Mietin puolvuotta väkevämmän ilkkarin hankintaa mökille hupirätkintään.
Eihän sillä muuta teekkään, ainakaan vielä, mutta ehkäpä jo -14 sillä saa tiputella pikkukanoja tms. ? Luvanvaraisiksi muuttuvat ja oletan, että jo hankitut saa pitää ilman raskasta lupamenettelyä.
Tarjontaa on paljon ja mun loppuviivalle jäi muiutama pyssy, kuten Diana magnum, Baikalin 5,5 ja Stoegerin X 50, jonka sitten hankinkin.
Yhdestäkään (lähi-) liikkeestä ei näitä löytynyt hypisteltäväksi, joten valinta piti tehdä ruuduitse.
Baikali vaikutti hyvältä, mutta siitä luin joitain negakokemuksia ja muuta käsitystä ei ollut, joten siitä jäi semmonen "venäläinen" fiilis.
Diana ois ollu makee, mutta kovin hintava hupipyssyx.
Stoegeri hyvän oloinen ja hyviä kommentteja netissä ja kun hintakin tuntui ominaisuuksiin ja mukana tulevaan kiikariin sopivaksi, päätin hankkia. 269,-
Kokemuksia n. 100 paukkua.
-painava ! ... ei metsään, joten siis vakaa...
-jäykkä ladata. kuulunee asiaan..
-ei NIIN tehokas kuin oletin, mutta lähes piekkarin sub-paukun luokkaa.
-kova paukaus. kai pitääkin olla
-liipasin liian edessä ja paljon... omalaatuinen kurkottava ote
-tarkka. oikein yllätyin
-hyvä laukaisu
-nätti
-edullinen
-kiikari mukana, joskaan ei kovin laadukas
Että tällanen purkaus.
Onko kokemuksia vastaavista ja jos on, niin esille tulevia ostajia varten.
Ostakaa nyt, sillä laki muuttuu, jolloin vaatii hankintaluvan.
Järeät ilmakot.
ean1
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984