Olen 13 vuotias tyttö eikä minulla ole vielä facea. ''kaikki'' koulussa passittaa minua tekemään facen, mutta aina kun olen kirjautumassa, epäröin ja jätän väliin.
Siksi haluaisinkin tietää muutaman jutun facesta, että vihdoin tekisin sen.
1. Jos esim. joku pedari etsisi profiilini, näkisikö hän että missä asun?
2. Kannattaako minun edes tehdä facea, kun olen kuullut että todella moni on sieltä
lähtenyt pois?
3. Voinko estää sen, että muut ihmiset eivät nää ketä minulla on kaverina?
4. Millaista on faccebookissa?
ps. Joo oli vähän... tyhmiä kysymyksiä, mutta en todellakaan tiedä mitään facebookista ja olen ajatellut että se parantaisi sosiaalista elämääni ja saisin ehkä hieman näkyvyyttä, kun olen aika huomaamaton ollut...
Kiitos jo etukäteen! :DD
Kysymyksiä facebookista..
5
175
Vastaukset
- heeeeeeeeeeeeeeeeeee
muakin kiinnostais...
- Stafire
Vastaan kysymykseen 2 . Ei kannata liittyä Facebookiin. Oikeesti ihan turha paikka, se ei tee ihmistä yhtään näkyvämmäksi tai ihmeellisemmäksi. Itse ainakin kunnioitan enemmän sellaista ihmistä, joka ei ole Facebookissa. Älä liity.
- asfasd3
1. Ei, kukaan tuntematon ei näe paikkakuntaasi koska olet alle 18 vuotias. Lisäksi paikkakuntaansa ei ole pakko ilmoittaa. Muitakaan henkilötietoja ei ole pakko ilmoittaa, tai ainakin ne on mahdollista piilottaa muilta.
2.En tiedä, face on mielestäni erittäin kätevä tapa pitää yhteyttä ihmisiin, jotka ovat syystä tai toisesta muuttaneet pois enkä muuten olisi yhteyksissä niin paljoa niiden kanssa. Itse suosittelen facebookkia.
3. Kyllä, ihmiset näkevät kuitenkin ne ihmiset, jotka ovat teidän yheisiä kavereitanne. Esim. sinulla olisi kaveri nimeltä Matti, ja toinen henkilö tulee katsomaan profiiliasi, ja Matti olisi hänenkin kaveri, hän näkisi Matin kavereissasi, mutta ei muita. Eli ainoastaan yhteiset kaverit näkyvät, eikä joissain tapauksissa niitäkään. Kysy lisää jos et osaa asettaa kavereita niin etteivät ne näy muille.
4. Kokeile! - Tyttö82727277
Face on paras paikka
- Anonyymi
Face profiilini on muuttanut Bosniaan, miten sen mahtaisi saada palaamaan tai vaikkapa poistetuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3162837Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481105
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817