Milaja?

tyyyytyväinen

Hei!

Mieheni on ajatellut kuulemma tytön nimeksi Miljaa. Minä taas en ole Miljasta ihan niin innostunut, koska hyvällä ystävälläni on jo tytöt Selja ja Lilja, ja jos heille tulee vielä perheenlisäystä niin Milja olisi kuulemma vaihtoehto. En haluaisi "viedä" tuota nimeä, varsinkaan kun se mielestäni sopisi niin kivasti isompien nimiin.

Pyörittelimme sitten leikillämme miehen kanssa kaikenlaisia nimiä ja jotenkin päädyimme yhdistelemään niitä uudestaan "hassuiksi" välimuodoiksi. Jostain putkahti sitten Milaja, joka olikin yllättäen kiva!

Mieheni ehdotteli mm. Milenaa ja Millaa myös, mutta nuo eivät ole ollenkaan tyyliä josta pidän.

Mitä mietitte tästä nimestä? Nimeä on vrk:n mukaan annettu 160 kertaa.

Tässä vielä lisäksi listaa nimistä, joita on meidän listoilla:

ISÄ:

Milja
Milla
Milena
Enni
Enna
Nelli
Sofia
Ninni

ÄITI:

Fiia
Laila
Seela
Linnea
Selma
Tilda
Matilda

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasse Sievinen

      Jaa. Typeriä nimiä teidän listassa. Ehdotan Hirvi-Hannele!

    • milajamilana

      Milaja ihan kiva, mutta uskallan väittää, että noista 160:stä kastetusta 150 on mustalaislapsia... terveisin täti paikkakunnalta, jossa väkilukuun suhteutettuna eniten mustalaisia koko Suomessa. Eli en suosittele.

      Milana ei ollut listalla, se on kaunein Mil-alkuinen nimi minusta... mutta taas, sekin mustalaisnimi, tai ainakin minulla vahva mielleyhtymä hameellisiin päin.

      • utelias?

        Mikä on tämä paikkakunta?


      • naksi
        utelias? kirjoitti:

        Mikä on tämä paikkakunta?

        Kurikka, Etelä-Pohjanmaalla. Ainakin näin olen kuullut, että koko Suomessa on väkilukuun suhteessa eniten, toiseksi eniten Kauhajoella, joka on siis Kurikan naapurikaupunki. Sitten tulee vasta Helsinki.


    • Tätyli

      Milaja kuulostaa ihanalta!

    • laiturilta

      Mila/Milena/Milana tausta ja merkitys löytyy Behind the name -sivustolta. Entä Milka, Militsa?

    • vaikkkapa

      Milma tai Lilli?

    • Täti

      Milana ei ole minun mieleeni! Milana ja Melina sen sijaan ovat hyvin kauniita kumpikin.

      Omalta listaltanne parhaat isän ehdotuksista ovat
      Milja, Enna ja Enni, ja äidin ehdotuksista Seela ja Linnea.
      Seela on kaikkein paras!

      Tässä vielä muutama M:llä alkava ehdotus:

      Milka, Minja, Mirka, Miili,
      Miila, Mirva, Minttu,
      Meeri, Malla, Maisa,
      Maura, Meiju, Mandi
      Meini, Mimosa, Melissa,

    • Lilay

      Milaila tai Mileila, miksei myös Miliana tai Milina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe