kanin alahammas on aivaan vääntyny ja tulee ulos suusta mutta kani syö ihan normisti. paljonkohan maksais tän ongelman korjaus eläinlääkärissä? apua kiireesti! ;((( ;(
ISO!! hammasongelma
5
61
Vastaukset
- kanitus
Monet kasvattajat leikkaa hampaita ilman eläinlääkärin nukutusta. Kannattaa ottaa yhteyttä alueesi kasvatajiin :)
On myös turvallisempi tapa, koska anestesia on aika riski.
Eläinlääkärillä toimenpide kustantaa noin 200e ->- auski12
selvä kiitos paljo :)
- 2 kanin emäntä
Missäs noin kallis hammashoito kaneille ? Minulla on maksanut muutaman kympin kun olen joskus joutunut hoidattamaan kanin hampaita. Hampaiden lyhennys tehtiin ilman nukutusta ja hyvin meni.
- kanitus
Mm. helsingissä ja täällä keskisuomen alueella. El ei suostu tekemään täällä itään ilman nukutusta
- 2 kanin emäntä
Ihan "hanurista" toi 200 euron hinta hampaiden lyhennyksestä. Näköjään etelä-suomessa "kuppaavat" rahaa pieneläinten omistajilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574