sairaanhoitajaliitto vie rahat

älä maksa

Sinä pienipalkkainen sh, olethan huomannut, että maksamallasi sh-liiton jäsenmaksulla kustannetaan hyväpalkkaisten yliopisto ja amk opettajien tutkimuskonferensseja yms reissuja. Minkä hyödyn sinä työn raskaan raataja saat? Riittää, kun kuulut tehyyn.

14

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairaanhoitajaliitto

Hei ja kiitos palautteestasi Sairaanhoitajaliittoa kohtaan. Meille on tärkeää kuulla palautetta, kriittistäkin.

Tavoitteenamme on edistää tasapuolisesti jokaisen sairaanhoitajan asemaa. Olemme ainoa liitto, joka työskentelee vain sairaanhoitajien puolesta. Edistämme sairaanhoitajien asemaa ja annamme ammatillista tukea. Liittomme alueyhdistykset järjestävät paljon yhteisöllistä toimintaa, jossa voi tavata toisia sairaanhoitajia.

Tarjoamme jäsenillemme lukuisia ammatillisia ja rahanarvoisia etuja. Jokainen liittomme jäsen voi hakea apurahoja esimerkiksi koulutusmatkoja varten. Apurahojamme ovat saaneet myös monet käytännön työtä tekevät sairaanhoitajat.

Lisää tietoa jäsenyyden eduista löydät täältä. http://www.sairaanhoitajaliitto.fi/sairaanhoitajaliitto/jasenyys

Koska palaute on meille tärkeää, kuulemme mielellämme sairaanhoitajien ajatuksia palveluistamme.

Ystävällisisin terveisin

Laura Niemi
      Sairaanhoitajaliiton viestintäpäällikkö
      [email protected]

• liitto on huijaus
    • ytkhon

Mä just kyllästyin noihin korkeisiin liiton maksuihin ja liityin YTK:hon...

• erosin jo eilen

Aloittaja on valitettavasti oikeassa. SH liittoon ei tavallisen pienipalkkaisen hoitajan kannata kuulua, Tehyyn kyllä. Opettajilla ja ylihoitajilla tms on tarpeeksi hyvä palkka muutenkin.

• onhan tuo nähty

Minä olin liitossa, erosin ,kun oli niin sisäänlämmennyttä järjestötouhua, eräskin nimeltämainitsematon vetäjä, joka omaa etua ajoi.
      Sairaanhoitajakoultuksen omaava luottamusmies ajoi aikoinaan TVA-neuvotteluissa vain sairaanhoitajien etuja, kun pisteytettiin eri ammatteja, jotka vaikuttivat palkkaan.
      Nykyään kuulun vain työttömyyskassaan ,jonka jäsenmaksu on 33 euroa vuodessa, se riittää mulle, mutta ärsyttää varmaan liittoa, kun ei voi potkasta pois kassasta, kun se on laitonta. Olen oman osani tehnyt tässä järjestössä.
      Lisäksi tympi aikonaan semmoset tantat, jotka horisi jostain kutsumusammatista, kun oli puhetta palkankorotuksista ennen viimeisintä lakon uhkaa. Minä ainakin haluan työstäni kunnon palkan, se on nykyäänkin surkea verrattuna suureen vastuuseen.
      Lääkärit kyllä kehtasi olla lakossa aikoinaan ihan hyvällä omallatunnolla.
      Nykyäänhän lekurit käy vaan kääntymässä työpaikalla ja äkkiä yksityiselle tienaamaan - kiittämättömät, ilmaisin verovaroin koulutetut.

• höpö tiede

Kamalaa mitä mainospostia tuli sh lehden mukana; tutkiva hoitotyö = itsestään selvyyksiä tieteen nimissä. Lääkärilehdestä luen uutta tietoa sairauksian hoidosta!!!
      Nyt irtisanon sopimukseni sh liiton kanssa.
      Nekin rahat ruokaan ja juomaan.

• Mulla loppuu rahat

Miten SH liitto tukee OYS:n Psyk.klinikassa työskentelevää?
      Kerro ihmeessä jos tulee mieleen. Tiedän, että SH liitto maksaa tehon hoitajille Venäjän matkan joka kevät.

• tai Sirviö

Voisiko joku vaikka joku opettaja vastata.

• ja rahaa tarvitaan

Ei ne uskalla vastata. loppuu muuten kesälomamatkat.

• Simon Flint

Sairaanhoitajaliiton ja sen pomon tulisi luopua puoskaroinnin julkisesta kannattamisesta. Tulihan liitto kakkostilalle jaettaessa Huuhaa palkintoa vuodelle 2013. Jotta viisastuisit, lue kirja: Simon Flint: Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille, Nordbooks 2014

• Itsenäinen ja VAPAA

Aivan mahtavaa toimintaa taas sairaanhoitajaliitolta..... 2.sija huuhaa arvioinnissa ei ole todellakaan hyväksyttävää. Onneksi itse en kuulu kyseiseen liittoon, enkä tehyynkään.

• outo liitto

No mitäs muuta voi odottaa.

• BAD Nurse

Sain potkut sairaanhoitsu-liitosta jo pari vuotta sitten. Oli jäsenmaksu myöhässä.

Ja mitenkä se on vaikuttanut elämääni? EI MITENKÄÄN!

Jos välttämättä haluan lukea sh-lehden, luen sen töissä tai kirjastossa. Jäsenmaksunrahoilla olen vuosittain ostanut kaksi kassillista ruokaa.

Olenpa onnellinen, että sain potkut!

• BAD Nurse

Edelliseen piti vielä lisätä, että kun tuli tuo erottamispäätös, niin samalla ilmoittivat, että " sairaanhoitaja-merkkisi saat pitää, mutta et saa enää käyttää sitä"!

Kas kun eivät samalla vieneet ammatinharjoittamisoikeuksiakin, kun ovat niin mahtipontisia liitossaan, josta suurin hyöty meille ammatinharjoittajille on lehti kerran kuussa!

Ja jos merkkini haluavat periä takaisin, niin saavat pulittaa se summankin minulle, jonka uudesta merkistäni maksoin kun sen heiltä ostin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe