Minulla on Opel Corsa vm 1999. Sateella hansikaslokeron alatasolle tulee melko runsaasti vettä. Mistä se tulee ja mitä asialle voi tehdä?
Vettä autoon
6
886
Vastaukset
- opelisti
aika varmaan tuulilasin tiiviste vuotaa jos on vasta vaihdettu lasi tai tivistepinta on jotenkin päässyt ruostumaan niin vesi pääsee valumaan sisälle! mene tuulilaseja asentavaan likkeeseen ammattimies tutkii täytyykö vaihtaa tiiviste, vai tuleeko tiivistävällä liimalla vuoto kuntoon!!!!!!!
- käkkylä
Mulla on sama vika paitti että sitä vettä tulee kuskin lattiallekkin eli ei pelkästään tuulilasin tiivisteestä. konehuoneen kautta vesi pääsee kai puhaltimen ilmaputkia pitkin sisälle. sama vika mulla oli golffissa joskus kaauan sitten. tuulilasin edessä ulkona olevat ilmanottoaukot oli täynnä lehtiä ja ne pois kaavittua ongelma katosi.
- Jope
Vesi tulee todennäköisesti raitisilmakanavien kautta eikä tuulilasin tiivisteestä. Kannattaa kokeilla tuota lehtien/roskien poistamista ilmanottoaukoista.
- Helena
Jope kirjoitti:
Vesi tulee todennäköisesti raitisilmakanavien kautta eikä tuulilasin tiivisteestä. Kannattaa kokeilla tuota lehtien/roskien poistamista ilmanottoaukoista.
Jos raitisilmakanavissa on lehtiä, niin miten ne saa pois sieltä?
- Helena
Helena kirjoitti:
Jos raitisilmakanavissa on lehtiä, niin miten ne saa pois sieltä?
Siis tarkoitan että miten lehdet saa pois ilmanottoaukoista.
- Helenan kaveri
Jope kirjoitti:
Tsekkasin rakenteen. Sehän on ihan perseestä. Siellä ei ole lehtiä, mutta ilmaottoaukoista sataa suoraan sisään. Vesi jää lokeroon jonka pohjalla on reikä josta lähtee raitisilmaputki sisään. Vesi valuu tietysti sinne – paitsi se vesi joka jää akun alla olevaan kaukaloon lillumaan ja ruostuttamaan sitä. Uskomatonta! Vai puuttuko moottoritilasta jotain oleellista jonka pitäisi ohjata sisään tuleva vesi muualle? Auto on Opel Corsa 1.0 12V
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536505Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava171391Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard81136- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,144885- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15848Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847