Kielimatkalaizii(:

2013-2014

Hei eli kukaan menossa kielimatkalle 2013 tai 2014? Kiinnostais. Ja mitä järjestöä suosittelette onko hyvii/ huonoi kokemuksii?:D

4

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jana_94

      Moi! Itse olin EF:n järjestämällä kielimatkalla Brightonissa ja en voi sanoa muuta kuin, että elämäni parhaimmat viikot :) Laita minulle sähköpostia niin kerron lisää!

      [email protected]

    • kokemusta-on

      Älä missään nimessä mene EF:n kautta. Etkö ole lukenut yhtäkään niistä miljoonasta ketjusta jotka kertovat EF:n kauheudesta. Valitse suosiolla joku muu järjestö.

    • erikac-

      Olin vuonna 2012 EF:n kautta Maltalla ja saman järjestön kautta menen tänä kesänä Kaliforniaan. Ite suosittelisin EF:ää, oon tykänny ite siitä tosi paljon. (-: Minun kokemukset EF:stä on aika positiiviset, liiderit osas asiansa, ryhmä oli kiva, aktiviteetit hauskoja yms. :D Mutta toki löytyy huonoja puoliakin niinku kaikesta, meijän huone resortissa ei ollut maailman paras, mutta kyllä sielläkin jaksoi asua sen kolme viikkoa :D, ruuasta en ite tykänny kovinkaan ja joskus aikataulut vähän venähti :p Mutta vaikka olikin pikkuvastoinkäymisii, silti tuo matka on ollut yks minun elämän parhaimmista kokemuksista!! :--) Lisää minun kokemuksista voit lukea tuolta -> http://erika-away-from-home.blogspot.fi/

      • Paikallisiii:*

        Hei ja kaikki ketä ovat olleet kielimatkalla kertokaas, onko mitenkää mahd tutustua paikallisiin omanikäsiin esim englannissa? Se ois aivan ihanaa ja en tiedä et onko ees käytännössä mahdollista vai ollaanko aina oman ryhmän kaa tms. Menossa ens wuonna mutta kohde ei 100% varma:-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe