Miten pääsen parhaiten Sihanoukvillestä Koh Changille? Onko laiva/lauttayhteyksiä? Pääseekö millään lennolla esim. suoraan Phnom Penhistä Tratin lentokentälle?
Sihanoukvillestä Koh Changille
2
336
Vastaukset
- Sikavillen Tieto
Voit ostaa Sihanoukvillestä bussilipun Koh Changille. Hinta luokkaa 20-30 USD, en muista tarkasti.
Bussi lähtee aamuvarhaisella Sihanoukvillestä. Rajalla olet noin puolilta päivin, mistä matka jatkuu rajamuodollisuuksien jälkeen minibussilla Koh Changille.
Laiva/lauttayhteyksiä ei ole.
Phnom Penhistä ei ole lentoja Tratiin (lieneekö mistään ulkomailta). - wiii90
Varo muuten rajalla paikallisia jotka yrittävät uskotella että sinun on maksettava heille ekstraa että pääset viisumitarkastuksen jonon ohi. Nämä tyypit hyökkäsivät kimppuun heti kun pääsin bussista ulos ja nappasivat rinkkani ja selitteli sitten kuinka minun olisi pakko maksaa ekstraa että pääsen passitarkastuksen jonon ohi, Thaimaan puolella oli kuulema minibussi odottamassa enää vain minua ja jonottamiseen menisi tunteja!
Monen jyrkän "no I'm not paying extra!" komennon jälkeen minua kuumottanut Kambo lopulta luovutti. Jonottamiseen meni max. 30 min ja rajan toisella puolella saatiin koko Koh Chang porukka odotella minibussia melko pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741