Mielenterveyshäiriöiden taustat selviämässä - Uutisia masennuksesta - Masennus - Terveysklinikat - Tohtori.fi
Mielenterveyshäiriöiden taustat selviämässä - Uutisia masennuksesta - Masennus - Terveysklinikat - Tohtori.fi
tohtori.fi
7
247
Vastaukset
- Lipsahduskovain
Koettakaa jo ymmärtää, että vika on geeneissä eikä ruuassa ja lääkkeissä.
Hups! Nyt Lipsati totuus julki. - efeawefawf
Niinhän ne haluaa meidän uskovan..
- minä
Toisilla pettää pää toisilla sydän, se on totuus ja niiden kanssa on eöettävä.
- mie ite
Toisilla pettää pää ja toisilla sydän,ei sille mitää voi näin se vaan on.
- sampo5
Tätä olenkin jo kauan kaipaillut omiin kokemuksiini viitaten, itse olen lääkityksellä ja osastot käyny läpi. Äiti kieltää minkään olevan vialla vielä hänen iässäänkin vaikka päässä on viirannut läpi elämän.
- syynä on
munan puute
- efgggg
Onneksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206