Edullisesti, vaivattomasti ja nopeasti osoitteesta http://www.koodiaitta.mycashflow.fi saat Xbox Live pisteet ja Gold jäsenyydet. Tilasin ja olen tyytyväinen.
Xbox Live pisteet ja Goldit!
15
951
Vastaukset
- halem12433r
- iipparishoppailija
Kovin on kallista.... Ebaystä 3kk samaan hintaan mitä tuolla 1kk. Huuto.netistäkin edullisemmin. Toki hieman halvempi kuin marketeissa, mutta jos nyt netistä kuitenkin tilaa, niin halvimmalla tietenkin kannatta.
Itse tilasin pari päivää sitten Ebaystä. 1kk, 5,45€. Toimitus sähköpostiin n. 5min. tilauksesta. Saksalainen myyjä oli.- iipparishoppailija
Taas ostin ebaystä 2100 pointsia 18,99€. Toimitettiin alle viidessä minuutissa sähköpostiin. Tuolla mainostetussa kaupassa 31,80€. Kyllä tosiaan kannattaa katsoa mistä ostaa...
- iipparishoppailija
iipparishoppailija kirjoitti:
Taas ostin ebaystä 2100 pointsia 18,99€. Toimitettiin alle viidessä minuutissa sähköpostiin. Tuolla mainostetussa kaupassa 31,80€. Kyllä tosiaan kannattaa katsoa mistä ostaa...
Nyt edullisesti live gold 12kk, vain 33,99€ ! -> http://viewitem.eim.ebay.fi/XBOX-360-LIVE-12-Monate-Mitgliedschaft-Karte-Month-Abonnement-CD-Key-Card-GOLD/170943730496/item
Luotettava myyjä ja nopea toimitus sähköpostiin.
- jeejee7
Tilasinpa yhden ja tuli 23 minuutissa, ei valittamista mutta suht hintava.
- Kallis kauppa
Huuto.netistä löytää kaikki nuo paljon halvemalla, ei tuossa sinun sivustossasi ole mitään järkeä.
- Marti
http://freemicrosoftpointsguide.com/ - Free Microsoft Points Guide
- inshitti
Ostin Instagamepoints paikasta Xbox live pisteitä toimitus piti olla sähköpostiin ja koodia ei tullutkaan.
Sähköposti tuli jossa oli ohjeet tukikeskukseen jos tulee kysyttävää ,eivät ole vastanneet vaikka olen monta viestiä laittanut.Olen lukenut että jotkut ulkomaalaiset ovat soittaneetkin ja nauha pyörii vain ja ketään ei saa kiinni. Samoin sivujen kontakti ei vastaa viesteihin. Luottokortilla maksoin saa nähdä tuleekohan vielä isompia laskuja perässä tarvinee varmaan ottaa yhteyttä pankkiin.
Onko muilla kokemuksia paikasta ?
Oma suositukseni on
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ !!!!
- oonko vähän tyhymä
Mitä pisteitä te ostatte?
Mulle tuli pelin mukana joku oranssi seteli. En katsellut sitä enempää, kun en aio nettiin mennä boxilla. Onko se rahan arvoinen papru?- Hoopo009
Riippuu vähän mikä se on. Onko se live gold aikaa, live pointseja, vai onko se vaan mainos? Yleensä pelien mukana tulee 48tunnin tai 1kk live goldeja.
- ei enään niin tyhymä
Hoopo009 kirjoitti:
Riippuu vähän mikä se on. Onko se live gold aikaa, live pointseja, vai onko se vaan mainos? Yleensä pelien mukana tulee 48tunnin tai 1kk live goldeja.
Kiitos.
Näyttäisi olevan 1 kuukauden Gold jäsenyys.
Paljonko siitä sais? - Hoopo009 Taas
ei enään niin tyhymä kirjoitti:
Kiitos.
Näyttäisi olevan 1 kuukauden Gold jäsenyys.
Paljonko siitä sais?No itse maksoin moisesta viimeksi 4,39€. Suomalaiset verkkokaupat pyytää näemmä 9,90€. Voit 5-7€ vois olla järkevä hinta.
- mutta älytön
Hoopo009 Taas kirjoitti:
No itse maksoin moisesta viimeksi 4,39€. Suomalaiset verkkokaupat pyytää näemmä 9,90€. Voit 5-7€ vois olla järkevä hinta.
Okei, kiitos tiedosta. Pitääpä katella jos joku tuttu sattuis tarvitsemaan. Ei tuosta nyt varsinaisesti viitsi kauppaa ruveta tekemään.
- Xboxlivehalvalla
https://www.g2a.com/xbox-live-12-months-gold-subscription-card-gold-global.html
Täältä halvalla.- Tuuno1
G2A:sta tilattiin myyjältä jolla oli hyvät palautteet. Yllätys kuin ei sitten kuitenkaan Suomen alueella toiminutkaan annettu koodi ja nyt on rahojen palautus odottelua. En voi suositella ainakaan Joulun aikaan kyseisestä paikasta ostamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597117Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334233Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152311- 642011
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2051475Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957