Olen harkinnut asuntoni myymistä tai ainakin vuokrausta, kuvia alla olevassa linkissä. Mitä mieltä olette seinien ym väristä, onko riittävän "neutraali yleiseen makuun, vai pitäisikö tehdä jotakin?
Kuvia:
http://imgur.com/a/Mkapl
Seinien värivalinnoista
12
177
Vastaukset
- Makuasioita...
No ainakin omaan silmään suht "mitäänsanomaton", eli kaipa sen sitten voi "neutraaliksi" luokitella.... onko tuo seinäväri muuten semmonen "kusenkeltainen"? Keltainen nimittäin ei ole mikään helpoin mahdollinen soinnuttaa vuokralaisella olemassa olevien kalusteiden kans. Ellet halua maalata selkeästi valkoiseksi, niin käytä mieluummin vaikka jotain harmaan eri sävyjä, ne on helppoja lähes minkälaisten kalusteiden kanssa tahansa...
- b b b
Jos maalipinta on suhteellisen hyvässä kunnossa, niin ei ehkä kannata lähteä maalaamaan.
jos vuokralainen kysyy seinien maalausmahdollisuudesta, niin kustannat sitten maalit ja hän voi maalata valita sävyn. Sitten tulee ainakin mieleinen. - Näin on
Jos olet myymässä asuntoa ei myytäville asunnoille tule tehdä mitään. Ostaja haluaa remontoida kohteen.
- Viimeistelijä
Hyvä saada mielipiteitä värivalinnasta yleisellä tasolla, tietää hieman mitä "keskimäärin" ihmiset haluaa. Keskimääräisellehän on varmaan eniten potentiaalisia ostajia/vuokraajia. Jos tekee itselle, niin silloin on asia ihan toinen.
Ajattelin, jos tästä asunnostani maalaisin vaan yhden seinän valkoiseksi, niin kumpaa suosittelette, maalarinvalkoista (värikartalla F157 tai G497), mikä on hieman kylmänvalkea väri, vai hieman lämpimään päin kallistuvaa valkoista, mikä olisi nykyisten seinien sävyn suuntaan, mutta valkoinen.
Ovet on maalattu maalarinvalkoisella.
http://imgur.com/a/Mkapl - asilaalista
Vaikka en itse ole valkoisen ystävä niin maalaisin nuo kaikki seinät maalarinvalkoisiksi. Ostaja sitten laittaa tapetin tai maalaa jonkun seinän eriväriseksi. Tuo nykyinen väri tekee asunnon tunkkaiseksi ja halvan näköiseksi.
No minulle maalaaminen ja remontoiminen ei ole ongelma ja toiselle se aiheuttaa liikaa vaivaa. Ainoa järkevä väri, on sitten kyseessä myynti tai vuokraus,on himmeä maalarinvalkoinen. Voin muuten kertoa, että voimakkaan väriset seinät aiheuttavat pahoinvointia kaikilla, tietenkin myyjää/vuokranantajaa lukuunottamatta. Pahinta on laittaa esim. punainen tai sininen keittiö, musta ei kuulu yhtään minnekkään yhdessäkään asunnossa.
Ja tuo kylppäri on muuten karsean näköinen, vuokralle saat laitettua vuokratason kärsimättä, mutta myydessä alueen keskihinta vähennettynä kylppärirempalla.
- vuokranantaja3
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Ja tuo kylppäri on muuten karsean näköinen, vuokralle saat laitettua vuokratason kärsimättä, mutta myydessä alueen keskihinta vähennettynä kylppärirempalla.
Kyllä sen pitäisi kelvata vuokralla asuvalle. Kylppärin meinaan.
vuokranantaja3 kirjoitti:
Kyllä sen pitäisi kelvata vuokralla asuvalle. Kylppärin meinaan.
Enkö minä juuri niin todennut edellisessä viestissäni? Onko sinulla pahakin lukihäiriö :D
- trtreyt54re54etr
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Enkö minä juuri niin todennut edellisessä viestissäni? Onko sinulla pahakin lukihäiriö :D
Vieläkö sinä Välittäjä_LKV tarkastat tullen nopeuden kusemalla vastatuuleen? Jos räiskii ruotsalaishuulillesi niin menet perämoottorin konehuoneeseen jynssäämään itseäsi.
- pilssi LKV
trtreyt54re54etr kirjoitti:
Vieläkö sinä Välittäjä_LKV tarkastat tullen nopeuden kusemalla vastatuuleen? Jos räiskii ruotsalaishuulillesi niin menet perämoottorin konehuoneeseen jynssäämään itseäsi.
vielä se niin tekee
valitettavasti
- Kaveri
Ihan kivan näköinen ja siisti kylppäri omaasi verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256