Haluatko kauniit, kaartuvat ja kestävät ripset? Olen parturi-kampaaja opiskelija ja teen kotonani Treen keskustan tuntumassa ripsipidennyksiä ylellisillä minkkiripsillä. Pituudet ja kaarevuudet katsotaan silmillesi sopiviksi.
Varaa aika hemmotteluun ja jää koukkuun ihaniin aamuja helpottaviin ripsiin... :)
Uudet ripset 50€, huolto 40€ (sis timantit halutessasi)
Hinta: alk. 40€
Yhteystiedot: Tiina 0400350028
O: Ripsienpidennykset Tampere
7
414
Vastaukset
- ttttt3
Entiä miten huomaat näitä mutta osaatko hyvin hommas?:)
- tni2
No heippa! :)
Kiitos kysymästä, olen vuoden päivät pidennyksiä tehnyt, tervetuloa kokeilemaan, kauniit teen varmasti! :)
Terkuin Tiina - Jaana
tni2 kirjoitti:
No heippa! :)
Kiitos kysymästä, olen vuoden päivät pidennyksiä tehnyt, tervetuloa kokeilemaan, kauniit teen varmasti! :)
Terkuin Tiinaolisko mahdollista nähdä työsi tulosta, kuvia? Asutko kävelyetäisyydellä keskustasta, kuinka pitkä matka esim. keskustorille ? :)
- av11
Jaana kirjoitti:
olisko mahdollista nähdä työsi tulosta, kuvia? Asutko kävelyetäisyydellä keskustasta, kuinka pitkä matka esim. keskustorille ? :)
Moikka Jaana! Pahoittelen huomasin vasta viestisi, asun ihan kävelymatkan päässä, Tammelantorin lähellä. Ota yhteyttä puhelimitse niin laitan sinulle kuvia :)
Terkuin Tiina
- Rosamaria
Olisin kaverini kanssa kiinnostunut ripsienpidenyksistä. Olisiko mahdollista saada yhteystietojasi, että voisimme ottaa yhteyttä?
- Halukas00
Hei, olisin kiinnostunut.
Kauanko laittamasi ripset kestää? Milloin huoltoon?
Laittaisitko yhteystietosi nii voitaisiin sopia aika? :)- Osaa
Toisella palstalla oli yhteystiedot 0400350028..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683