koiran ripulin hoidosta kyselisin. Miten olette koirianne hoitaneet ja syöttäneet koirianne ripulin aikana?
Barffaaja
7
127
Vastaukset
- tiikeri_lilja
Jos koira on oikeasti ripulilla, niin silloin ei anneta ruokaa. Suolisto tarvitsee aikaa rauhoittuakseen. Vettä on luonnollisesti jatkuvasti tarjolla. Tietysti jos ripulia alkaa kestää useita päiviä ja on muutenkin raju niin käynti eläinlääkärillä on tarpeen. Elektrolyyttejä voidaan antaa lisänä ja rajumman ripulin kanssa niitä pitää antaa.
Kunhan se vatsa hieman rauhoittuu niin aloitetaan antamalla pieni määrä hyvin sulavaa ruokaa. Mitä ruokaa riippunee paljolti siitä mitä koira on tottunut, itse antaisin lihaa tai kananmunaa.
http://www.katiska.info/terveys/itsehoito/ripuli/ - Muista ell jos
Sekä piimää (saa maitohappobakteereja jotka auttavat suoliston toiminnassa)
Vie ell tarvittaessa, me saimme rajumman ripuli vaiheen ajan Hill's maharuokaa mukaan ja ohjeeksi antaa piimää sen kanssa. Jo rauhottui! Vaan saikin ruuan mukana piimää ja pellavansiemenöljyä aina. - 1+4
meille eläinlääkäri sanoi, että koiria ei enää paastoteta ripulin aikana, vaan annetaan hyvin sulavaa ravintoa pieninä annoksina pari päivää. Canikur hyvä ripulilääke, meillä tepsiny aina heti.
- Tarkinen
Kanalientä, (sitä mulla on aina kun keitän koirille broilerinkoipia) piimää, hiukan keitettyä kanaa ja koirien jauhelihaa. Nappulat jää kokonaan pois, ja ruoka on tuollainen velli vaan. En paastota koiriani, elleivät oksentele.
- Kira03
Itse olen laittanut vähän perunajauhoa raakaruuan joukkoon välillä jos maha on ollut pahasti ripulilla. Vastaavasti jos maha on kovalla laitan pellavansiemeniä joukkoon.
- ...?
Keitä riisiä ja tarjoile se keitinvesineen koiralle.
- Moppikäteen
Lääkäri tulaa varmaan siivoamaankin ne ripulit kun mennään ilman paastoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379