Moi.Missä mulla tökkii kun olen kyseisessä pelissä tehtävässä 14 Berliinin valtaus.
Olen saksalaisten portailla jo mutta en pääse siitä edespäin. Kaverit odottaa minun tekevän jotain. kaikki on jo kuolleet ja saksalaiset juoksee pois mutta tolppa ei kaadu kun youtubessa olevassa mallissa se kaatuu ja peli jatkuu.? Kiitos jo nyt sulle.
caal of duty world at war
caal of duty fani
2
159
Vastaukset 2
- haista paska homo
Se ei oo ''Caal of duty'' helvetin idiootti ja tää oli toinen kerta ko pistit tän tänne homo
- ,,,
onko siellä joku runpointti jossai johon sun pitää mennä, paina starttia ja kato objectivet, onko jotain jäänyt tekemättä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1482331Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236957Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154950- 78913
- 65902
- 117899
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39878Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70725- 71591