... rakastan tätä poikaa vielläkin valtavasti.. mut nyt ollaan kavereita.. ja onneksi näin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758