Olemme ajatelleet antaa Islan pikkuveljelle nimeksi Joonatan, mutta rupesin miettimään, ovatko nimet liian erilaisia ja onko Joonatan liian pitkä nimi verrattuna Islaan? :s me vain pidämme juuri noista nimistä :)
Isla ja Joonatan?
7
106
Vastaukset
- -Lotta-
No ei tollasilla oo väliä :) Pojalle vaan Joonatan nimeksi!
- tämmöinen mielipide
Onhan Joonatan pitkä nimi verrattuna Islaan, mutta mitä sitten, molemmat ovat minun mielestäni ihania nimiä :) Mutta jos pituus häiritsee niin kävisikö sitten esim
Joona
Joel
Joonas
Jonne
Joni - islatan
Joonatan on oikein hyvä nimi ja mielestäni sopii yhteen Islan kanssa, vaikka onkin pitempi. :)
- kahden äippä
no kiva :) Kyllä pojasta taitaa tulla Joonatan :)
- -ada-
Kivat nimet ja jos just niistä tykkäätte niin ihan turha miettiä muuta!
Täällä näkee turhankin paljon sitä että sisaruksille etsitään väkisin nimeä jossa on yhtä monta kirjainta ja tiettyjä kirjaimia kuin muillakin lapsilla. Nimien yksilöllinen kauneus häviää,esim Isla on kaunis nimi, mutta jos siskot olis Isa, Ilse ja Issa,niin nimen kauneus väkisinkin haihtuu" tiku ja taku"- toiston alle.
- Täti
Se on tosiaan tärkeintä, että teidän mielestänne nimi sopii pojallenne ja että pidätte nimestä.
Joonatan on kelpo valinta Islan veljelle:) - naksi
Isla ja Joonatan oivallistakin oivallisempi pari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701