Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rippikoulu propaganda paskaa

joopajoo 333

mielestäni rippikoulu on propaganda paskaa,kommentoikaa

42

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti lisätty

      Ei pidä paikkaansa.

    • Satanismylord

      Jumala rankaisee sinua

      • Terv.Mirka

        Ei minkäälaista hätää. Jumalaa ei ole.

        Jumala elää vain uskovaisten mielikuvituksessa jota he pelkäävät ihan tosissaan.


    • hgfdszxc

      No voihan sen noin töksäyttäenkin sanoa..

    • käyttäkää aivojanne

      kyllä on! olen samaa mieltä! Se oli ihan perseestä! vihasin joka hetkeäni siellä! täysin turha ja ahdistava kokemus. Se on vaan kirkon epätoivonen tapa aivopestä itselleen lisää tapakristtittyjä jotka ievät uskalla ajatellä omilla aivoillaan.
      Menkää protulle se on paljon asiallisempi leiri.

    • mmdmwiekwr

      Et taida edes tietää mitä on propaganda.

      Riparilla ainakin meillä puhuttiin enemmän sellaisista kaikkia ihmisiä koskevista asioista kristinuskon lisäksi.

    • marja n

      Riparilla oli hauskaa, hervotonta, hulvatonta ja rentoa. Välillä oli myös pohdintaa, keskusteluja, kilpailuja ja hiljaa olemista. Ehkä on sitten kovin erilaisia leirejä, mutta minä sain paljon uusia ystäviä ja tietoa kristillisyydestä. Suositteln.

      • Aikuinen.47

        Näinhän se aivopesu menee. Riparin aivopesu meni täysin oppikirjojen mukaisesti.
        Lopputulos, et edes huomattut tulleesi aivopestyksi ja oli täten onnistunut.


      • QwertytrewQ
        Aikuinen.47 kirjoitti:

        Näinhän se aivopesu menee. Riparin aivopesu meni täysin oppikirjojen mukaisesti.
        Lopputulos, et edes huomattut tulleesi aivopestyksi ja oli täten onnistunut.

        Just näin. Se oli niin tuskallista katottavaa ko tyypit vaan "valaistu" siellä. Mun isoveli kans... ennen riparia se ei uskonu ollenkaan


    • Vaatikaa todisteita

      Kirkko ei ole koskaan todistanut opettamiaan asioita todeksi ja siksi kirkon opetus onkin pelkkää huuhaata, myös riparissa.

      Ennen kuin päätätte mennä ripariin niin vaatikaa kirkolta todisteita että heidän opettamat asiat on todistettavissa olevia tosiasioita.

      Sanotaan ettei ilmaisia aterioita ole olemassakaan, pitää paikkansa hyvin myös kirkon osalta.
      Ei kirkko ketään huvikseen leiritä, vaan kirkko himoitsee teidän tulevia palkkojanne/rahojanne ja tätä varten ripari on.

      Kirkon jäsenyydelle pitäisi olla 18v ikäraja.

    • Käyppä lukaisemassa uskonnonfilosofian pääaineopintojen tenttikirja: Visala: Mitä tiede ei voi kertoa sinulle? ja tule sen jälkeen puhumaan todistelun ongelmista ihan tavallisissa arkiasioissa.


      Terveisin Netti-Saapas Johan, Helsinki.

      • timanttijäärä

        elä juuhani ala uhittellee,,,,ei oo kiva lukee ku nuorisotyöntekijät tai mitkä lie haastaapi riitaa,,,,,lasten kanssa,,,.,,


    • es-poni

      No juu, onha tossa PIENI osa totuutta, HYVIN PIENI.

    • Hei!

      Rippikouluun hakeutuminen on vapaaehtoista. Siellä tutustutaan kristinuskon perusasioihin. Meidän mielestä rippikoulun tarkoituksena on antaa jokaiselle mahdollisuus omaan tahtiin käsitellä asioita. Ihanteellisella riparilla jokaisella pitäisi olla oikeus tuoda esille oma näkemyksensä ja keskustella niistä avoimesti. Jokainen rippikoulu on erilainen ja jokainen rippikoululainen kokee sen aina omalla tavallaan. Se, minkä joku kokee propagandana, toinen kokee tärkeänä tietona, jota tarvitaan kanssaihmisten ja/tai itsensä ymmärtämiseen.

      Terveisin,
      Jyväskylän NettiSaapas

    • Tervehdys,

      Pahoittelen aikaisemman viestini sävyä. Sävy johtui siitä turhautumisesta, että täällä on jo 10 vuotta sitten kirjoiteltu tämän ketjun tyyppisiä viestejä vailla mitään kiinnostusta kuulla toista näkökulmaa. Ja sitten sama viesti postataan viikon päästä uudestaan.

      Tästä syystä johtuen en kyennyt ilmaisemaan itseäni järin sivistyneesti.

      Minun näkökulmastani katsottuna - joka on se, että olen itse pitänyt noin 30 rippikoululeiriä - rippikouluopetus ei ole propagandaa, vaan se perustuu siihen, että jotain niin merkittävää tapahtui 2000 vuotta sitten. Tämän tapahtuman seurauksena opetuslapset käytännössä jättivät entisen elämän ja saivat porukkaansa kirjoitustaitoisia henkilöitä, mikä oli taito, mitä harvalla oli siihen aikaan.


      Tämän lisäksi nämä seuraajat kertoivat tästä tapahtumasta usein oman henkensä uhalla ja kesti yli 300 vuotta ennen kuin kukaan nettosi tästä touhusta euroakaan - tai denaariakaan.

      Yhteenvetona totean, että minä en pidä rippikoulua tai kristinuskoa "tuubana" pikemminkin päinvastoin ja siitä turhautumiseni huokui.

      Pahoittelen vielä kerran, mutta kehoitan silti tutustumaan aiheeseen vähän enemmän ennen kuin tuomitsee.

      Netti-Saapas Johan Helsingin Snellusta.

      • pinviini

        Propagandapaska on yhdyssana.


      • netti.paskasaappaat

        Paskasaappaita te olette. Kristillinen kasvatus ei tarjoa lapselle muuta kuin revityn potkupuvun ja verisen perseen. Rappiosontaa ja roskahuorien hullunhoureita.


      • kjh321gfdsa

        No jos se Jeesus olisi sinulle tärkeä, niin MINKÄ HELEVETIN TAKIA RIKOLLISUUDELLE OPIN LAATINEELLE JUOPOLLE MUNKILLE ANNAT USKONTUNNUSTUKSEN ?

        JA

        MINKÄ TAKIA SITÄ herra jumalaas PALVELET JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ VAIKKA HÄNELLÄ ON OIKEAKIN NIMI?

        HÄPEÄTKÖ RIKOLLISUUDENNE HERRAANNE IKUISINA RIKOLLISINA?

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        HUOM!
        Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        #

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        MUTTA EI SITÄ YMMÄRRÄ!

        Luder/luther, ei ole IHMISTEN vaan uskontunnustuksen kaltaisten JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN JÄRJETTÖMIEN JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN EKSYTETTYJEN epäjumala!

        Mitä pahaa on pysyä JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISENA JÄRKEVÄNÄ JA YMMÄRTÄVÄISENÄ IHMISENÄ?

        paavalilais-luterilaisuuden todellinen herra:
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei saanut eroa saatanasta vaikka rukoisi sitä joten se sama saatana on rikollisen kristinuskon herra mieleltään sairaiksi pestyille Jumala ja Jeesuksen Herraksi itseään uskoville rikollisille uskovaisille:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • mnjbhgfdr

        NUO KYSYMYKSET OVAT NIMIMERKILLE: "netti_saapas2" 29.5.2013 19:58


      • SEONVARMAA
        kjh321gfdsa kirjoitti:

        No jos se Jeesus olisi sinulle tärkeä, niin MINKÄ HELEVETIN TAKIA RIKOLLISUUDELLE OPIN LAATINEELLE JUOPOLLE MUNKILLE ANNAT USKONTUNNUSTUKSEN ?

        JA

        MINKÄ TAKIA SITÄ herra jumalaas PALVELET JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ VAIKKA HÄNELLÄ ON OIKEAKIN NIMI?

        HÄPEÄTKÖ RIKOLLISUUDENNE HERRAANNE IKUISINA RIKOLLISINA?

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        HUOM!
        Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        #

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        MUTTA EI SITÄ YMMÄRRÄ!

        Luder/luther, ei ole IHMISTEN vaan uskontunnustuksen kaltaisten JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN JÄRJETTÖMIEN JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN EKSYTETTYJEN epäjumala!

        Mitä pahaa on pysyä JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISENA JÄRKEVÄNÄ JA YMMÄRTÄVÄISENÄ IHMISENÄ?

        paavalilais-luterilaisuuden todellinen herra:
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei saanut eroa saatanasta vaikka rukoisi sitä joten se sama saatana on rikollisen kristinuskon herra mieleltään sairaiksi pestyille Jumala ja Jeesuksen Herraksi itseään uskoville rikollisille uskovaisille:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        KAVERI LUKEE KU PIRU RAAMATTUA RIMPSU SIELTÄ RIMPSU TÄÄLTÄ MUTTA TUOMIOSI OLET KYLLÄ SAAVA


    • Järjetöntäuskoa2000v

      Cmooon . Alkaisitko itse uskomaan minua jumalaksi jos kirjoittaisin helvetinpitkän, epäselvän ja ristiriitaisen opuksen ja sopisin parin kaverin kanssa että he esiintyvät minun "ihme" teoissa.

      • TyhmäKysymys

        Alkaisin.


    • fdfdffdfdfdfddfdffd

      Harmi kuinka ahdasmielistä porukkaa täällä on. Ymmärrättekö edes että olette itse nielleet aika paljon uskontovastaista propagandaa? Riparilla käsiteltiin asioita avoimella mielellä. Puhuttiin paljon kaikkia koskevia asioita ja kerrottiin paljon asioita jotka eivät suoranaisesti liity uskontoon ja vastaavaa.

      • vaaaasdfsdd

        Meidän riparilla ei käsitelty asioita avoimella mielellä. Aina kun pappi yritti puhua evoluutiosta tai muusta uskonnon ulkopuolisesta aiheesta huomasin että hän oli väärätietoinen ja puhui suoranaisesti paskaa. Rippikoulussa yritetään saada nuoria herkistymään mukavien ihmisten ja kokemusten avulla ja herkkänä hetkenä sitten Jeesus tungetaan nuoren mieleen.


      • fdfdffdfdfdfddfdffd
        vaaaasdfsdd kirjoitti:

        Meidän riparilla ei käsitelty asioita avoimella mielellä. Aina kun pappi yritti puhua evoluutiosta tai muusta uskonnon ulkopuolisesta aiheesta huomasin että hän oli väärätietoinen ja puhui suoranaisesti paskaa. Rippikoulussa yritetään saada nuoria herkistymään mukavien ihmisten ja kokemusten avulla ja herkkänä hetkenä sitten Jeesus tungetaan nuoren mieleen.

        Ja taas yleistät vain omien kokemuksiesi perusteella. Jos naapurini lyö minua, voinko sanoa että kaikki suomalaiset ovat väkivaltaisia?


      • jeesustelija
        vaaaasdfsdd kirjoitti:

        Meidän riparilla ei käsitelty asioita avoimella mielellä. Aina kun pappi yritti puhua evoluutiosta tai muusta uskonnon ulkopuolisesta aiheesta huomasin että hän oli väärätietoinen ja puhui suoranaisesti paskaa. Rippikoulussa yritetään saada nuoria herkistymään mukavien ihmisten ja kokemusten avulla ja herkkänä hetkenä sitten Jeesus tungetaan nuoren mieleen.

        aamen


      • vaaaasdfsdd
        fdfdffdfdfdfddfdffd kirjoitti:

        Ja taas yleistät vain omien kokemuksiesi perusteella. Jos naapurini lyö minua, voinko sanoa että kaikki suomalaiset ovat väkivaltaisia?

        Postaaja jolle vastasin oli se yleistäjä. Minä kerroin oman kokemukseni ja viestin loppuosa oli vain tosiasia.


      • huoh voi vittu
        vaaaasdfsdd kirjoitti:

        Postaaja jolle vastasin oli se yleistäjä. Minä kerroin oman kokemukseni ja viestin loppuosa oli vain tosiasia.

        Eli olet käynyt jokaisen Suomen rippileirin ja voit sanoa sitä tosiasiaksi. Aika hyvä saavutus.


      • sgsghshmgjh
        huoh voi vittu kirjoitti:

        Eli olet käynyt jokaisen Suomen rippileirin ja voit sanoa sitä tosiasiaksi. Aika hyvä saavutus.

        Ei, vaan se on kirkon strategia yleensäkin. Herkkinä ihmiset kääntyvät helpommin uskoon. Aika moni vankilakundikin kääntyy uskoon ja parantaa tapansa.


      • fdsdsgsgddggd
        sgsghshmgjh kirjoitti:

        Ei, vaan se on kirkon strategia yleensäkin. Herkkinä ihmiset kääntyvät helpommin uskoon. Aika moni vankilakundikin kääntyy uskoon ja parantaa tapansa.

        Eivät he meidän riparilla ainakaan yrittäneet aivopestä uskoon. Enemmänkin he kertoivat uskosta, kaiken muun lisäksi. En minäkään ole uskovainen, mutta suhtaudun myönteisesti kirkkoon ja uskontoon, ja se on riparin ansiota.


      • sdghfags
        fdsdsgsgddggd kirjoitti:

        Eivät he meidän riparilla ainakaan yrittäneet aivopestä uskoon. Enemmänkin he kertoivat uskosta, kaiken muun lisäksi. En minäkään ole uskovainen, mutta suhtaudun myönteisesti kirkkoon ja uskontoon, ja se on riparin ansiota.

        Todistit juuri pointtini.


    • rhsshshsa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!
      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA – JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.
      6. Ja nyt, toivo jotain.
      Tulokset tulossa!
      Tässä avain tähän kaikkeen:
      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.
      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää
      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.
      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.
      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.
      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.
      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.
      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • Jalaa1

      Mitä ihmettä avaudutte täällä? Jos kerta toi ripari on niin hirvee, niin älkää edes menkö. Mikä siinä on niin vaikee jättää menemättä, jos kierrokset nousee noin korkeelle, pelkässä nettikeskustelussa?

      • masaleirillä

        helppoa rahaa, mut toi jumala jaksaa kuunnella ja jeesus pelastaa jorinat on perseestä


      • avdafvwds

        Joukot painostaa. Meidän koulussa ainakin oli kielteinen ilmapiiri kirkkoon kuulumattomille ja uskonnonvapaus oli vain nimellisesti koska joka tuutista kuului seurakunnan hömppää ja oppilaat pakotettiin aina kirkossa pidettäviin koulun juhliin.


      • åpoiuytr

        Kyllä nuoria tulee informoida asiallisilla faktoilla!
        Saahan papitkin valehdella niin miksi totuuksia ei sais kertoa?


      • OLETPÖSILÖ
        avdafvwds kirjoitti:

        Joukot painostaa. Meidän koulussa ainakin oli kielteinen ilmapiiri kirkkoon kuulumattomille ja uskonnonvapaus oli vain nimellisesti koska joka tuutista kuului seurakunnan hömppää ja oppilaat pakotettiin aina kirkossa pidettäviin koulun juhliin.

        MITÄS MIELTÄ SITTEN OOT ELÄMÄN VASTAKOHDASTA TAPPAMISESTA VARMAA ARMEIJASSA VEDÄT RYNKYN KANS TÄYSIÄ VERENMAKUSUUSSA JA SE ON TÄYTTÄ ELÄMÄÄ


    • Paskaa12

      Paskaa.

    • VATIPÄÄTVATI.PÄÄ

      HAUSKA HOMMA TÄÄ USKONTOJUTTU
      1 MITÄ OMISTAT
      2 KAUANKO AATTELIT ELÄÄ
      3 KERRO MISSÄ OLIT ENNEN SYNTYMÄÄSI
      4 NÄÄTKÖ TULEVAISUUDEN
      5 MITEN VALMISTIT RUUMIISI
      6 MIKSI KUOLET JOS KERRAN OMISTAT RUUMIISI
      7 JOSSET OMISTA RUUMISTASI KENEN SE ON KUKA MÄÄRÄÄ RUUMIISI KOHTALON
      8 MITEN TEIT LIHAA JA VERTA RUUMIISTASI JOKA ON MAAN TOMUA JA TUHKAA (SELLAISEKSI SE MUUTTUU)
      TODISTA NÄMÄ FAKTAT TIETEELLISESTI PLIIIIIIIIS
      ENTÄ HENKI JOS KERRAN VÄITÄT SEN TULEVAN SOLUISTA MÄÄRITÄ SOLU JOKA LUO HENGEN
      ONKO TEOLLISESTI VALMISTETTU LIHA JONKUN HENKIOLENNON LIHAA
      MISTÄ HENKI TULEE
      KUN SYNNYT ÄIDISTÄSI ONKO SINULLA ÄITISI HENKI
      MISTÄ TULEE HENKI SIKIÖÖN VOITKO TIETEELLISESTI SEN TODISTAA

      NIIMPÄ TE SANOTTE NÄIHIN
      APUA MUN PÄÄ RÄJÄHTÄÄ KOHTA EN MÄÄ VIITSI AJATELLA TÄLLÄSII ASIOITA
      MUT HEI EI SUN TARTTEKKA KUNHAN SUA VÄHÄ VIISAAMMAT ON TÄN TIETEELLISESTI SELITTÄNY NI KERRO MITEN KAIKKI TAPAHTUU
      VAI HEI ONKO SE VIELÄ SELITTÄMÄTÖN TAPAHTUMA JOTA EI VIEEEEEELÄKÄÄN
      TIEDETÄ
      ON SE KUMMA KU KUKAAN EI HALUU TOTUUTTA KERTOO

      • Väsyttää

        Valtava yksisarvinen oksensi mut. Niin mulle kerrottiin ja siihen mä uskon sano muut mitä hyvänsä! Jos ette usko The Yksisarviseen, se tulee ja syö teidät. Saatte vielä kokea karmivan kohtalon sen narskuvien hampaiden välissä! Ja tiedän että tämä on totta, koska näin Hänestä unta viime yönä! VAROKAAPA VAIN, SANON MINÄ!


    • Totuus420

      Itse olin 2015 kesänä kaupunki rippikoulussa. Me huudettiin Allahu Ackbaria ja kyseenalaistettiin kristin uskoa. Jos jumala on kaikkivoipa niin miksi maailmassa on niin paljon pahuutta, onko jumala ilkeä vai eikö se ole kaikkivoipa kun ei pysty estämään pahuutta?

      • ujfnwjd

        Oliskohan niin, että Jumalaksi herra jumalaa uskovilla on pahaa saatanallisuuden sairaus?

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        HUOM!
        Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        MIELESTÄNI RIKOKSIIN YLLYTTÄMINEN ON PAHEMPI KUIN RIKOS...
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        ...SILLÄ TUO "hänestä" TARKOITTAA SAATANAA! Vaikka uskontunnustuksensa kaltainen ilmeisesti luulee=uskoo sitä jumalaksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe