Peurunka Ralli 2013

pätkiä läpi

Kävin ajelemassa pätkät läpi ja latomutka näytti aikas hyvältä ja lossin mutka vielä paremmalta. Muutama muukin (sukan) varteen otettava paikka oli. kertokaas itse jos näitte jotain parempaa niin pistän muistilappuihini.

17

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tossanoin

      Kagosella noin 3,8 km ennen maalia nypyn jälkeen pitkä vasuri kirraa lopus, välitieltä 500m kävely!!

    • fsdddf

      Rautaniemessä 4,1 km ladon taakse vasen. Viimeksi 2 6 lanssit. Sinne.

    • peurunka ei sastamal

      Rautaniemi heppu on kyl jo hoidon tarpeessa.

    • todellaki

      Viitalasta 1km tiukka oikee söi 2 autoo f-cupis 07, nyt parempi aukko takana runkirakuu

    • Ambo69

      Ajetaaks sinne Lossiin vai täysillä kyytiin.?!? En kyl usko tota.!! Ja kuulin et Rautaniemi ajetaan tänävuonna väärinpäi! jotenki pakilla vai?? Tai sit katollaan?! Mä en tajuu kyl tota!?

    • Lankamaa

      Lankamaalla 95 F-cupin paikka lopultakin mukana..

    • ammo2

      Rautaniemi ajetaan, 1,2,3,4 pätkinä!!!!! Huolto laukaassa joka pätkän jälkeen!!! Myös siirtymäajat otetaan huomioon poikkeuksellisesti

    • jarrujäljet piiloon

      Lauantaina sen näkee mitä ajetaan. Paikkoja ei kuulemma hirveämmin ole, ja samoja vanhoja pätkiä mitkä jo kaikki tietää.

    • rally1

      Harisentie- Sulkulantie ajetaan vehniällä/valkolassa harisentien loppupäässä ennen kun vaihtuu sulkulantieks muutama hyvä paikka,

    • verkkarit1

      Ilman muuta kaikki toppahousut latomutkaan ;)

      Sie kiva katsella ohi ajoja kun kaikki täällä niistä nyt jo puhuupi.

    • volvo2

      Ajoitkohan väärän reitin läpi jos lossi oli mukana?

      Vai sekotitko neste ralliin?

      Valkolassa taas ropisee ja "hotellin" pätkällä hinkataan urissa:)

      Lankamaan ladon kaikki jo tietää.

    • Reittiä

      KUULUTUS

      No. 90/2013 Keski-Suomen poliisilaitos

      Keski-Suomen poliisilaitoksen päätös 19.2.2013 No. 8267/2/2013 teiden sulkemisesta nopeuskilpailun ajaksi Äänekosken ja Laukaan ja Konneveden kuntien alueella 9.3.2013 järjestettävää 17. Peurunka -rallia varten. Hakijana Laukaan Moottorimiehet ry.

      Suljettavat osuudet ovat seuraavat:

      EK1: Vatiantie - Jokelankuja - Mattilantie - Pituus 5,3 Km

      EK2: Harisentie - Hirvasmäentie - Sulkulantie - Myyräntie - Pituus 18,0 Km

      EK3: Etelälahdentie - Pitkämäentie - Soidinmäentie - Pituus 10,7 Km

      EK4: Uurapohjantie - Hänniskyläntie - Hiidenvuorentie - Papinniementie - Nurmijärventie - Pituus 19,0 Km

      • keeppori

        onhan tuossa oikeitakin teitä. muuten päin hanuria. ja latomutkakin ajetaan, mut osuu vaan siirtymälle. voihan siinä silti joku haihtua.


    • Sisäkurvintoppahousu

      Kunhan puupino haetaan pois ennen lauantaita, niin toimii... Muuten huomiolla.

    • runkip

      ykösel rytisee

    • Ek1: Finnin yksityistie, Multamäen metsätie
      Ek2: Nesterallin Lankamaa alkaen Pääkkösentieltä Eskosentielle, maali Papinniementiellä ennen Nurmijärventien risteyttä
      Ek3: Riiheläntie, Vatiantie (paikallistie 16755), Järvenpääntie, Mattilantie.
      Ek4: Nesterallin Valkola: Harisentie, Hirvasmäentie, Sulkulantie

    • lyhytkävely

      Onkohan Hirvasmäentie mukana ja jos niin moneltakohan. 2019

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe