Ensiksikin haluisin kysyä paljonko maksais jos asuisi huoneistohotellissa kk? Ja sitten minkälaiset ilmat mahtaa alanyassa olla syksyllä tai maaliskuussa? Tai missä kuussakannattaisi lähteä? (että olisi lämpimintä)
Ja sitten kokemuksia niiltä jotka on ottanut alanyassa tatskan. Missä otot? tulehtuko tai oliko muita ongelmii ja paljonko maksoi?
Paljon kysymyksiä Alanyasta?!
4
986
Vastaukset 4
- tara
Lokakuussa riittää vielä lämpö hyvinkin!!!
- Buubuu
hotellissa asua maksaa noin < 900 euroa. siis asua yhden kuukauden, mut tietenkin hotellista riippuu.. ilmasta en oikeen tiedä mut ei ainakaa lähelläkää suomen syyskuuta =)tatskaki on tullu ajatteleeksi, mutta en oo ihan varma haluunko mä sen ottaa.. kaverini on ottanu reilu vuos sitten ja ei oo tulehtunut eikä haalistunut.. maksoi noin 20 euroo ja se on aika iso(20x25).. veikkaisin et täällä se maksasis siitä jotai 150 e. ei muuta ku mukavaa matkaa :)
- suomen kesällä tatskan ottanut
Kyselit tatuointien ottamisesta lomallasi? Olen kuullut että ne ovat siellä edullisia. Mutta harkitse pariin otteeseen, en kiellä niitä tehdään hyvin ja puhtain välinein..Uiminen ja auringon otto ei vain sen jälkeen ole kovin suotavaa...ei ainakaan uiminen,tatskahan suojataan valkovaseliinillä suihkun ja kaiken kastumisen ajaksi. Ei kannata pilata lomaa sillä että saa edullisen tatskan...rajoittaa aikas tavalla loman viettoa. Hauskaa lomaa!!
- tiiu
ottaa tatuointi, halpaa ja laittavat hyvin.
yleensä kun menet kyselemään, neuvovatkin että kannattaa laittaa loman vika päivänä. alanyasta löytyy hyviä paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo198642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398