Voiko menestyä?

huokaustenpeli

Voiko Hattrickissä menestyä muuta kuin treidaamalla (=kytätä kaiken aikaa siirtolistoja ja ostaa halvalla ja myydä kalliilla / treenata hieman ja sitten myydä kalliilla)? Eli siis voiko menestyä myös treenaamalla vain itsellensä?

Olen pelannut peliä vuodesta -04 lähtien, ja pääasiassa vain treenaillut itselleni pelaajia, sekä muutamia ylimääräisiä myynyt, sekä olosuhteiden pakosta myynyt treenattuja (lähes ainainen alijäämä taloudessa). Koko tänä aikana olen ollut korkeimmillaan V divisioonassa 2 kautta (ranskalaiset visiitit), suurin osa kausista VI divarissa, pari kautta VII divarissa.

Olenko vain harvinaisen huono pelaamaan, vai onko treidaaminen ainoa keino nousta ylemmäksi kuin V divari?

2

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelailia

Kai se taitaa vaatia sitä halpojen pelaajien ostamista, treenaamista ja myymistä kallillaa, ja sitten on enemmän rahaa koittaa ostaa halvalla vähän parempia pelaajia. Olen aika kauan kans pelannut, ja sama vika täälläkin. Vain kerran olen noussut V divariin, ja visiitti jäi yhden kauden mittaiseksi. Eli lähinnä VI divarissa pelannut. Joskus kun juniori akatemiaan saa jonkun huippulupauksen ja peluuttaa sitä siellä ja kun on parhaimmillaan, nostaa edustusjoukkueeseen ja heti myyntiin, niin voi saada hyvät rahat, kun joku harjoittaja ostaa itselleen ja treenaa hänestä huipun. Monia treenaajia kiinnostaa vain ne 18-19 vuotiaat superlupaukset, joten niistä saatava hinta voi olla todella kova pelaajan tasoon nähden.

• HTn paras manageri

Onhan noita korkealle nousseita OKP joukkueitakin, eli siis niitä joilla on vain omia kasvatteja joukkueessa. Joonaksen Örkit on ainakin nelosessa. Sitäpaitsi treenaamalla rahan tekemisessä ei tartte ihan koko ajan kytätä siirtolistoja, riittää että tietää hyvän treenivälin. Asioita on myös hyvä kysellä aina foorumilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe