Alkaisitko suhteeseen biseksuaalin kanssa?

siinä kysymys

Itse olen lesbo ja jos tapaan vielä joskus ihmisen joka tuntuu oikealle mutta hän on bi, alkaisin tietysti seurustelemaan hänen kanssaan, minä uskon että biseksuaalit voivat olla yhtä epä-tai luotettavia kuin heterot, homot tai lesbot suhteissaan, tietysti ihmisestä näkee selvästi onko hän minkälaista tyyppiä luotettavuudeltaan ja onko hän tosissaan. Mutta ainut asia mikä biseksuaalissa inhottaa on se että hän on ollut miehen kanssa(jos on ehtinyt). Jos tapaisin biseksuaalin joka ei ole koskaan seurustellut miehen kanssa saan ihan erilaisen kuvan, kuin henkilö joka on ollut suhteessa.

38

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

ne bisset joihin mä olen tutustunut niin kyse ei ole pettämishalusta tai luonteesta vaan sellaisesta tyytymättömyydestä. Kun on naisen kanssa aikansa niin alkaa tehdä mieli miehen kanssa olemista. Ja mitä enemmän ikää tulee niin miehiin kallistutaan tavisperheen toivossa. Kaikki tietää mitä siitä seuraa, perhe perustetaan ja kohta ne mammat on täälläkin vonkaamassa.

• 6+14

Tuskinpa vaikkapa nelikymppisenä enää perheestä haaveileen. Sen sijaan useimmiten tietää jo mitä elämältä haluaa ja tuntee itsensä. Katsos kun elämää on myös 20 ikävuoden jälkeen. Huomaat sen kyllä kun pääset edes kolmikymppiseksi.

• f4ck
        6+14 kirjoitti:

Tuskinpa vaikkapa nelikymppisenä enää perheestä haaveileen. Sen sijaan useimmiten tietää jo mitä elämältä haluaa ja tuntee itsensä. Katsos kun elämää on myös 20 ikävuoden jälkeen. Huomaat sen kyllä kun pääset edes kolmikymppiseksi.

joo, kyllä, nelikymppisenä luulisi ett elämä on jo aika hyvillä kantimilla ja tietää mitä haluaa ja elää elämää mitä on aina halunnut. Tässä kai oli kyseessä ihmiset jotka vielä etsivät sitä ihmistä jonka kanssa elää elämäänsä nelikymppisenäkin.

• 6+14
        f4ck kirjoitti:

joo, kyllä, nelikymppisenä luulisi ett elämä on jo aika hyvillä kantimilla ja tietää mitä haluaa ja elää elämää mitä on aina halunnut. Tässä kai oli kyseessä ihmiset jotka vielä etsivät sitä ihmistä jonka kanssa elää elämäänsä nelikymppisenäkin.

Näin juuri. Kiitos f4ck asiallisesta kommentistasi : ) Olen positiivisesti yllättynyt.

• kohta nelikymppinen
        f4ck kirjoitti:

Niinhän sitä luulis muttei välttämättä oo sinne päinkään ;D

• f4ck
        kohta nelikymppinen kirjoitti:

Niinhän sitä luulis muttei välttämättä oo sinne päinkään ;D

varmasti jos on alkupään elämänsä juossut muiden tahtiin tai ei ole välittänyt paneutua siihen omaan onneen ja mitä elämältä haluaa, niin nelikymppisenä alkaa havahtua siihen ett mihin se elämä menee ja miksi se oma elämä ei tunnu hyvälle.

Jos oman onnensa perusta on ihmissuhde ni monelle toi ikä on tuskallista kun erot takana ja uusi alku edessä. Siksi elämä pitää rakentaa niin kuin hätäohjeet lentokoneissa, ensin auta itseäsi jotta voit auttaa muita. Kun sen oman perustan on rakentanut hyvin ja antanut aikaa itsensä kehittymiseen ja tutustumiseen, niin nelikymppisenä tuskin on hukassa.

Mä pidän hyvin tyypillisenä nelikymppistä naista joka on väsännyt lapset, tehnyt uhrauksia ja laittanut muut oman itsensä edelle. Sitten lapset kasvaa, isänätäkin tuntuu enemmän kaverille kuin rakastajalle, duuni on mitä on, oma pää on täynnä toteuttumattomia unelmii ja elämä puolessa.

Murto-osa ihmisistä tajuaa jo nuorena ettei elämässä tärkeintä ole se ett muut digaa. Vaan ett itse on sujut elämänsä ja suuntansa suhteen. Monet myy unelmansa, oman tiensä sille ett saa jonkun siihen vierelle. Ei se nii mene, rakkaus ei vaadi uhrauksia, kompromisseja kyllä.

Nelikymppisenä jos ei elä hyvää elämää, on joko lähtökohdat ollu haasteelliset tai on vaa menny kuin päätön kana. Sitä saa mitä tilaa. Se ei ole sen kummempaa.
        Ihmiset jämähtää paikoilleen, se on eka suurin virhe, jo nuorena. Aletaan olla ja perustetaan se koti ja siinä kyyhötetään elämän parhaat vuodet. Toka suuri virhe on ettei opetella itseä, kasvateta ja kehitetä omaa itseä sellaiseksi ett unelmat muuttuu todeksi eikä jää "huomenna sitten"-kansioon. Ihminen tarvii itsetutkiskelua jotta osaa valita itselleen hyviä asioita. Kolmas suuri virhe on kivikautisuus eli suomalaisuus, tää on niin karu ja kylmä ja pimee maa. Täällä ihmiset elää nurkissa ja kyylää jos joku ei kävele pitkin seiniä. Tää on kateellisten ja pienten ihmismielten maa. Täällä ei ole sallittua suuret ja isot eleet eikä unelmat. Siitä kivikautisuudesta tulee pyrkiä eroon heti kun sen tajuaa, ja sen tajuaa kun ei halua mennä lampaana laidunta ympäri.

Mä en usko elämän vaikeuteen, elämä on upeaa oli ikä mikä tahansa, jos ymmärtää ettei ihmistä ole sidottu jo syntyessään.

• 1-34
        f4ck kirjoitti:

varmasti jos on alkupään elämänsä juossut muiden tahtiin tai ei ole välittänyt paneutua siihen omaan onneen ja mitä elämältä haluaa, niin nelikymppisenä alkaa havahtua siihen ett mihin se elämä menee ja miksi se oma elämä ei tunnu hyvälle.

Jos oman onnensa perusta on ihmissuhde ni monelle toi ikä on tuskallista kun erot takana ja uusi alku edessä. Siksi elämä pitää rakentaa niin kuin hätäohjeet lentokoneissa, ensin auta itseäsi jotta voit auttaa muita. Kun sen oman perustan on rakentanut hyvin ja antanut aikaa itsensä kehittymiseen ja tutustumiseen, niin nelikymppisenä tuskin on hukassa.

Mä pidän hyvin tyypillisenä nelikymppistä naista joka on väsännyt lapset, tehnyt uhrauksia ja laittanut muut oman itsensä edelle. Sitten lapset kasvaa, isänätäkin tuntuu enemmän kaverille kuin rakastajalle, duuni on mitä on, oma pää on täynnä toteuttumattomia unelmii ja elämä puolessa.

Murto-osa ihmisistä tajuaa jo nuorena ettei elämässä tärkeintä ole se ett muut digaa. Vaan ett itse on sujut elämänsä ja suuntansa suhteen. Monet myy unelmansa, oman tiensä sille ett saa jonkun siihen vierelle. Ei se nii mene, rakkaus ei vaadi uhrauksia, kompromisseja kyllä.

Nelikymppisenä jos ei elä hyvää elämää, on joko lähtökohdat ollu haasteelliset tai on vaa menny kuin päätön kana. Sitä saa mitä tilaa. Se ei ole sen kummempaa.
        Ihmiset jämähtää paikoilleen, se on eka suurin virhe, jo nuorena. Aletaan olla ja perustetaan se koti ja siinä kyyhötetään elämän parhaat vuodet. Toka suuri virhe on ettei opetella itseä, kasvateta ja kehitetä omaa itseä sellaiseksi ett unelmat muuttuu todeksi eikä jää "huomenna sitten"-kansioon. Ihminen tarvii itsetutkiskelua jotta osaa valita itselleen hyviä asioita. Kolmas suuri virhe on kivikautisuus eli suomalaisuus, tää on niin karu ja kylmä ja pimee maa. Täällä ihmiset elää nurkissa ja kyylää jos joku ei kävele pitkin seiniä. Tää on kateellisten ja pienten ihmismielten maa. Täällä ei ole sallittua suuret ja isot eleet eikä unelmat. Siitä kivikautisuudesta tulee pyrkiä eroon heti kun sen tajuaa, ja sen tajuaa kun ei halua mennä lampaana laidunta ympäri.

Mä en usko elämän vaikeuteen, elämä on upeaa oli ikä mikä tahansa, jos ymmärtää ettei ihmistä ole sidottu jo syntyessään.

"Mä pidän hyvin tyypillisenä nelikymppistä naista joka on väsännyt lapset, tehnyt uhrauksia ja laittanut muut oman itsensä edelle. Sitten lapset kasvaa, isänätäkin tuntuu enemmän kaverille kuin rakastajalle, duuni on mitä on, oma pää on täynnä toteuttumattomia unelmii ja elämä puolessa."

Tuo on keskenkasvuisen omaa ikääntymistään pakenevan naisen aivopieru. Kotona bisse naisella on mies joka on suostunut tekemään naisen kanssa lapset ja joka on tehnyt perheen eteen kaiken minkä on pystynyt tinkien omista tarpeistaan ja haluistaan. Sitten vaihtelun haluinen bisse nainen kyllästyy perhe-elämään ja vanhenevaan mieheensä. Sitten ruvetaankin etsimään uusien seksikokemusten himossa vaihtelua naisista. Tuo on vain bisse naisten vastine niille heteronaisille ja miehille jotka pettävät puolisoaan irstailun halussaan.

• 1+12

Luulen, että en voisi seurustella biseksuaalin kanssa. Olen luonteeltani jokseenkin mustasukkainen (vaikka en sitä kumppanilleni näytäkkään) ja olisi epämukavaa olla aina mustis kaikista :D

• 28-84

Toivottavasti ainakin joku uskaltaisi!!!

Meitä bissejäkin mahtuu maailmaan niin erilaisia!
      Ymmärrän täysin "pelon" että se oma kulta lähteekin miehen matkaan itse sen kokeneena tiedän se on kamala tunne!
      Itse rakastun ihmiseen en sukupuoleen ja siksi itseni oon bisseksi "luokitellut" ja toivon että vielä joku lesbo (mixei bissekin kokemuksesta voin bissenkaa olla vaan varautuneempi ainakin aluksi) uskaltaisi "ottaa riskin" ja huolisi minut itselleen!
      Faktahan on se et seksi/elämä naisenkanssa on paljon parempaa kuin miehen!
      (Tarkennan viellä sen verran etten ole koskaan miehenkanssa seurustellut mut naisenkanssa olen 3vuatta että kyse ei ollut ainakaan minun osaltani mitään kokeilua)

• f4ck

mua on aina ihmetyttänyt kun bisset sanoo että he rakastuvat ihmiseen eivätkä sukupuoleen. Tarkoittaako se ett heterot rakastuu pilluun tai munaan ja lesbot pilluun. Mutta bisset näkee sitten ihmisen eikä vain sitä mitä on jalkovälissä?

Eiköhän kaikki rakastu ihmiseen, joten ton jauhamisen vois lopettaa kun se kuulostaa niin typerälle.

• kohta nelikymppinen

"Faktahan on se et seksi/elämä naisenkanssa on paljon parempaa kuin miehen!"

mihinkohän toi nyt oikein liittyy??

• LesbianW.
        f4ck kirjoitti:

mua on aina ihmetyttänyt kun bisset sanoo että he rakastuvat ihmiseen eivätkä sukupuoleen. Tarkoittaako se ett heterot rakastuu pilluun tai munaan ja lesbot pilluun. Mutta bisset näkee sitten ihmisen eikä vain sitä mitä on jalkovälissä?

Eiköhän kaikki rakastu ihmiseen, joten ton jauhamisen vois lopettaa kun se kuulostaa niin typerälle.

Siis tää on niiiin oikein, voisin allekirjoittaa...

• voitko täsmentää?

"Jos tapaisin biseksuaalin joka ei ole koskaan seurustellut miehen kanssa saan ihan erilaisen kuvan, kuin henkilö joka on ollut suhteessa. "

Millä lailla erilaisen kuvan?

Minulle on tärkeintä minkälainen ihminen hän on ja kuinka kykenee sitoutumaan parisuhteeseen kanssani, eikä se onko bi tai lesbo.

• letitbi

Seurustelin bi:n kanssa yli viisi vuotta. En koskaan ollut mustasukkainen miehistä, eikä hänkään antanut siihen aihetta. Suhde kuitenkin päättyi, niin vain joskus käy, mutta olemme edelleen tosi hyvät ystävät. Takanani on tähän suhteeseen verrattuna paljon "likaisempia" lesbosuhteita, eli voisin milloin vain alkaa bi:n kanssa. Ihminen pettää jos on pettääkseen ja kyllästyy jos on kyllästyäkseen. Ihan yhtä lailla sitä voi alkaa haluta vierasta pill**a kuin sitä miehen vehjettä.......

• lipsticklesbian93

Riippuu kyllä täysin ihmisestä, persoonasta ja luonteesta. En ole itsekään vielä suhteessa ollut, mutta jos ihminen pelkää tulevaa omassa suhteessaan ei niin voi elää. Jos toinen pettää tai jättää "kokeilun" vuoksi se on hänen ongelmansa ja murheensa, hän on itse epätoivoinen elämässään joka ei pysty sitoutumaan ikinä toiseen ihmiseen tai kokee että häneen kyllästytään, siksi mielestäni pettäjiä on.Voin kyllä sanoa että vaikka seurustelukokemusta taikka edes suukkoja en ole vaihtanut naisen kanssa, lesbona tunnistan esim. baareista nämä kokeilunhaluiset bisset ja heidän tietyt katseensa ne ovat ihan kaukana siitä AIDOSTA kiinnostuksen välittämisestä toiselle, ja näistä aidoista katseista en osaa ihan sanoa onko kyseessä lesbo vai bi, baareissakin on yhtälailla naisellisesti pukeutuvia sekä poikamaisia naisia/tyttöjä, ei pidä tosiaan olettaa ulkonäön perusteella toisesta mitään, jokainen pukeutuu ja laittautuu mieltymyksien mukaan mutta sisältä voi olla ihan toista. Esim huomenna menen isolla porukalla puolituttujen kanssa baariin ja he eivät tiedä minusta mitään, joukossa on eräs tyttö joka aina sanoo että "nyt etsitään miehet päläpälä..." joukossa on myös kaksi poikaa jotka kummatkin ovat minuun ihastuneita, he eivät nää sisälle vaan näkevät ulkokuoren, sisällä on niin monia tunteita ja myllerrystä ja kaipuuta. Lähimmät kaverini tietävät kuka olen ja mitä tunnen sisälläni. Tarvitsen oman kullan!

• Lusikalla annettu

Tulit juuri oikealle palstalle ylistämään bi-seksuaalisuuden kaikkia hienoja puolia. Tämähän nimenomaan on bi-palsta.
      Bi- seksuaalit ovat huonostikäyttäyttyvää porukkaa. Hengaavat paikoissa, mitkä eivät ole heitä varten.

• 4+17

Viestiketjun aloittaja kertoo olevansa lesbo niin kyllä tämä mielestäni on ihan oikea palsta.

• 2+42q423523525555535

Otsikkosi/nimimerkkisi perusteella.......sulle on todellakin annettu pelkällä lusikalla ja kauhallahan ei voi kaltaiseltasi vaatia. Yritähän pärjäillä ja ratkoa palikkatestejä!

• 19659
        4+17 kirjoitti:

Viestiketjun aloittaja kertoo olevansa lesbo niin kyllä tämä mielestäni on ihan oikea palsta.

Tiedoksesi vaan, tällä palstalla kaikki bisset luulevat olevansa lesboja. Sitä, onko täällä enää lesboja kuin muutama harva, ei tiedä kukaan. Mutta nykyajan bissepissiksiltä on käsitteet hukassa.

• 3+9
        19659 kirjoitti:

Tiedoksesi vaan, tällä palstalla kaikki bisset luulevat olevansa lesboja. Sitä, onko täällä enää lesboja kuin muutama harva, ei tiedä kukaan. Mutta nykyajan bissepissiksiltä on käsitteet hukassa.

Ja sä tunnet kaikki tällä palstalla olevat naiset ja heidän seksuaalisen suuntauksen?
        Kertoisitko mulle tulevan lauantain lottonumerot kun olet selvännäkijä?

• ei kovin vakavaa

Itelläni on sellainen henkilökohtainen kokemus että biseksuaalit valitsevat lopulta miehen, niin miehet kuin naiset. Näin olen huomannut ystävissäni jotka mieltävät itsensä biseksuaaleiksi.

Itse olen sitä mieltä että miksi luokitella itseään yhtään mihinkään. Miksi mainostaa itseään. Yksi tuntemani biseksuaali mainosti itseään biseksuaaliksi kaverisuhteen alkuajoilla, tietämättä minun suuntautumistani. Myöhemmin mainitsin seurustelleeni muutaman tytön kanssa, that's it. Noh, tässä nyt jo jokusen aikaa hänet tunteneena en ole huomannut hänellä olevan yhdenkään naisen kanssa minkään näköistä juttua, itseni lisäksi, eikä sekään päässyt edes "sutinan" tasolle. Humalassa on kiva hempeillä, vakavampaa on turha edes miettiä.

• eieieise

Joo, miksei. Jos saisi naisen, joka ei jätä. Lesbot jättää, bisset jättää, kaikki jättää. se on ohi ennen alkua. >ei se kannata.

• Sil oli nimi

hmm...monia hyviä kommentteja, mut
      oon seurustellut pitkiä aikoja muutaman bi-ihmisen kanssa. Ei ne suhteet oo kaatunut mustasukkaisuuteen, eikä siihen että toinen olisi halunnut miehen, ihan muihin asioihin.
      Yks ja muutama kaveri piireissä on eron jälkeen käynyt "lohduttautumassa" miehelässä. Ehkä sen takia et se on helpompaa?
      En oo sen enempää terapoinut heidän sielunelämää, ja so what, miks pitäiskään? Mitä väliä. ero on ero kuitenkin.
      Mulla ei oo bissejä eikä hamstereita vastaan mitään. Kaikki omanlaisia. yksilöitä.

• f4ck

mikäs suuntatuminen se hamsteri on vai vertaatko bissejä hamstereihin? Vai oliko se samanlainen läppä kuin persujen kannaotto homojen avioliittoon, että sittenhän kohta halutaan sikojen ja lehmienkin kanssa naimisiin vai mikä heitto toi hamsteri olikaan?

• Sil oli nimi
        f4ck kirjoitti:

mikäs suuntatuminen se hamsteri on vai vertaatko bissejä hamstereihin? Vai oliko se samanlainen läppä kuin persujen kannaotto homojen avioliittoon, että sittenhän kohta halutaan sikojen ja lehmienkin kanssa naimisiin vai mikä heitto toi hamsteri olikaan?

Mulla ei ole virtuaalista rautalankaa joten yritän selittää tämän hyvin yksinkertaisesti:
        Ei ole mitään vastaan bissejä tai hamstereita, ei seksuaaliseen suuntautumiseen, ei siihen että on eläin, ei siihen että on ihminen.
        Jos luet 2 viimeistä lausetta (lisäänkö tavuviivat?) siinä sanotaan että kaikki ovat omanlaisia, yksilöitä (juu, nyt tuli yhteen lauseeseen, koita kestää).
        Vertaus tarkoitti että kuten ihmiset niin myös eläimet ovat erilaisia luonteeltaan. Ja voi se hamsterikin olla homo.
        Ks. hamsteri wikipediasta, se on jyrsijä.

• f4ck
        Sil oli nimi kirjoitti:

Mulla ei ole virtuaalista rautalankaa joten yritän selittää tämän hyvin yksinkertaisesti:
        Ei ole mitään vastaan bissejä tai hamstereita, ei seksuaaliseen suuntautumiseen, ei siihen että on eläin, ei siihen että on ihminen.
        Jos luet 2 viimeistä lausetta (lisäänkö tavuviivat?) siinä sanotaan että kaikki ovat omanlaisia, yksilöitä (juu, nyt tuli yhteen lauseeseen, koita kestää).
        Vertaus tarkoitti että kuten ihmiset niin myös eläimet ovat erilaisia luonteeltaan. Ja voi se hamsterikin olla homo.
        Ks. hamsteri wikipediasta, se on jyrsijä.

se on jokin luonteenpiirre että yhdistää eläimet asiaan kun puhutaan seksuaalisesta suuntautumisesta. Hyvä että selitit. Todella fiksumpi kuva tuli susta heti. Mä kyllä veikkaan että sä et osaisi laittaa niitä tavuviivoja.

• sil oli nimi
        f4ck kirjoitti:

se on jokin luonteenpiirre että yhdistää eläimet asiaan kun puhutaan seksuaalisesta suuntautumisesta. Hyvä että selitit. Todella fiksumpi kuva tuli susta heti. Mä kyllä veikkaan että sä et osaisi laittaa niitä tavuviivoja.

En us-ko et-tä kyseessä on luonteenpiirre mikä yhdistää eläimet ja seksuaalisen suuntautumisen.
        Omalla kohdallani yhdistys johtui ainoastaan siitä että eläimet ja ihmiset ovat molemmat tuntevia olentoja ja omaavat erilaisia luonteenpiirteitä.

Olisin kyllä voinut tavuttaa koko vastauksen, mutta aapisia saa kirjakaupoista.

• f4ck
        sil oli nimi kirjoitti:

En us-ko et-tä kyseessä on luonteenpiirre mikä yhdistää eläimet ja seksuaalisen suuntautumisen.
        Omalla kohdallani yhdistys johtui ainoastaan siitä että eläimet ja ihmiset ovat molemmat tuntevia olentoja ja omaavat erilaisia luonteenpiirteitä.

Olisin kyllä voinut tavuttaa koko vastauksen, mutta aapisia saa kirjakaupoista.

tavuta toki, olihan toi mahtava näyte tavuttaa kaksitavuiset sanat. Hamsterikin osaa sen.
        Mä edelleen en usko että osaat tavuttaa.

Kun sä puhut siis ihmisistä niin sanoksä esim että niin Maikku sanoi että Lisbeth on biatch, mutta toisaalta niin on oravatkin.

Sanoksä kullalle sängyssä, ihana orgasmi mut toisaalta sioilla se kestää 30 minuuttia.

Puhuksä siis aina noin, niin kuin papukaijat, sanoja ilman ajatusta?

• sil oli nimi
        f4ck kirjoitti:

tavuta toki, olihan toi mahtava näyte tavuttaa kaksitavuiset sanat. Hamsterikin osaa sen.
        Mä edelleen en usko että osaat tavuttaa.

Kun sä puhut siis ihmisistä niin sanoksä esim että niin Maikku sanoi että Lisbeth on biatch, mutta toisaalta niin on oravatkin.

Sanoksä kullalle sängyssä, ihana orgasmi mut toisaalta sioilla se kestää 30 minuuttia.

Puhuksä siis aina noin, niin kuin papukaijat, sanoja ilman ajatusta?

Ei sun tarvi uskoa, kun en aio pro-vo-soi-tu-a tän enempää sun epäilyksistä.
        Mut haluisin ehdottomasti nähdä sen hamsterin joka tavuttaa kaksitavuiset sanat.

Kullat sanoo sängyssä et voisitko jo lopettaa niiden 30 minuuttisien orgasmien antamisen kun ne ei jaksa enää.

Papukaijat toistaa opittuja sanoja, istuuko olkapäälläsi mahdollisesti se fiksumpi puolisko?

Vänkäätkö sä aina noin, ilman ajatusta, heittämällä provoja päivän iltalehden palstoilta?

• lovelove....

Kyllä mä alkaisin suhteeseen vaikka heteron kanssa jos rakastuisin!

• truelove3

Joo ei siinä aidossa rakastumisessa paljoa suuntautumisilla ole väliä.. Rajoitteita ehkä, mutta jos rakkaudenkohde on vaan mahdollinen niin anna tunteiden viedä.. Kyllä lesbokin voi vaihtaa kumppaniansa toiseen naiseen ihan yhtä hyvin kun bisse mieheen... Mutta sillon kyse ei ole rakkaudesta vaan ihan jostain muusta!

• Perusbisse riittää

En vakavalta pohjalta.

• 453545

Eiköhän se sitoutuminen ja uskollisuus ole ihan ihmisestä kiinni eikä seksuaalisesta suuntautumisesta.

Minusta se on ihan luonnollista ja ymmärrettävää, että perheen haluava biseksuaali valitsee kumppanikseen miehen, koska siihen saa yhteiskunnan hyväksynnän ja tuen. Jos nyt ajatellaan näitä "katumapäälle" tulevia bissejä, jotka jättävät miehensä naisen takia, niin ihan samalla tavalla heteronainen tai -mies voi kokea suhteensa epätyydyttäväksi ja vaihtaa "parempaan". Sitä tapahtuu jatkuvasti etenkin keski-ikäisillä.

Eli voisin seurustella biseksuaalin kanssa. Joskin näytän ihastuvan ainoastaan lesboihin (vaikka en edes aluksi tietäisi, ovatko he bissejä vai lesboja).

Let bygones be bygones, let bi-girls be bi-girls. :-D

• Rekko

Onko seksuaalisella suuntautumisella oikeasti yhtään mitään väliä, jos ihminen rakastaa ja välittää?

• Anette

Jos on ihana nainen niin totta kai!

• ilekkik

Rakkaus on enemmän kuin munat tai pillu.

• Itse sellainen

Kyllä alkaisin. Siis jos edes tarve olisi. Olen itse naimisissa oleva neljättäkymmentä käyvä bi, ja tunnistan kyllä itsessäni sen ajoittaisen levottomuuden, joka ajaa haaveilemaan siitä toisesta sukupuolesta välillä. Mutta kun tuo levottomuus voi vaivata ihan ketä tahansa, oli hän sitten homo- lesbo- tai heterosuhteessa. Seksuaalinen tyytymättömyys tulee pitkässä suhteessa jostain ihan muusta kuin siitä mitä toiselta löytyy tai ei löydy housuista.

Toisen kanssa suhteeseen ryhtyminen on aina riski, suuntautumisista huolimatta. Olisihan se kurjaa jättää elämä elämättä, riskien pelossa ;)

• Nimimerkki on varattu.

Alkaisin jos rakastaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2810
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2447
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2232
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      39
      2226
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1818
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1349
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1342
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      70
      1223
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1200
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1163
    Aihe