15w ilman rintoja

kirjoittaja

Moi oon 15w ilman rintoja... Mun pituus on 175cm. Ja paino n.47 ... Apua tarvittaas

74

992

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tosiaan liian vaikeeta kysyä lääkäriltä tai koulun terkkarilta jos oot oikeasti huolissas?

      • 14v 70B

        Käytätkö kuitenkin rintsikoita!
        Mulla on sama juttu mut oon käyttäny raskaasti topattuja jo kaks vuotta.
        Pakko oli käyttää kun kaikilla muilla oli rinnat paitsi mulla. Hävettää kyl riisuu rintsikat kun alla ei oo mitään.


      • Syö lapsi syö !
        14v 70B kirjoitti:

        Käytätkö kuitenkin rintsikoita!
        Mulla on sama juttu mut oon käyttäny raskaasti topattuja jo kaks vuotta.
        Pakko oli käyttää kun kaikilla muilla oli rinnat paitsi mulla. Hävettää kyl riisuu rintsikat kun alla ei oo mitään.

        Herranen aika oot laiha ! Mie oon 157 ja painan ton verran ! Siinä sulle syy miks ei rintoja näy! Mie oon kuitenkii aika laiha ni oot noin pitkä ni oot kyl sitte ihan TOSI laiha !


      • kirjoittaja
        Syö lapsi syö ! kirjoitti:

        Herranen aika oot laiha ! Mie oon 157 ja painan ton verran ! Siinä sulle syy miks ei rintoja näy! Mie oon kuitenkii aika laiha ni oot noin pitkä ni oot kyl sitte ihan TOSI laiha !

        Käytän kans topattuja rintsikoita


      • kirjoittaja
        kirjoittaja kirjoitti:

        Käytän kans topattuja rintsikoita

        Mä syön kyllä normisti,mutta paino ei nouse :(


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Käytän kans topattuja rintsikoita

        Mikä kokosii liivejä pidät? Onks sulle tullu noloja tilanteita kun oot riisunu rintsikat.
        Mulle oli ehkä noloin uimahallissa kun muutama mun luokkalainen tyttö näki et oon ihan lauta. Poikaystävä tietää kans mut se vaan sanoo et ei hätää ne tulee aikanaan.
        Onks sulla poikkista? Olis kiva jos voit vastata.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Mikä kokosii liivejä pidät? Onks sulle tullu noloja tilanteita kun oot riisunu rintsikat.
        Mulle oli ehkä noloin uimahallissa kun muutama mun luokkalainen tyttö näki et oon ihan lauta. Poikaystävä tietää kans mut se vaan sanoo et ei hätää ne tulee aikanaan.
        Onks sulla poikkista? Olis kiva jos voit vastata.

        Mä pidän 70B topattuna... On poikkis,mutta se ei tiiä et oon lauta.. Mulla on ollut terkkarilla noloin tilanne..


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Mä pidän 70B topattuna... On poikkis,mutta se ei tiiä et oon lauta.. Mulla on ollut terkkarilla noloin tilanne..

        Hei, meillähän on sama rintsikkanumero.
        Musta 70B on parempi ku 70A tai AA koska se on vähän isompi kuppi. Voisit sä kertoo siitä nolosta tilanteesta terkalla.
        Mulla sattu kans nolo tilanne kun jouduin menemään pitkästä aikaa saunaan isän ja äidin kanssa. Isä oli nähnyt mut vain rintsikat päällä ja saunassa se näki että mulla ei ookkaan mitään. Se katto vähän aikaa ja sano et jos sun pitää ostaa uusia rintsikoita niin se antaa kyllä rahat siihen. Saunan jälkeen se anto mulle 120€ ja kusy et riittääks. Mä sanoin et kyllä tällä alkuun pääsee. Pikkasen hävetti mut raha tuli tarpeeseen. Olis kiva jos voisit vastata.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Hei, meillähän on sama rintsikkanumero.
        Musta 70B on parempi ku 70A tai AA koska se on vähän isompi kuppi. Voisit sä kertoo siitä nolosta tilanteesta terkalla.
        Mulla sattu kans nolo tilanne kun jouduin menemään pitkästä aikaa saunaan isän ja äidin kanssa. Isä oli nähnyt mut vain rintsikat päällä ja saunassa se näki että mulla ei ookkaan mitään. Se katto vähän aikaa ja sano et jos sun pitää ostaa uusia rintsikoita niin se antaa kyllä rahat siihen. Saunan jälkeen se anto mulle 120€ ja kusy et riittääks. Mä sanoin et kyllä tällä alkuun pääsee. Pikkasen hävetti mut raha tuli tarpeeseen. Olis kiva jos voisit vastata.

        Mulla siä terkkarilla oli joku iso tarkastus missa piti olla vanhemmat mukana mun äiti ja iskä ei ees tiennyt jot mulla ei oo rintoja kun multa katottiin ryhti niin aika noloo.. Ku mulla ei ollut just sillon topattuja :(


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Mulla siä terkkarilla oli joku iso tarkastus missa piti olla vanhemmat mukana mun äiti ja iskä ei ees tiennyt jot mulla ei oo rintoja kun multa katottiin ryhti niin aika noloo.. Ku mulla ei ollut just sillon topattuja :(

        Mun kaikki rintsikat on topattija. Äiti on joskus ehdottanu tavallisii mutta mä en oo halunnu.
        Meillä ei oo koskaan ollu vanhemmat mukana terkkatarkastuksissa. Ryhti tarkastuksessa on aina saanu olla rintsikat päällä.
        Onks teidän luokalla pojat hirveen kiinnostuneita tyttöjen rinnoista ja rintaliiveistä. Meillä on tosi kiinnostuneita ja monet yrittää kouria ja aukasta rintsikoita Se ei oo mitenkään mukavaa varsinkaan kun kouraan ei jää mitään muuta kuin topattua rintsikkaa.
        Olis kiva jos voit vastata.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Mun kaikki rintsikat on topattija. Äiti on joskus ehdottanu tavallisii mutta mä en oo halunnu.
        Meillä ei oo koskaan ollu vanhemmat mukana terkkatarkastuksissa. Ryhti tarkastuksessa on aina saanu olla rintsikat päällä.
        Onks teidän luokalla pojat hirveen kiinnostuneita tyttöjen rinnoista ja rintaliiveistä. Meillä on tosi kiinnostuneita ja monet yrittää kouria ja aukasta rintsikoita Se ei oo mitenkään mukavaa varsinkaan kun kouraan ei jää mitään muuta kuin topattua rintsikkaa.
        Olis kiva jos voit vastata.

        Meidän luokalla sama juttu


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Meidän luokalla sama juttu

        Miten sä oot pärjännyt niitten kourivien jätkien kanssa?
        Mä oon lyöny muutamaa jätkää löysällä kämmenellä poskelle ja potkassu yhtä munille. Nää temput on kummasti rauhottanut jätkiä, mutta niitten muisti on niin huono että muutaman päivän päästä on taas sama peli.
        Olisko sulla jotain hyvää kikkaa näitten jätkien karkotukseen?


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Miten sä oot pärjännyt niitten kourivien jätkien kanssa?
        Mä oon lyöny muutamaa jätkää löysällä kämmenellä poskelle ja potkassu yhtä munille. Nää temput on kummasti rauhottanut jätkiä, mutta niitten muisti on niin huono että muutaman päivän päästä on taas sama peli.
        Olisko sulla jotain hyvää kikkaa näitten jätkien karkotukseen?

        Mä oon sanonu "näpit irti!!" ja lyöny poskelle


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Mä oon sanonu "näpit irti!!" ja lyöny poskelle

        Meidän luokan jätkillä oli yhteen aikaan tapana aukasta rintsikat koulun käytävällä. Mun rintsikat aukastiin rapussa ja mulla oli lisätoppauksena pumpulipallot kupeissa ja ennenkuin huomasinkaan ne pallot tipahti rappusille. Arvaa oliko naama punanen kun keräsin pumpulit ja juoksin vessaan. Toivottavasti sulle ei oo tapahtunut mitään .äin "kivaa"!


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Meidän luokan jätkillä oli yhteen aikaan tapana aukasta rintsikat koulun käytävällä. Mun rintsikat aukastiin rapussa ja mulla oli lisätoppauksena pumpulipallot kupeissa ja ennenkuin huomasinkaan ne pallot tipahti rappusille. Arvaa oliko naama punanen kun keräsin pumpulit ja juoksin vessaan. Toivottavasti sulle ei oo tapahtunut mitään .äin "kivaa"!

        No ei tollasta :DD mulla aukastiin tunnilla ja sit kaikki ilkku mulle .. Ärsyttävää


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        No ei tollasta :DD mulla aukastiin tunnilla ja sit kaikki ilkku mulle .. Ärsyttävää

        Tietääks joku sun luokalla, et sulla ei oo rintoja? Mun luokalla tietää varmaan kaikki mutta aika harvoin siitä tulee mitään pahaa läppää. Ehkä ne tajuaa, että mä en mahda sille asialle mitään.
        Toivottavasti sunkin luokakaverit tajuaa tän jutun!


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Tietääks joku sun luokalla, et sulla ei oo rintoja? Mun luokalla tietää varmaan kaikki mutta aika harvoin siitä tulee mitään pahaa läppää. Ehkä ne tajuaa, että mä en mahda sille asialle mitään.
        Toivottavasti sunkin luokakaverit tajuaa tän jutun!

        Mun kaverit tietää..


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Mun kaverit tietää..

        Joo kyllä munkin kaverit tietää. Mun yhdellä samanikäsellä kaverilla on 75B rinnat tosi nätit ja ihana tissivako. Mäkin haluaisin sellaiset. Mutta parasta on kun sen 12v pikkusysterillä on melkeen samanlaiset 75A. Kyllä pistää joskus vihaks kun 12v
        pikkulikoillakin on paljon isommat kuin itsellä. Toivottavasti sulla ei ole tämmösiä tuttuja! Mutta pahasti pelkään että voi olla.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Joo kyllä munkin kaverit tietää. Mun yhdellä samanikäsellä kaverilla on 75B rinnat tosi nätit ja ihana tissivako. Mäkin haluaisin sellaiset. Mutta parasta on kun sen 12v pikkusysterillä on melkeen samanlaiset 75A. Kyllä pistää joskus vihaks kun 12v
        pikkulikoillakin on paljon isommat kuin itsellä. Toivottavasti sulla ei ole tämmösiä tuttuja! Mutta pahasti pelkään että voi olla.

        No ohan mulla pikku siskolla (joka on 11w)
        on 2x ku mulla.. Hävettää.


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        No ohan mulla pikku siskolla (joka on 11w)
        on 2x ku mulla.. Hävettää.

        Niin kyllä meitä nyt koetellaan.
        Mulla ei oo sisaruksia, mutta jos olis niin varmaan mun 10v veljelläkin olis 3X isommat kun mulla.
        Mun poikkis luuli kerran kun oltiin peitonalla ja se rupes kokeileen mun rintoja tosta edestä että mä oon äkkiä kierähtäny selkä sitä kohti. Mitäpä järkevää tohonkaan osais sanoo. Vaikee on näistä boobseista repiä huumoria vakka kuinka mieli tekis.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Niin kyllä meitä nyt koetellaan.
        Mulla ei oo sisaruksia, mutta jos olis niin varmaan mun 10v veljelläkin olis 3X isommat kun mulla.
        Mun poikkis luuli kerran kun oltiin peitonalla ja se rupes kokeileen mun rintoja tosta edestä että mä oon äkkiä kierähtäny selkä sitä kohti. Mitäpä järkevää tohonkaan osais sanoo. Vaikee on näistä boobseista repiä huumoria vakka kuinka mieli tekis.

        Jep munkin poikkis on yrittänyt... Mä vaan käänsin selän siihen päin mut se ei tiiä vieläkään et oon lauta


      • asdfghjklöfgg
        kirjoittaja kirjoitti:

        Mä syön kyllä normisti,mutta paino ei nouse :(

        sama.. mut oon 13v pituus 170 ja paino 40 kiloo... siis syön varmaa eniten meijän luokast enkä oo tikkulaiha. Mul on 70A koon rintaliivit tai oikeestaan mun rinnat on AA ne on säälittävät...


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Jep munkin poikkis on yrittänyt... Mä vaan käänsin selän siihen päin mut se ei tiiä vieläkään et oon lauta

        Mun poikkis kyllä tietää kun on ollu jo niin monta kertaa intiimii. Vaik aina ku me ollaan sillee niin mä pidän rintsikat ehdotomasti päällä. Välillä ne on kyllä kovassa menossa meinannu tipahtaa.
        Onks sulla ollu tommosii ongelmii?


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Mun poikkis kyllä tietää kun on ollu jo niin monta kertaa intiimii. Vaik aina ku me ollaan sillee niin mä pidän rintsikat ehdotomasti päällä. Välillä ne on kyllä kovassa menossa meinannu tipahtaa.
        Onks sulla ollu tommosii ongelmii?

        Ei oo ollu tollast


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Ei oo ollu tollast

        Sää oot sit paljon fiksumpi ku mä. Mulla alko noi intiimit jo vuosi sitten enkä oo päässy irti kun poikkis tykkää hirveesti ja mustakin se on tosi kivaa. Mä pysyn jotenki paljon rauhallisempana ja tasapainoisempana kun harrastaa sexii melkein päivittäin.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Sää oot sit paljon fiksumpi ku mä. Mulla alko noi intiimit jo vuosi sitten enkä oo päässy irti kun poikkis tykkää hirveesti ja mustakin se on tosi kivaa. Mä pysyn jotenki paljon rauhallisempana ja tasapainoisempana kun harrastaa sexii melkein päivittäin.

        Ok.Seki on yrittäny mut kieltäydyin...


      • 14v 70B
        kirjoittaja kirjoitti:

        Ok.Seki on yrittäny mut kieltäydyin...

        Mä en pysty enään kieltäytyyn. Aika usein soitan poikkiksen meille ku meillä voi olla rauhassa mun huoneessa ja tiedän että vanhemmat ei tuu häiritseen. Musta on hirmukivaa tehdä poikkiksen kanssa kaikkee ihanaa josta tulee hyvä olo ja iloinen mieli.
        Monet sanoo että oon alottanut liian aikaisin nää jutut mutta mun vanhemmat tietää että poikkis on sillon tällön meillä yötä mutta ei ne sano mitään.


      • kirjoittaja
        14v 70B kirjoitti:

        Sää oot sit paljon fiksumpi ku mä. Mulla alko noi intiimit jo vuosi sitten enkä oo päässy irti kun poikkis tykkää hirveesti ja mustakin se on tosi kivaa. Mä pysyn jotenki paljon rauhallisempana ja tasapainoisempana kun harrastaa sexii melkein päivittäin.

        Mun poikkis yritti mut kieltäydyin kun me ollaan seurusteltu about puoli voutta


      • 13v poig
        14v 70B kirjoitti:

        Tietääks joku sun luokalla, et sulla ei oo rintoja? Mun luokalla tietää varmaan kaikki mutta aika harvoin siitä tulee mitään pahaa läppää. Ehkä ne tajuaa, että mä en mahda sille asialle mitään.
        Toivottavasti sunkin luokakaverit tajuaa tän jutun!

        ei pahalla mutta... voi helvetti ku täällä on noloa sakkia!! Tuutte tänne surkuttelemaan omaa riittämättömyyttänne, ei siinä vielä mitään pahaa. Mutta kuka on niin säälittävä että käyttää 70B TOPATTUJA rintsikoita vaikka oikea kuppikoko on ehkä 70AA. Pitäkää mieluummin oikeankokoisia, liian suuret tai topatut ovat vain huomiohuoraamista ja muutenkin erittäin pissaliisamaista. Ei helvetti tässäkö on suomen tulevaisuus -.-


      • Vblvujmxjk
        Syö lapsi syö ! kirjoitti:

        Herranen aika oot laiha ! Mie oon 157 ja painan ton verran ! Siinä sulle syy miks ei rintoja näy! Mie oon kuitenkii aika laiha ni oot noin pitkä ni oot kyl sitte ihan TOSI laiha !

        No jos sil ei oo tissei nii siks se ei paina paljol


      • Hahahabusteeed
        13v poig kirjoitti:

        ei pahalla mutta... voi helvetti ku täällä on noloa sakkia!! Tuutte tänne surkuttelemaan omaa riittämättömyyttänne, ei siinä vielä mitään pahaa. Mutta kuka on niin säälittävä että käyttää 70B TOPATTUJA rintsikoita vaikka oikea kuppikoko on ehkä 70AA. Pitäkää mieluummin oikeankokoisia, liian suuret tai topatut ovat vain huomiohuoraamista ja muutenkin erittäin pissaliisamaista. Ei helvetti tässäkö on suomen tulevaisuus -.-

        No voi hitsi ku oot nolo poika tuut kattoo keskustelui tyttöjen priva partseist


    • lifemocker

      sun rinnat kasvaa vielä about 5 vuotta, että tuskin kannattaa olla huolissaan.

      syöt vain terveellisesti ja monipuolisesti, että kroppasi saa kaikki tarvittavat ravinteet kasvamiseen! ;)

    • _Vanessa_

      Sama fiilis. Olen melkein lauta.. No lauta mikä lauta. EX-poikkis ei tienny.. Oltiin kyll yhes vaan.. about.. 9päivää.. Ei ees halattu.. LOL. Meidän luokka on outo, ei kourimista tai mitään ollaan suht hyvää pataa keskenämme tytöt & pojat (: Itsekkin olen jo päiviä etsinyt keinoja rintojen suurentamiseen.

      • kirjouttaja

        Okei kiitos jot en oo ainut lauta


    • luikkulaikku15

      joo muakin ärsyttää ihan pirusti ku oon 15 v ja tosilaiha ja hoikka, lauta. en käytä rintsikoita vielä... inhottavaa ku kaikki vaatteet näyttää niin tyhmiltä ku ei oo muotoja. oisko se noloo jos alkaisin ny käyttää koulus rintsikoita, siis haöuisin silleen huomaamattomasti että ei näyttäis että ois kasvanu hetkessä ...

      • kirjoittaja

        Voithan sä käyttää ???


      • 161616

        Osta ensin topatut A -kupin rintsikat ja totuttele niitten käyttöön kotona ja esim kauppareissulla. Sit kun ne tuntuu ihan ok ne voi laittaa kouluun esim hupparin tai jonkun löysän puseron kanssa. Jos joku huoma ja sanoo sun rintsikoista niin sanot vaan että ai jaa nää on kyllä ollu mulla jo ainakin puoli vuotta. Sit voit ostaa seuraavat topatut rintsilat jo B-kupilla.
        Näin mä oon tehny ja pidän nut 75B topattuja rintsikoita. Oon 16 ja rinnat aivan olemattomat AA jos sitäkään.
        Mua otti kans päähän kun mitkään vaatteet eivät istuneet nännit näky puseron läpi ja tietenkin se että kaikilla muilla oli liivit ja rinnat mutta mulla ei ollu mitään.


      • kirjoittaja
        161616 kirjoitti:

        Osta ensin topatut A -kupin rintsikat ja totuttele niitten käyttöön kotona ja esim kauppareissulla. Sit kun ne tuntuu ihan ok ne voi laittaa kouluun esim hupparin tai jonkun löysän puseron kanssa. Jos joku huoma ja sanoo sun rintsikoista niin sanot vaan että ai jaa nää on kyllä ollu mulla jo ainakin puoli vuotta. Sit voit ostaa seuraavat topatut rintsilat jo B-kupilla.
        Näin mä oon tehny ja pidän nut 75B topattuja rintsikoita. Oon 16 ja rinnat aivan olemattomat AA jos sitäkään.
        Mua otti kans päähän kun mitkään vaatteet eivät istuneet nännit näky puseron läpi ja tietenkin se että kaikilla muilla oli liivit ja rinnat mutta mulla ei ollu mitään.

        Tiedän tunteen


      • 161616
        kirjoittaja kirjoitti:

        Tiedän tunteen

        Mitä tunnetta tarkotat?


      • kirjoittaja
        kirjoittaja kirjoitti:

        Tiedän tunteen

        Ku muilla on liivit ja rinnat mut ittellä ei


      • 161616
        kirjoittaja kirjoitti:

        Ku muilla on liivit ja rinnat mut ittellä ei

        Tos ylempänä sä kerroit et sulla on 70B topatut rintsikat?


      • Kids turpaan juva
        161616 kirjoitti:

        Tos ylempänä sä kerroit et sulla on 70B topatut rintsikat?

        Tääl juval ei tollasta kusetusta kattella


      • kirjoittaja
        161616 kirjoitti:

        Tos ylempänä sä kerroit et sulla on 70B topatut rintsikat?

        Siis tarkotin jot tuttu tunne oli pari vuotta sitten...


    • anniikiiiii

      Miks valitatte? oon ihan just 16vuotias ja mun rinnat on just ja just 65AA olisitte tyytyväisiä että teillä on edes 75A ....

    • sexybabee99

      mä oon ite vast 13v ja mul on 75DD.pojat tykkää puristella ja se tuntuu höbölt. vituttaax?

      • kirjoittaja

        Maybe


    • _Vanessa_1

      ._____. Really, Sexybabee99 suksi muualle, kiitos (:
      Tässä on pari keinoa, en tiedä toimiiko:
      -Rintojen hieronta ja puriselu, mutta ei liian kovaa
      -Juovapavut kuulemma auttavat.
      -Vasikan maitojauhe.
      -Suklaa.
      -Lihotus(Joillakin)
      -Shamppoota rintoihin.. (Itse kokeilin tnän ekaa kertaa ja ajoin jatkaa..)
      -Rintajumppa.

      • kirjoittaja

        Okei;) kiitos vanessa


    • _Vanessa:

      En harmiksi voi taata auttaako ne, mutta.. Ainka kannattaa kokeilla (:

      • kirjoittaja

        Joo mä koklaan ;)


      • elämävituttaaaa
        kirjoittaja kirjoitti:

        Joo mä koklaan ;)

        Hihi oon samas tilantees:$
        Muttjoo vanessa millast rintajumppaa meinaay


    • _Vanessa_1

      Hiero rintojasi ennen nukkumaanmenoa rypsiöljyllä, sitten taputtele niihin kevyesti voita ja ripottele sokeria päälle. Sokeri ei välttämätön. Öljy ja rasva saavat rintojen rasvasolut kiihtymään, ja sokeri aktivoi niiden toimintaa :) Varsinkin jos tämän jälkeen teet pari jumppaliikettä, esim kyykkyyn ylös, niin hapenkulutus lisääntyy jä näin tehostaa vielä enemmän hoitoa Toimii! Itse tein viikon ...

      Kopsasin Demi lehdestä. Itse ajattelin kokeilla illalla (:

    • jokuvaan97

      elä murehdi turhaan! Kyllä pojat tykkää myös tytöistä joilla on pienemmät rinnat, kannattaa reenata peppua ;) tulkaa kyselemään minulta 15v poika vastailee ketjussa :)

    • jokuvaan97

      elä murehdi turhaan! Kyllä pojat tykkää myös tytöistä joilla on pienemmät rinnat, kannattaa reenata peppua ;) tulkaa kyselemään minulta 15v poika vastailee ketjussa :)

      • kirjoittaja

        Okei


      • 14v ei liivejä vielä
        kirjoittaja kirjoitti:

        Okei

        Kirjoittaja voisitko kertoo mulle miten ja mistä sä oot hommannu rintsikkas. Oon ymmärtäny et säkin oot aika rinnaton. Mullakaan ei oo mitään mutta haluun kans topatut niinku sullaki on. Oon kohta 14v.
        Olis kiva jos voisit kertoo tarkkaan sovititko ja tuliks myyjä auttamaan ja kysyiks siltä apuja jne jne???


      • kirjoittaja
        14v ei liivejä vielä kirjoitti:

        Kirjoittaja voisitko kertoo mulle miten ja mistä sä oot hommannu rintsikkas. Oon ymmärtäny et säkin oot aika rinnaton. Mullakaan ei oo mitään mutta haluun kans topatut niinku sullaki on. Oon kohta 14v.
        Olis kiva jos voisit kertoo tarkkaan sovititko ja tuliks myyjä auttamaan ja kysyiks siltä apuja jne jne???

        Menin anakin tokmanniin kattomaan niin siellä oli ja sit vaan koklasin eri kokoja topatuusta ja päädyin 70b mitkä oli topatut


      • 14v jne
        kirjoittaja kirjoitti:

        Menin anakin tokmanniin kattomaan niin siellä oli ja sit vaan koklasin eri kokoja topatuusta ja päädyin 70b mitkä oli topatut

        Muistatko paljonko maksoivat?
        Minkäväriset liivit ostit?


      • kirjoittaja
        14v jne kirjoitti:

        Muistatko paljonko maksoivat?
        Minkäväriset liivit ostit?

        En muista paljoko makso mut ostin mustat JA valkoset


    • ibu5dd1

      Alkää höpsikö, teillä kaikilla on varmasti ihan
      nätit tisut, elkää kuvitelko enenpiä!

    • Älähän nyt

      Olet kaunis kuin barbienukke. Pitkä ja hoikka, juuri sopivannäköinen. Rinnat eivät kasva, jos on hoikka. Niin se vain menee. Mutta eivät rinnat edes ole mikään niin tärkeä seikka. Ota kuule rennosti - uskon että olet oikein sievä.

      • kirjoittaja

        Okei ,kiitos:)


    • Koolla on väliä

      Hahahaahaha! Sucks to be you.

      • kirjoittaja

        No hahaha...-.-


    • häpeävä

      Tebecho- tahnalla.

      Pieniksi murskattuja anjoviksia sekoitetaan neitsytoliiviöljy-vihreätee- seokseen. Pyörivin liikkein levitetään tasaisesti rintojen päälle.
      Sitten suojaksi asetellaan villasukat (tai mikä tahansa villainen käy) ja rintsikoilla kiinni.

      Annetaan olla yön yli. Toistetaan joka toinen yö ja tulos alkaa näkyä viikon päästä.

      Anjovisten sisältämä suola tunkeutuu soluihin täyttäen ne luonnon omalla aineella, vihreä tee avaa ihon huokoset niin, että suolat pääsevät rinnan sisään. Oliiviöljy kiinteyttää.

      Itte ajattelin koittaa ! jjoo oon siis 16v ja lauta, persettä kyllä löytyy mut ei tissei...

    • gwZ

      Perse korvaa kyllä asiaa paljon. Ei ne tissit kuitenkaan mulle paljoa merkitse, mutta voi olla et sänkypuuhissa latistaa tunnelmaa vähän..tai en oikeastaan tiedä kun en ole pienitissisen muijan kanssa kokeillut. Pitäs varmaa kokeilla joskus.

    • 75B=pieni

      Itse täytän 17v pian ja mulla on 75B, joskaan ei siltä näytä. Monet kerrat saanut kuittailua tästä ja musta tyhmintä on sanoa "olkaa tyytyväisiä siihen mitä on", koska jollei tykkää niin ei tykkää. Mun omakin poikaystävä on täysin tyytyväinen mun rintoihin, mutta eihän siinä mukava oo itsellä jollei oo tyytyväinen.

    • Ei Jeesus! Siinä ei ole mitään pahaa tai hävettävää, ettei ole kunnollisia rintoja, mutta se on mielestäni ihan helvetin noloa ja pinnallista, että käyttää sitten semmosia ihan helvetisti topattuja rintsikoita, jotta näyttäisi, kuin ois isommat.

    • Oon samaa mieltä siilion kanssa! Jokaisen rinnat on sellaset kuin on!

    • Oon samaa mieltä siilion kanssa! Jokaisen rinnat on sellaset kuin on!

    • Oon samaa mieltä siilion kanssa! Jokaisen rinnat on sellaset kuin on!

    • Oon samaa mieltä siilion kanssa! Jokaisen rinnat on sellaset kuin on!

    • Ööllä jos saan pyytää. Öökkösiä ei saa profiilinimeen. Tuli muuten mieleen, että tän täytyy olla aika vanha keskustelu, kun näin tuolla lifemockerin pistämän kommentin.

    • juvankosto

      Vitu kid

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe