Hei, ajattelin tiedustella, kun tuota lesbo-palstaa enemmän seuraavan bi-seksuaalina, nyt lueskelin taasen tätäkin palstaa, että onko monikin teistä lukijoista/kirjoittajista parisuhteessa naisen kanssa (siis nainen). Itseäni on onnistanut löytää ihana nainen elinkumppaniksi,rakkaaksi. Hän on ns pesunkestävä syntymälesboksi julistautunut, vaikka lesbopalstaa lukiessani ei uskoisi sellaisia edes olevan, he kun valtaosiltaan eivät usko bi-naisten kykyyn rakastaa vain yhtä ihmistä, varsinkaan naista ja solmimaan oikean rakkaussuhteen tämän kanssa.
Että ottaa useasti päähän kun lukee lesbo-palstaa kun bi-naiset leimataan aika pahasti, usea jopa vannoo ettei koskaan voisi rakastua bi-naiseen, kun on niin huonoja kokemuksia, että kuitenkin menevät miehen syliin jossain välissä.
En tiedä olenko sitten pahasti "lesboutumassa" koska suunnittelemme rekisteröitymistä ja muutenkin koko loppuelämää yhdessä rakkaani kanssa, vaikka olen kohta kolmikymppisen elämäni aikana aina 27 ikävuoteen asti seurustellut ja jopa asunut miehen/miesten kanssa.
Mene ja tiedä...mutta kommentteja pyytelisin.
Ja en jaksa kyllä tuomita kolmas-pyörä-juttujakaan, se on joidenkin juttu, ei minun, mutta ei heteroidenkaan mielestä mun juttu ole niiden juttu, joten ihan turha kai ketään tuomita. Joskus on uskontotunnilta jäänyt mieleeni joku lause "että heittäköön se ensimmäisen kiven joka..."
Että näin.
mietteitä
keskiviikko
1
324
Vastaukset
- Orkkidea
jos rekisteröitymiseen päädytte.. =)
Itse olen tällä hetkellä miehen kanssa elämäni ensimmäistä kertaa, mutta takana on muutama suhde naisen tai naisten kanssa. Pisin kesti sellaiset kolmisen vuotta. Siihen mahtui niin iloja kuin surujakin, mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois. Nykyinen mieheni ei ollut eron syy. Hän on edelleenkin minulle tärkeä ihminen. Mutta rakkaus vain lopahti pikkuhiljaa.. Vain ystävyys jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813