kevään toivo osa 4

predator93

Seuraavat viikot kuluivat kuin transissa. Juha oli mielestäni käyttäytynyt vihjailevasti ja Joni pysytellyt etäällä. Eräänä iltana juttelin Jonin kanssa facessa.

Moi Joni aloitti.

Moro miksei susta oo kuulunu mitään aikoihin? Kysyin

Oon pitäny etäisyyttä koska me muutetaan pois. En oo halunnu lähentyä liikaa ettet pety kauheesti. Se mitä tapahtu niin oli virhe.

Ai. Mä kyllä rakastan sua. Kai me etä suhdettakin voitais pitää yllä?Kysyin.

Ei meiän on mentävä eteenpäin. Oon pahoillani. Muistan sut aina.

Heitin kannettavani lattialle niin lujaa että kone raksahti pahanlaatuisesti. Lähdin ulos ovet paukkuen jäljessäni. En voinut mitään mutta kyyneleet valuivat pitkin poskiani. Ajattelun että menen Juhan luo joka oli aina tukenut ja ollut ystävä.
Kymmenen minuutin kuluttua Juhan saavutin jo Juhan talon. Koputin oveen ja juhan äiti kehottikin menemään Juhan huoneeseen. Juhan huoneen ovi oli raollaan. Ovensuussa näin kuinka Juha oli koneella. Käsi housuissa taas ajattelin ja hymyilin.
Moro huusin ja astuin huoneeseen.

Juha nousi koneen äärestä ja sanoi. Moi mä just aattelinkin sua.

Sullahan oli käsi housuissa sanoin naurahtaen.

No miehellä on tarpeensa, Juha jatkoi ja kuten tiiät niin mähän oon aina tukenas ja ystävänäs.

Mä tiiän sen. Just siks mä tänne tulinkin. Mä olin rakastunu yhteen jätkään ja se muuttaa pois.

Joni. Sen mä jo tiesinkin. Et oo pitäny suihkussa katsettas irti siitä. Juha sanoi virnuilen.

Etkä sä musta vai?

En. Sä tiiät kyllä että mä pidän susta. Oon aina pitäny. Iltasin oon aina aatellu että puuhattais kaikkee yhessä? Juha sanoi ja käveli kohti.

Tiiän voiks mä jäädä yöks?

Voit sä saat kaiken mitä sä haluat. Mä oon sun.

1

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkoa oottelen

      Hyvä osa oli! Kovasti tarinasta tykkään ja voisit tehdä vaikka vähän pidemmän osan ensi kerralla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe