Olin ihan kuin näkevinäni asiasta jotain infoo täällä tässä yks päivä mutta en löytänyt sitä enää. Olikoha sitte toisella palstalla vai missä kun en löydä???
La ja cb asiat ja radriot
23
160
Vastaukset
- ascorbi
Kyllä täällä oli useampikin info mm. bmr-puhelimista, Alingosta ja Wertex Sdantart -radioista alkaen. Se kukkulan kingi vaan halvaannuttaa kaikki foorumit, mihin ryhtyy kirjoittelemaan. Modet ja seriffit poistelee ja lukottaa nykyään niin helposti kaikki tollaset asiattomat.
- Eastergrandpa
Keskusteluja tulee ja menee. Aktiivisin keskustelujen aloittaja on varmaan nyt kovin kiireinen, kun pitää saada skode tuunattua laittomaan timmiin että pääsee mäkilöille kusoilemaan ja pitää saada hommattua laiton timmiin tuunattu Vertegksi pemariksi että voi koettaa pärjätä pääsiäisen ajan kusokisassa.
Mutta tuunailuhan on kuulemma sallittua sillä perusteella, että "kun kaikki muutkin niin tekee". - Conny Sundom
Ja poistetaan näköjään elektroniikka-aiheisia keskusteluja täältä muttei mielenvikaisten aloituksia.
- Ceebee rooger rooger
Anteeksi... se poistetuksi luulemani oli sittenkin tuolla alempana. Nolottaa. Mutta saanen korjata, se on "PMR", personal mobile radio (vai olikse private mobile radio?). Ja Alinco, ei Alingo.
- mc,eki
ei ny joua. modaukset kesken.
- 15+6
5+3 kirjoitti:
http://cbharraste.info/cb-tietoa.html
Tämäkin sivusto yllyttää/neuvoo laittomuuksiin? - 11+17
15+6 kirjoitti:
http://cbharraste.info/cb-tietoa.html
Tämäkin sivusto yllyttää/neuvoo laittomuuksiin?
- 4+20
Sorry mutta en oikein ymmärrä että mm. radiohullujen foorumilla saa vapaasti ja oikein toivottaan että esitellään näitä modiksia mm. la - puhelimien laajennuksista ja dx5000 koneitten oppeja avata cb puolelle jne jne, mutta sitten kuitenkin pyydetään että esim. noitarinki suoritettaisiin ns.laillisilla pmr puhelimilla vaikka entinen digtaattori hillui noitaringissa pmr puhelimen ja monielementtisen suunturin kera, eikös tuo ole jo hiukan kaksinaamaista touhua? ;)))
- 14+4
Yli 60 sivua tästä dx5000 koneesta ja sen käytöstä cb puolella, en usko että monikaan sitä pelkästään lailliselle 10m:lle ostaa. Minusta on erittäin naurettavaa että porukat puhuvat täällä jatkuvasti jostain laittomista modauksista, saavuttaisitte hurjasti enempi vastakaikua kun menisitte opastamaan muita mielipiteinenne vaikkapa tuohon dx5000 topicciin mölyämään omia näkemyksiänne, kokeilkaa, seuraan todella innolla!!! :))
- 11+12
Taitaa ne avausten salat tulla julki facebookin suljetuissa ryhmissä. Sinne ei mister kukkulan guninkaalla ole mitään asiaa!!!!! :))))))
- 7+3
Kyllä vaan on ollut mutta oikeasti olen lähtenyt kahdesti sieltäkin pois ihan oma-aloitteisesti, molemmilla kerroilla sinne oli oikein pyydetty (en vaan viihtynyt joten poistuin)! Elikä mitä teen ryhmässä missä käsitellään harrastusta mitä en harrasta? ;)
- Eki ...
Yksi ainoa kysymys teille tietyille: joko te olette täysin sekopäitä tai teitä on muuten vaivannut 10 vuoden hulluus, se on pitkä aika roikkua yhden ukon housunlahkeissa kaikin mahdollisin ja mahdottomin konstein? 2003 minusta oli juttua viimeisessä skannerilehdessä mikä ilmestyi, samana vuonna voitimme ns. suomen ennätyksen heinäkuussa fin1:n kanssa pmr puhelimilla, siitä asti minua ovat tietyt tahot jahdanneet kaikenlaisilla uhkailuilla, provoomisilla sekä muilla sekopäisillä syyttelyillä ym huuhaalla, elikä jos olisin teille täysin tyhjä yhdentekevä ukko, kukaan täysijärkinen ei jaksaisi roikkua perässä 10:ntä vuotta. Kopsata kaikki kirjoitukseni, levitellä niitä vuodesta toiseen eri foorumeilla, yrittää saattaa jatkuvasti huonoon valoon, yrittää tehdä mm. pedofiilia ym täysin tuulesta temmattua, sorry mutta tuo on oikeasti katkerien ja mielisairaitten ihmisten touhuja. Olen tavallaan lukenut itsestäni liki yhden elikautistuomion verran tätä paskaa, mikä jatkuu .... jatkuu ja jatkuu (miettikää kaikki ketä tätä luette että kuka tässä loppupeleissä on todella sairaalloisia, en minä vaan nämä minun jahtaajani, ihan aikuisten oikeasti. Olette kaiken kukkuraksi tehneet minusta henkisesti todella vahvan, mikään teidän provoilu ja vääristely ei satuta tippaakaan, tuntien itseni ja tietäen että kaikki minut oikeasti tuntevat tietävät että olen ihan ok ukko, ei minua teidän jahtaamisenne aiheuta mitään muuta kuin hymynsekaista virnistelyä, odottaen jälleen mitä tuleman pitää? Eki :)))
- Eki ...
Nämä kateelliset ns. radioharrastajat ovat mm. usuttaneet kimppuuni sekä ficoran että tullin, ficoralta soitteli pmr puhelimien modaamisista ylitarkastaja, ken totesi jutustelun päätteeksi etten oikeasti ole syyllistynyt muuhun kuin että olen modannut ja myynyt, syyllisiä ovat ne laittomien laitteiden ostajat kuulemma? Tullin kotietsinnässä etsittiin meiltä green laser pointtereita, olen kuulemma salakujettanut moisia maahan? "Tuomio" oli hyvin ystävällinen kättely etsinnän jälkeen siviiliasuisten nais sekä miespoliisin taholta, toivottivat kaikkea hyvää eivätkä tietenkään löytäneet yhtään mitään laitonta! :)
- Eki ...
Oikeuteen minua kahdesti yritti tietty radioharrastaja ensin vääristeltyään vuosia minusta yhtä sun toista, kun en ollut niistäkään moksis, hän kävi syyttäjän juttusilla oikeasti kaksi eri kertaa parin vuoden aikana, molemmista sain kirjeen syyttäjältä: EI ANNA AIHETTA SYYTTÄÄ MISTÄÄN!
- jänispaisti
onko tietoa tälle vuoelle varteen otettavia pmr kapula uutuuksia,esim jänis passiin
soveltuva joka kestäis käyttöä,eikä olisi mikään itkuhälytin niitähän on joka marketissa.- Eki ...
Käypppä tsekkaamassa Class Ohlssonilta, itse katselin liikkeessä mallia mikä kestää mm. tiputtaa veteen, on tuhdisti tehty ja oletan että ajaa asiansa, parihinta laatikolla oli muistikuvan mukaan noin 159€ http://www.clasohlson.com/fi/Radiopuhelin-Topcom-Protalker-PT-1078/Pr384322000
- jänispuhuu
no mikäs vhspuhelimessa on vikana ? eikös ne ole juuri näitä hirvijanispuhelimia !
- vertex pmr best
jänispuhuu kirjoitti:
no mikäs vhspuhelimessa on vikana ? eikös ne ole juuri näitä hirvijanispuhelimia !
pemari lupavapaa ei käyttömaksuja.
- 13+18
jaahas. eeki setä sai taas swr:t kohdalleen tai sitten joutui antenniosastolle :-D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422187
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088