Lyhyesti:
Kun sanon vaikkapa vaimolleni: "Olet herttainen" tai sanon "olet hieno ihminen", "olet kaunis" , "olet tyylikäs" , "olet aina avulias" tms. saan joka kerta vastauksen siitä kuinka juuri äsken tai joskus muinoin hänelle oli jo exät tai asiakas tms. jo kerinnyt kertoa asiasta.
Mua se jotenkin vaan potuttaa! Aivan kuin omat sanani eivät voisi olla hänelle minkään arvoisia tai ettei mikään ole hänelle enää uutta ja minä vaan toistan sitä minkä hän jo tietää kun (kaikki) muutkin ovat niin sanoneet. Tosiasiassa vaimollani ei ole kovinkaan hyvä itsetunto ja siksikin koitan sanoa hänelle hyviä asioita aina kun siihen näen aihetta.
Kuinka on? Olenko herkkähipiäinen vai voisiko joku teistä samaistua tilanteisiini. Jotenkin vaan tuntuu että tulen syrjäytetyksi ja jotenkin nollatuksi. Niin, jospa minullakin on heikko itsetunto. Onko kauniiden käytöstapojen mukaista moinen sanojeni ohitus kuvatulla tavalla. Mitä sanoo naiset, mitä sanoo miehet?
Niin sanoi tuo ja nuokin...
Isosiili
1
172
Vastaukset
- Isosiili
Voi äly! Tämähän tuli aivan väärälle palstalle:-/, kun ei ole kyse ruoka tai juoma jutuista vaan arkipäivän käytöstavoista. Sorry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488