Vatsatanssi

ems

Mitä mieltä te olette vatsatanssista? Tai kulkee myös nimellä itämainen tanssi.. Minkä ikäisille sopiva?

7

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amelie

      Ite alotin ku olin 20.Mut ei se niin iästä oo kiinni, jos vaan haluaa tanssia, niin mun mielestä ikä ei oo este. Voisin kuvitella että jotkut alottasivat jo lukiossa..mutta se voi olla useille kynnyskysymys.. Mä kun kerroin mun luokkalaisille, niin kuului vain naurunhörähdys kuorossa..=) mut ei se mitää, pitää ottaa huumorilla! Mä nautin vatsatanssista suunnattomasti=)Se on hyväksi selälle ja mielelle..Auttaa ainakin mua rentoutumaan..mitä taitoa en osannut ennen vatsatanssia.. Löysin vatsatanssissa tanssin ilon..
      TOsta iästä vielä..Sehän on aikuisten naisten tanssilaji..munkin tanssiryhmässä on sellasia keski-ikäsiä naisia suurimmaks osaks, sitte meitä nuorempia on muutamia. Mut kaikki me mahdutaan samaan ryhmään..=)- ja hauskaa on

      • ...

        Kaverini harrasti itämaista tanssiopistolla 12-15 vuotiaana, eli se siitä vanhojen naisten lajista..
        Itse omassa tanssipaikassani ja ryhmässäni on kaksi hieman vanhempaa (ehkä n.35v) naista ja muut ovat parikymppisiä, ja edistyneitä ollaan. Eli sopii kyllä aivan kaiken ikäsille!


    • Crystal

      Aloitin itse vatsatanssin 17 vuotiaana. 4 vuotta se on jaksanut innostaa... Taas lähtee uusi talvi "navan pyörityksen" parissa. Olen nuorin meidän ryhmässä, mutta mielestäni iällä ei ole tanssissa mitään merkitystä. Hieman rohkeutta ehkä tarvitaan=) Vatsatanssi kun ei ole niitä pieni elkeisempiä lajeja. Pidän siitä juuri sen vuoksi, että kerran/kaksi viikossa pääsee liikkumaan vapautuneesti. On myös totta, että siinä ei ylimääräisiä ehdi miettimään, kun yrittää etsiä itsestään niitä pienen pieniä tärkeitä lihaksia, jotta saa liikkeen toimimaan ja näyttämään hyvältä...Hauskaa se on!

    • Elisa

      Iällä ei todellakaan ole väliä. Itse aloitin 12-vuotiaana, nyt on pian 10 vuotta takana lajia. Mukavaa olla mukana toiminnassa, näytöksissä ja kursseilla. Mukaan vaan jos laji yhtään kiinnostaa! Ja ensinhän voi käydä katsomassa näytöksiä ja ottaa selvää. Netistä löytyy paljon

      • Mari

        Moi kaikki vatsatanssista kiinnostuneet!

        Syksyn alkeisryhmät on alkaneet eikun mukaan vaan, netistä varmaan löytyy useimpien yhdistysten syksyn aikataulut.

        Ite oon nyt vuoden verran harrastanu kohta.
        Ja kyl sen huomaa jo kilometrin päästä :)

        Ryhti on parantunut huomattavasti ja lantio notkistunut. Selkäkivut kadonneet. Hartiajäykkyys kadonnut...

        Ja huomaamatta tullut muutama kilo lisää vaan ei näy missään, vatsa senkun pysyy hoikkana. Yleensä ensimmäisenä alkaa huomata kun alkaa tulla makkarat vyötärölle :)

        Yllättävin vaikutus oli makuuhuoneen puolella havaittavissa. Olen alkanut ejakuloida ja orgasmit voimistuvat koko ajan. Eli ainakin lantionpohjan lihakset on kunnossa.

        Eli juuri tästä syystä suosittelen erityisesti synnyttäneille naisille, sekä niille joilla on ollut virtsean karkailu ongelmia, ongelmia saada orgasmia :)

        Tuntuuhan se aluksi tosi vaikeelta, mut kyl se siitä alkaa sujua n. kk- kuluttua alkaa lantio olla jo paljon notkeampi. Värinää sit en kyllä vieläkään oikeen saa aikaan, mut kaikki aikanaan.


    • Anonyymi

      Minkälaiset kengät olisivat parhaat vatsatanssissa? Ite olen suositellut käyttämään vatsatanssissa leijjereitä ja välttämään mummokenkiä

      • Anonyymi

        Jos mummo vatsatanssii, niin kai hänellä on oikeus mummokenkiä käyttää tai olla käyttämättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe