Mitä mieltä te ootte ku oon ollu ihastunu yhteen poikaan jo aika kauan sen nimi on Tino ja en oo varma et tykkääkö se musta :s No me ollaa hengailtu yhessä ja se sano et mä oon nätti tai siis ei se sitä suoraa sanonu vaa sanoin sille et ''hyyii mä näytän ihan hirveeltä'' ni se sano et ''no etkä näytä'' ja hymyili :) Ja sitte se söi sellasta tikkaria jossa on sellaset tuliset jauheet ja ku se ei ite tykkää niistä ja mä rakastan niitä ni se haukkas sen tikkaria ja laitto sen mun suuhun ja sain syödä sen loppuun :) Ja sitte me mentii kahestaa bussilla jyväskylää ostelee kaikkee kivaa ku mul oli synttärit 2.2 :) Ja sitte se anto mulle lapaset ku mulla oli kylmä ja se ain soittelee mulle välillä et mitä mulle kuuluu ja tällee :)
APUA!! Tykkääkö se musta :)
Mä en oo ihan varma
2
108
Vastaukset
- Pojan mielipide
No ainaki se aattelee että oot maailman sulosin ja tärkein ihminen sille eli kyllä ihan ehottomasti tykkää susta .;))
- Aliot-taja
:)) Meillä on aina tosi hauskaa yhessä ja voin olla sen seurassa täysin oma itteni ja ahh kaikki tuntuu muutenki täydelliseltä, on ihanaa rakastaa jotai nii paljo että se sattuu tosin nyt se sattuu vähä liikaaki ku en tiiä mitä se oikee aattelee musta ://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790