koiran ripulin hoidosta kyselisin. Miten olette koirianne hoitaneet ja syöttäneet koirianne ripulin aikana?
Barffaaja
7
153
Vastaukset
- tiikeri_lilja
Jos koira on oikeasti ripulilla, niin silloin ei anneta ruokaa. Suolisto tarvitsee aikaa rauhoittuakseen. Vettä on luonnollisesti jatkuvasti tarjolla. Tietysti jos ripulia alkaa kestää useita päiviä ja on muutenkin raju niin käynti eläinlääkärillä on tarpeen. Elektrolyyttejä voidaan antaa lisänä ja rajumman ripulin kanssa niitä pitää antaa.
Kunhan se vatsa hieman rauhoittuu niin aloitetaan antamalla pieni määrä hyvin sulavaa ruokaa. Mitä ruokaa riippunee paljolti siitä mitä koira on tottunut, itse antaisin lihaa tai kananmunaa.
http://www.katiska.info/terveys/itsehoito/ripuli/ - Muista ell jos
Sekä piimää (saa maitohappobakteereja jotka auttavat suoliston toiminnassa)
Vie ell tarvittaessa, me saimme rajumman ripuli vaiheen ajan Hill's maharuokaa mukaan ja ohjeeksi antaa piimää sen kanssa. Jo rauhottui! Vaan saikin ruuan mukana piimää ja pellavansiemenöljyä aina. - 1+4
meille eläinlääkäri sanoi, että koiria ei enää paastoteta ripulin aikana, vaan annetaan hyvin sulavaa ravintoa pieninä annoksina pari päivää. Canikur hyvä ripulilääke, meillä tepsiny aina heti.
- Tarkinen
Kanalientä, (sitä mulla on aina kun keitän koirille broilerinkoipia) piimää, hiukan keitettyä kanaa ja koirien jauhelihaa. Nappulat jää kokonaan pois, ja ruoka on tuollainen velli vaan. En paastota koiriani, elleivät oksentele.
- Kira03
Itse olen laittanut vähän perunajauhoa raakaruuan joukkoon välillä jos maha on ollut pahasti ripulilla. Vastaavasti jos maha on kovalla laitan pellavansiemeniä joukkoon.
- ...?
Keitä riisiä ja tarjoile se keitinvesineen koiralle.
- Moppikäteen
Lääkäri tulaa varmaan siivoamaankin ne ripulit kun mennään ilman paastoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi353621Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473167Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593117Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs532970100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks352157Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522119Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601962- 451839
- 491647