Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihastunut tyttöön

Poika14v

Terve kuten otsikossa näkyy olen ihastunut ja tulisesti yhteen meidän koulun tyttöön. Olen 14v ja minulla on tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät olen 173-174cm ja tätä kyseistä tyttöä pidempi.
Olen miettinyt että voiko hän yhtään pitää minusta sillain kun olen kumminkin vähän lihava mutta sitä ei näe kovin hyvin ja minulla on vähän finnejäkin olen yläasteella ja hän on minun kanssani samalla luokalla :) .
Olisin valmis tekemään mitä tahansa hänen vuokseen, ihan oikeasti.
Mutta minusta kyllä löytyy hyviäkin puolia,
-osaan kuunella
-käyn päivittäin suihkussa/huolehdin hygieniasta
-olen huumorintajuinen
-olen hauska
-hyvä koulussa
-seuraan aikaa, mutten liikaa :D
-avulias
Ja sitten jotain muuta mutta ei tuu ny mieleen :D .
Olen kumminkin hänen kanssaan kaveri ja muutenkin
Olen lainannut hänelle rahaa ilmaiseksi n.2,50€-3,50€ , mutta siis haluaisin ja tarvitsen neuvoja joilla voisin edes yrittää "iskeä" häntä :)
Kiitos jo etukäteen ihmiset.

36

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomas3

      yritä rohkeasti pyytää sitä vaikka sulle kylään ja kysy tykkäätkö musta muista kertoa myös omista tunteistasi.

    • KeskustelunAloittaja

      no siis se asuu aika lähel meitä ja äiti aina välil käy siel, et olisi mahdollisuus mennä niille, mutta ku ei vaan kehtaa mennä :D

      • ilmanen neuvo

        käy toki käymässä, muta tutustu ensin hyvin, luo kaverisuhde, älä paljasta tunteita liian kisti, se säikäyttää.

        kyllä mä tiedän mitä mä teen


    • Разговор стартер

      viittittekö sanoo lisää vinkkejä?

      • tyttö 13-vee

        Sun kannattaa kertoa tytölle avoimesti sun tunteista (:
        Eikä mun mielestä sillä ole väliä,et jos on hiukan pyöreähkö ja on hieman finnejä:) finneihän tulee kaikille :)) Luulen et jos tyttö on luokallasi,niin olette edes jonkin näkösii kaverei? Juttele tälle tunteistasi,mutta älä kuitenkaan pakota tätä mihinkään :)


      • Разговор стартер
        tyttö 13-vee kirjoitti:

        Sun kannattaa kertoa tytölle avoimesti sun tunteista (:
        Eikä mun mielestä sillä ole väliä,et jos on hiukan pyöreähkö ja on hieman finnejä:) finneihän tulee kaikille :)) Luulen et jos tyttö on luokallasi,niin olette edes jonkin näkösii kaverei? Juttele tälle tunteistasi,mutta älä kuitenkaan pakota tätä mihinkään :)

        siis juu ihan ollaa ystävii/kavereita ja hyvis väleissä, tuntee mut ja mä sen :)
        ja siis kyllä mäkin tavallaa urheilen aina ku muistaa ja jaksaa nii kymmenen punnerrusta, kymmenen kyykkyä, kymmenen vatsalihasta.


    • FIN Elon

      Oon 15 ja seurustelen. Ite tykkäsin yhestä tytöstä ja sain sen pelaamaan pullonpyöritystä mun kanssa siinä sitte tul
      tunteet esiin ja sen kanssa seurustelen

    • Разговор стартер

      Okei, kiitos vinkeistä :)

    • Разговор стартер

      voitteks kertoo lisää :D?

    • Разговор стартер

      Kiitos :)

    • damm nigga

      Damm nigga

    • youknowthat

      oo vaa rohkee

    • Asiallinen kommentti

      Rouhkeus kaiken voittaa.

      • Praicethelord

        luin eka et aasialainen kommentti :D


      • Anonyymi
        Praicethelord kirjoitti:

        luin eka et aasialainen kommentti :D

        💀💀💀


    • Разговор стартер

      niin voittaakin, mut jos sitä ei oo tarpeeks?

      • Czy Pr2 xd

        Pyydä sitä siihen totuus vai tehtävään mukaan joskus :D sori jos kerroin tämän liian myöhään.


    • 13vtyttö

      Mee juttelee sille. Ja katseet, ne o aika tärkeitä. Ja sit myöhemmi voit sanoo sille et se o kaunis tai söpö tai jtn. ei kannata mennä heti suoraa kertomaa omist tunteist ku se saattaa pelästyy tai jtn.

    • Разговор стартер

      Okei, no siis ku mä joudun ja hän joudutaan meneen bussilla kouluun niin kyll mä aina häntä vilkaisen ja katson silmiin. FB:ssä oon sanonu et se on mukava ja puhunu sanonu kuvii et söpö :D
      Mut kiitos vinkistä :)

    • lsllsknsösLOL

      osaat sä venäjää? kysyn vaa... :DD

      • Разговор стартер

        hiukan :)


    • Разговор стартер

      Niin muute, voiks sillä vähä niinku 'ihastuttaa' ku puhuu venäjää? vai pitääks kaikki sit ihan ryssänä? :D

      • Разговор стартер

        voiko?


      • 15v tyttö
        Разговор стартер kirjoitti:

        voiko?

        ei voi! sun pitää olla vaa iha oma ittes ni sit se pitää sust tai ei. Jos alat nyt esittää ja vaik se sit ihastuiski siihen sun esitykseen ni eroisitte kuitenki allekuukaudes.


      • Разговор стартер
        15v tyttö kirjoitti:

        ei voi! sun pitää olla vaa iha oma ittes ni sit se pitää sust tai ei. Jos alat nyt esittää ja vaik se sit ihastuiski siihen sun esitykseen ni eroisitte kuitenki allekuukaudes.

        aa, okei. Kiitti en sit aattelekkaa yrittää mitää tommosta :D Kiitti :)


    • gccxnjxx

      Isket nyrkillä naamaan niin eiköhä tyttö ihastu :)))

      • Разговор стартер

        mä ku luulin et pitäis kusta päälle, osottaakseen että olet minun? :O


      • hoyoaa
        Разговор стартер kirjoitti:

        mä ku luulin et pitäis kusta päälle, osottaakseen että olet minun? :O

        riittää jos käyt välitunnilla kusemassa vaikka mukiin ja heität siitä sen päälle nii ei tarvii pelätä et näkis sun pippelin :)


    • Разговор стартер

      Ei kiitos :D

      • shit

        tieks te mul o sama yhtee meiä koulu 8 mut se o vaa sillee et ku tyylii koko koulu kuolaa se perää ni en ees uskalla mennä netis/textiviestil mennä puhuu


    • Разговор стартер

      Jaa :) mut se on ny päässy yhen toisen kans parisuhteeseen :(, mut se vaan on tärkeintä jos se on siinä suhteessa onnellinen :)

    • 13v poika

      Ihan sama juttu kun ekana kerroit. Oikeesti kiitos että alotit tällasen keskustelun tää on auttanut todella paljon mua ja varmasti monia muitakin.

      • Разговор стартер

        No se on tosi hieno juttu että oon voinu olla jollekin avuksi :) ja kiitos sinulle ja kaikille muille ihmisille jotka yrittivät auttaa :)


    • Poika15v:)

      no voi tääkin on vielä olemassa :D pari päivää sitten 15 vuotta täyteen ja maanantaina ajolupa :3 nyt olen ihastunut eri tyttöön ja ihan vitun moinen tunne ryöppy ja kaikki vituttaa :< paitsi kortti :D , mutta se murrosikä on :)

      • Poika15v:)

        ja olen siis tämän AP


      • 25triesfdgjklä
        Poika15v:) kirjoitti:

        ja olen siis tämän AP

        xdxdxdxfcfxf qyl tää on ollu iha hyvbå balsda t: 13 - v boju miggelisdä eiku q*qqelisdä 2014 wuhuuuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe