Kysymyksiä facebookista..

Facebook???

Olen 13 vuotias tyttö eikä minulla ole vielä facea. ''kaikki'' koulussa passittaa minua tekemään facen, mutta aina kun olen kirjautumassa, epäröin ja jätän väliin.
Siksi haluaisinkin tietää muutaman jutun facesta, että vihdoin tekisin sen.

1. Jos esim. joku pedari etsisi profiilini, näkisikö hän että missä asun?
2. Kannattaako minun edes tehdä facea, kun olen kuullut että todella moni on sieltä
lähtenyt pois?
3. Voinko estää sen, että muut ihmiset eivät nää ketä minulla on kaverina?
4. Millaista on faccebookissa?

ps. Joo oli vähän... tyhmiä kysymyksiä, mutta en todellakaan tiedä mitään facebookista ja olen ajatellut että se parantaisi sosiaalista elämääni ja saisin ehkä hieman näkyvyyttä, kun olen aika huomaamaton ollut...
Kiitos jo etukäteen! :DD

6

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heeeeeeeeeeeeeeeeeee

muakin kiinnostais...

• Stafire

Vastaan kysymykseen 2 . Ei kannata liittyä Facebookiin. Oikeesti ihan turha paikka, se ei tee ihmistä yhtään näkyvämmäksi tai ihmeellisemmäksi. Itse ainakin kunnioitan enemmän sellaista ihmistä, joka ei ole Facebookissa. Älä liity.

• asfasd3

1. Ei, kukaan tuntematon ei näe paikkakuntaasi koska olet alle 18 vuotias. Lisäksi paikkakuntaansa ei ole pakko ilmoittaa. Muitakaan henkilötietoja ei ole pakko ilmoittaa, tai ainakin ne on mahdollista piilottaa muilta.

2.En tiedä, face on mielestäni erittäin kätevä tapa pitää yhteyttä ihmisiin, jotka ovat syystä tai toisesta muuttaneet pois enkä muuten olisi yhteyksissä niin paljoa niiden kanssa. Itse suosittelen facebookkia.

3. Kyllä, ihmiset näkevät kuitenkin ne ihmiset, jotka ovat teidän yheisiä kavereitanne. Esim. sinulla olisi kaveri nimeltä Matti, ja toinen henkilö tulee katsomaan profiiliasi, ja Matti olisi hänenkin kaveri, hän näkisi Matin kavereissasi, mutta ei muita. Eli ainoastaan yhteiset kaverit näkyvät, eikä joissain tapauksissa niitäkään. Kysy lisää jos et osaa asettaa kavereita niin etteivät ne näy muille.

4. Kokeile!

• Anonyymi

Minne fideoni katosi Facesta, En saa niitä enää näkymään.

• Tyttö82727277

Face on paras paikka

• Anonyymi

Face profiilini on muuttanut Bosniaan, miten sen mahtaisi saada palaamaan tai vaikkapa poistetuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      404
      5911
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1829
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      72
      1319
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      107
      967
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      57
      958
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      58
      948
    7. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      929
    8. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      871
    9. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39
      841
    10. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      75
      831
    Aihe