tahtoisin kokeilla muitakin..

uskallanko1

Onko muilla samaa ongelmaa.. olen seurustellut aina saman miehen kanssa, enkä ole siis päässyt kokeilemaan ns. muita.. Mietin usein että haluaisin kokea jonkun muun kosketuksen, mutta toisaalta taas en haluaisi satuttaa miestäni.. MITÄ TEEN?

25

7523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdhgfh

      Mikäli rakastat nykyistä älä tee virhettä, että kurkistat aidan toiselle puolelle, se ei 95% todennäköisyydellä ole läheskään niin hyvää kuin mitä saat nyt, jos suhde on kunnossa niin älä hölmöile.

      Saat sellaset morkkikset, että ei ole toista nähty ja jos jäät kiinni menetät myös nykyisen.

    • mek

      sinulla on sinkkuaika viettämättä ja nyt sitten kiinostaa seksi muidenkin kanssa kuin oman miehen ja sinulla on ´kolme viahtoehto eli joko käyt salaa kerrämässä koekmuksia tai kysyt mieheltäsi luva tai eroat ja vität sen kaivatun tai halutun sinkkuajan nyt.

      • sssna

        Opettele vitun idiootti mek kirjoittamaan ensin, ennenkuin tyrkytät täysin idiootteja ja narsistisia neuvojasi muille.


      • mek
        sssna kirjoitti:

        Opettele vitun idiootti mek kirjoittamaan ensin, ennenkuin tyrkytät täysin idiootteja ja narsistisia neuvojasi muille.

        Ompa täällä näitä opettajia apljon ja kyllä pienet näppäilyvirheet on sallittuja kun ei näistä kirjoutuksista mitää arvostelua anneta ja opetelkaa loogista jattelua niin osaa lukea tekstin niiden vieheidenkin takia ja jos vielä ymmärtää asiaan niin hyvä tulee.


    • sikaniska1

      Käy reissussa yksi, etsi sopiva kohde, iske se anna paukkua ja kunnolla. älä kerro kenellekkään, pidä omana titonasi aina vaikka kuinka haluisit kertoa parhaalle kaverillesi. Nauti tekemästäsi ja tiedät oliko sen arvoista, jos oli jätä miehesi ja etsi toinen jonka kanssa ei tahdo muita miehiä...yksinkertaista....itse tein niin ja palasin kotia, kokemusta rikkaampana ja kyllä oli mukavaa, mutta koti on turvallien paikka. En teetoistamisiin.

    • mice55

      Sama täällä,.. saman naisen kanssa olen ollut ja tekis mieli tosiaan kokea, jonkun muun kanssa, ei sen tarvi olla mikään sillai erikoinen, tavallinen nainen joka pitää itsestään huolen ja nauttii rakastelusta :)
      Anna palaa vain jos löydät jonkun luotettavan,. :)))

    • richohilta

      joo on meitä varmaan aika monta, olen pian 41 v. mies ja sama nainen on ollut yli 20v. ei koskaan muita, kyllä sitä aina välilla mietti miltä se tuntuisi, jääköhän vain haaveeksi? Nykyään sentään seksiä keskimäärin 2 krt. viikossa, hyvä näin!

    • DAAsiis

      Älä tee sitä. Myöhemmin kaduttaa...

    • Isompaa kivaa

      Itse olen 17v nainen ja vanhempi mieheni on mustis. Sillä oli 50-60v kaeri saunassa . Vein pyyhhkeitä ja näin oven raosta kun vanhalla iso heilu jalkoken välissä varmaan kaksytsenttinen??. Menin pois housut märkämä. Mieheni lähti työmatkalle ja rohkaistuin,ja panin seksi vaatteet alle ja lyhyen mekon.Menin viemään dvd mitkä olimme lainnanneet. Oli t-paita päällä ja pienet kalsarit. Kyllä kostu housut kun näki sen kalsarit kun oli isot. Ekaa kertaa tuli vierastaikä ja ISOA kokeiltua.Eikä jäänyt kertakokeiluun.

    • Natsikenraali

      olet siis h.uora ja likainen sellainen. Toivottavasti kärähdät ja miehesi ampuu sulta ysimillisellä pi.llun paskaksi.

      • Sivarikivääri

        Olet siis neitsyt himassarunkkaaja ja likainen sellainen. Ysimillistä et ole nähnytkään, paitsi jalkojesi välissä.


      • Natsikenraali
        Sivarikivääri kirjoitti:

        Olet siis neitsyt himassarunkkaaja ja likainen sellainen. Ysimillistä et ole nähnytkään, paitsi jalkojesi välissä.

        Kyllähän noita on monenlaisia aseita, massasulkutoimisiakin käsitelty. Joten tiedän mistä puhun. No kaksi lastakin, eli tiedä siitä neitsyyestä. Suosikki konepistoolini on tsekkiläinen vz. 61 skorpion.. sillä päästää monta likaista huoraa beetlehemiin yhdellä liipasimen puristuksella.


    • Ilmoita siellä

      www . iskuri . net

      • En maksa

        Ilmainen tuo iskuri.net


    • nn.

      Itse ajauduin kokeilemaan muita. Omassa suhteessa mies on kylmä..ei juuri seksiä,läheisyyttä,romantiikkaa ym. Sitten vaan sattuu kohdalle fiksu komea mies jolla kans puuttuu nämä asiat suhteesta...saatin molemmat sitä mitä haluttiin.

      • Natsikenraali

        nn on persettä jakava jakorasia ja likainen h.uora! toivottavasti kärähdät ja miehesi ampuu sinulta pillun tohjoksi!!!!!


    • alde1

      Kotona jään lähes kokonaan ilman ja päädyin hommaamaan rakastajan. Loistavaa seksiä vihdoin! Suosittelen muillekin jotka osaa pitää salaisuudet omana tietonaan.

    • ns. muita..

      Seurustelussa vain yhden kanssa jää usein paitsi suuresta osasta elömisen laatua.
      Omalla kohdallani hieno ratkaisu oli sattumalta perhejuhlissa käynnistynyt parinvaihto. Joku minulle tuntematon seurueessa alkoi juhlajuomien rohkaiseman kysellä parinvaihdosta kiinnostuneita, kukaan ilmoittautunut, mutta paras kaverini katsoi minua kysyvästi silmiin. Käväisimme pihalla tupakalla ja sovimme siellä, että siirretään asia naistemme päätettäväksi.
      Vaihto tapahtuu nykyisin kerran pari vuodessa ja on hienoa vaihtelua jota joskus odotan innolla.

    • Uskalla pois
    • tkuppi1

      Omassa parisuhteessa seksielämä parani kun harrastin syrjähyppyä 20 vuotiaan todella kiihkeän naisen kanssa. Sain uutta energiaa ja intoa kokeilla uusia juttuja sängyssä. Olen huomannut että minulle sopii se että minulla on parisuhteen lisäksi toinen seksisuhde. Kaikki menee silloin paremmin.. uskalla vaan.

      • NatsiKenraali

        tkuppi 1!!! Entä mitä ajattelet puolisosi tuumivan tuosta ajattelutavastasi??? Entä jos hänellekin sopisi lisäksesi joku toinen?? Mitä ajattelisit siitä? Kerrothan vaimollesi myös mietteestäsi, että sinulle sopii joku huorakin vielä vaimon lisäksi.. muistathan kertoa?


    • Eräs mies

      Tietämättä enenpää asiasta ja luonnettasi, niin kehottaisin miettimään ensin, että kestääkö pääsi kokeilun.
      Voitko pitää sen kokeilun omana tietonasi.
      Kokeilu tarvitsee mielestäni luotettavan kumppanin, joka ymmärtää toisen tarpeen. Ei heti tarvitse välttämättä hypätä seksin puolelle. Ensin voi hieman tunnustella ystävyydellä ja kun tuntee olevansa valmis, niin siirtyä kokeilemaan seksiä. Tämän jälkeen tietää, kannattaako??
      Toinen vaihtoehto on puhtaasti hakea kertaseksiä täysin tuntemattomalta henkilöltä riittävän kaukaa kotoa, ettei jää kiinni. Siinä vain on tapeiden ja himojen tyydyttämisestä mielestäni kyse. Kokemus voi olla hyvinkin avartava.
      Pulmasi on todella vaikea.
      Mikäli et kokeile, nin se vaivaa mieltäsi ja kasvaa kasvamistaan. Saattaa myös alkaa vaikuttamaan nykyiseen suhteeseen ja toisen pienet viat ja teot saavat valtavat mittasuhteet.
      Eli minä kokeilisin tavalla tai toisella. Muuten et saa rauhaa asiasta. Voit haudata sen pitkäksikin aikaa, mutta esiin se pulpahtaa aina jossain vaiheessa.
      Ymmmärän hyvin, että et halua satuttaa miestäsi, mutta muista. Mitä toinen ei tiedä, niin se ei satuta.
      Mistä tiedät, että miehelläsi ei ole samanlaisia ajatuksia toisten naisten suhteen. Oletko koskaan kysynyt?

    • gvsf

      siinä taas oikein neuvotaan pettään. "se ei satuta mitä ei tiedä" juupa juu! Onko kiva olla sillain valheessa kokoajan?? Haluaisitko itse olla "tietämätön" asiasta?? Kyllä sen aavistaa, pettäjät vain luulee ettei!

    • naisimmeinen1

      Mainitse asiasta puolisolles/kumppanilles :) Meillä on miehen kans sama juttu, ollaan oltu vaan toistemme kanssa. Puhuttiin asiasta ja sovittiin että kumpikin saa käydä hyppäämässä jonkun toisen petiin, jotta oma seksielämä vilkastuis uusien kokemusten myötä. En kadu että mainitsin asiasta, ja oma ""syrjähyppy" on ens viikon aluksi sovittu erään miespuolisen kaverin kanssa jolla tiiän että kokemusta riittää :)

      • Tämä on paras keino keskustella asiasta jos molemmat suostuvat asiaan.Jos toinen on musta sukkainen tämä ei onnistu.
        Kokeila voi että molemat menne eri kapakaan ja etsi itseleen kaverin ja harstaa seksiä mutaman kerran ja sen jälkke keskustelette asiasta,pitääkö molemat osa puolet siitä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe