Niin, kuinka vanhoja te olette, siis ketkä katsotte Sailor Moonia? Mun kaveri väittää, että se on kymppivuotiaiden lastenanime. Itte oon 17 ja katon sitä. :O
Kuinka vanhoja te Sailor fanit olette?
16
961
Vastaukset
- Kilpe
26.
- niidel
Niin se onkin 10-vuotiaiden tyttöjen anime...
Toisaalta, pelaan tässä itse Pokémonia ihan himona ja olen 20-vuotias jäbä, että että ;D - Taichi
26 vuotta jo löytyy ikää :)
Mutta kai sitä kymmenen vuotiaatkin VOI katsoa :P - [Chibi]
Tänä vuonna tulee 17-vuotta täyteen..
Hmmh.. SailorMoonin katsominen aloitettu 10-vuoden iässä.. =) - Hotaru
Kait se suunnilleen tulle iälle on tarkoitettu, mutta olen 14-vuotias ja katson sitä. olenkin vähän lapsenmielinen(tönks, olen vielä lapsi!). ^^
- Bella
myö oon pian 12 =D
- Tama-chan
mun mielestä sailor moon on tarkoitettu n. 12 -vuotiaille ja ylöspäin. itse olen kohta 15.
- Usagi
Tässä vielä yks 15-vuotias!
- Etpäs arvaa kuka!
Usagi kirjoitti:
Oon 15-vuotias ja alotin kattoo 2 vuotta sitten hyvä sarja, mut en oo nyt innostunu kattoo ku on paljon muutakin toosi hyvää animea tarjolla! :P
- Usagi
Usagi kirjoitti:
Ihastuin Sailoreihin about 6-vuotiaana, ku näin kaupassa Rei-figun, joka oli ihan pakko saada! Mulla on se vieläkin, samoin yli 10 muuta, jotka sen ikäisenä hankin. Eli ei innostus ole laantumassa vielä 9½:n vuoden jälkeenkään, yay!
- Meesa
16 täytetty alkuvuonna. Njaanjaa, anime on tosin alkanut mennä minulta ohi (toki kuitenkin katson jos jaksoja tulee), mutta pidän otteeni manga-versiossa ;P
- Chibi-fani
Millon ne alkaa uusiks subtv:ltä ja onko ne vanhat vai uudet jaksot? Vastatkaa!
- Bella
muistaakseni syyskuussa... ja ne on vanhoja jaksoja..tietääkseni..
- Usagi Tsukino
No mie oon ainakin 13w ja sailor moon on mun mielestä paras!!!!!
- Pipi
No en ole varsinaisesti fani (totaaliseen fanitukseen olen kyllä liian vanha,) mutta voin kyllä katsoa jakson jos paikalle satun kun tv on päällä.
Lähentelen jo 30 v.
(Katson myös taikasotureita, DBZtaa ja animen ulkopuolelta voisin jopa sanoa fanittavani SpongeBobia, niin että kai sitä voi katsoa niitä ohjelmia, jotka sattuvat miellyttämään =) ) - Viv
17.5 vuottahan mieki oon ja katon sitä kyllä,mitä pahaa siinä muka vois olla että, kattoo joskus piirrettyjäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658