Voiko eron tapahtuessa se vanhempi, jolle annetaan vain yksi päivä viikossa tapaamisoikeus lapsiinsa, vapautua elatusmaksuista, jos hänet diagnosoidaan mielenterveysongelmaiseksi? Jos ei voi, mitä virkaa on mielenterveysongelmaiseksi leimaamisessa - siis, jos siitä ei ole mitään hyötyä? Onko ainut seuraus, että sinut pumpataan hirveitä myrkkyjä täyteen ja sitten kupataan osa sairauspäivärahoistasi elatusmaksuiksi?
Mielenterveyspotilas ja elatusmaksut
6
162
Vastaukset
- onko vai ei
Onhan siitä se hyöty, että saat mielenterveysongelmaiselle kuuluvaa hoitoa ja kenties pääset eläkkeelle.
Mieti, onko lapsellesi hyötyä siitä, että et halua maksaa elatusapuja!- dfdgdfhfgd
Estikö mielenterveysongelmasi sinua huomaamasta, että aloittaja ei puhunut itsestään?
Työtön ja tuloton ja ulosotossa oleva mies, jonka vaimo kiskoo yhteiskunnalta kaikki edut, kohdeltuaan miestään törkeästi - se on tilanne. Mies velkaantuu yhä pahemmin. Nainen lähettää kaikki lapsilisät omille sukulaisilleen omassa maassaan (maata ei saa mainita, tai S24 poistaa kommentin; joidenkin kansallisuuksien väärinkäytöksiä pitää suojella, nääs). Eli itse asiassa Suomen valtio elättää ulkomaalaisia loisia. Ja suomalainen mies velkautuu. Mies haluaa lapset omaan hoitoonsa, ja toivottavasti saakin.
No, mitäpä minä toisten asioita selittelemään jollain typerällä nettikeskustelupalstalla. - ymmyrkäinen
dfdgdfhfgd kirjoitti:
Estikö mielenterveysongelmasi sinua huomaamasta, että aloittaja ei puhunut itsestään?
Työtön ja tuloton ja ulosotossa oleva mies, jonka vaimo kiskoo yhteiskunnalta kaikki edut, kohdeltuaan miestään törkeästi - se on tilanne. Mies velkaantuu yhä pahemmin. Nainen lähettää kaikki lapsilisät omille sukulaisilleen omassa maassaan (maata ei saa mainita, tai S24 poistaa kommentin; joidenkin kansallisuuksien väärinkäytöksiä pitää suojella, nääs). Eli itse asiassa Suomen valtio elättää ulkomaalaisia loisia. Ja suomalainen mies velkautuu. Mies haluaa lapset omaan hoitoonsa, ja toivottavasti saakin.
No, mitäpä minä toisten asioita selittelemään jollain typerällä nettikeskustelupalstalla.Elatusapu määrätään vanhempien tulojen mukaan (ja lapsen kulujen), diagnooseja ei sinä kysellä. Joten mielenterveysdiagnoosi (oma tai kummin kaiman) ei siihen voi vaikuttaa. Ei diagnooseja sen vuoksi tehdä että se lapsen elatukseen vaikuuttaa, vaan siksi että voidaan antaa oikeaa apua sairaalle.
- onko vai ei
dfdgdfhfgd kirjoitti:
No, mitäpä minä toisten asioita selittelemään jollain typerällä nettikeskustelupalstalla.Minulla ei ole mielenterveysongelmaa. Aloittajan viestin ymmärtämistä taisikin haitata kohdallani juuri se, ettei ole kokemusta mielenterveysongelmaisten ja heidän perheidensä tyylistä ja tavoista järjestää elämänsä.
- 33+33
Ulosotossa on raja 1055 €/kk joka on jäätävä henkilölle itselleen, joten mitään valittamista ei pitäisi olla, sillä rahalla elää ihan kohtuullisesti.
- pööpöö
Jos sopimus tehty ei voi vapautua kuin käräjöimällä jos sittenkään.Itsellä sellainen tilanne että esikoisen isä yritti vapautua sopimuksesta,on siis ensinnäkin kiusannut sekä mua että omaa lastaan noin 6vuotta ja sitten teki uuden lapsen siis toiselle naiselle eikä halunnut maksaa elatuksia enää,en suostunut ja lastenvalvoja sanoi että viekööt käräjille jos haluaa,mun ei ole pakko suostua sopimuksen purkuun koska se on lapsen raha.Rikollinen sekoboltsi koko jätkä.Lapsella astma johon tarttee lääkkeitä ja maksullisia harrastuksia joten kaivakoot ketku vaan kuvetta sen kokonaista 90e kuukaudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776