Korvani kutiavat ja tuntuu kuin siellä liikkuisi jotain. Ne märkivät ja haisevatkin ikävä kyllä. mitään ei tule ulos asti. Korvistani on otettu näytteitä ja todettu pöpöjä olevan. Pirtuhuuhteluja on tehty. Lääkkeitä olen ottanut ohjeiden mukaan.
Tätä kierrettä on jatkunut vuosikausia. Eikö tosiaan ole mitään keinoa, että korvani paranisivat lopullisesti.
Korvat kutiaa
1
519
Vastaukset
- kohtalotoveri
sain ensimmäisen korvakäytävän tulehduksen 15 v sitten ja siitä lähtien on ollut aina enempi ja vähempi.jatkuvasti päällä kutina korvissa ja korvanlehdissä, ja raapimisen jälkeen ajoittain sitten tulehdus korvassakin. perusasiathan tiedät: ei koskaan saa kaivella vanupuikoilla, sillä saa välittömästi tulehduksen. on kokeiltu lääkkeitä, vaikutus hetkellinen. lääkäri teki lamisil-kuurin, korvat tökättiin viikoksi täyteen jalkasieneen tarkoitettua voidetta ja sit viikon päästä huuhdeltiin pois. ei isompaa vaikutusta, muuta kuin kurja viikko, kun kuuleminen oli sitä sun tätä. Ainut mistä olen saanut vähän apua on se, että aina suihkussa ollessa olen pitänyt silikoonitupot korvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602