Haluamme ja olemme jo puolen vuoden aikana yrittäneet lasta kumppanin kanssa.
Helmikuussa harrastimme seksiä tai nätimmin sanottuna rakastelimme niinä päivinä ku olin "parhaimmallani ajalla".
Ny olen huomannut että mulla on ollut parina päivänä huono olo, hieman huimausta ja alavatsa kipeä. Ny kuitenkin tuli sellanen tunne että menkat alkaisi vaikka niiden kuuluisi alkaa vasta n.1,5viikon kuluttua. Sellanen inhottava kipu/tunne.
Voiko tuo olla sitä kiinnittymisen kipua? :) Näin olen lukenut netistä että jotkut tuntee sen kivun "menkkakivun" tavoin :) Ja koska olisi hyvä aika testata jotta testi näyttäisi edes sen haamun?
Nettitestin mukaan olisin 2 4 vaikka noihin nettitesteihin ei oo luottamista mutta en voinut vastustaa kiusausta ja kokeilla! :D
Vauva olisi kyllä tervetullut tähän maailmaan :)
HaluanÄidiksi
8
149
Vastaukset
- Ap..
Ääääärgh, mitä tää on? Alkoiko mulla mensut :(
Mun kp on n.31pv ja ny eilen alkoi tulla verta pyyhkiessä ja ny tulee hieman enemmän ja kierto on tänää 29. Ei oo oikein menkkakipuja ja eikä lo tullu paperiin mitää hyytymisklimppejä niinkui yleensä tulee. Onko valemensut vai alkoiko ihan oikeasti :( odotin mensuja 12.-13.päivänä. Mulla ei oo ikinä alkanut etuajassa.
Oon kyllä huomannut et itken tavallista herkemmin kuin yleensä ja tosiaan 1,5viikkoa sitten tunsin menkkakipuja mutta mitään ei tullut. Oon kovasti pettynyt jos testi näyttää negaa :( puoli vuotta yritetty mut tällä kertaa jos negaa tulee nii olen todella pettyny. Muilla kerroilla osasin ottaa tyynesti, mut ny tunteet on herkimmillään.
Kumppanin kaverilla tuli mensut alkuraskaudessa, kumpa myös mullakin on tätä - kukkainen90
Toivotaan parasta! Vaikeaa tuosta on sanoa, mistä on kyse. Alkuraskauden keskenmenot ovat hyvin tavallisia ja minullakin on takanani yksi. Toivottavasti kyseessä olisivat raskauden aikaiset kuukautiset. :) Niitäkin kuulemma esiintyy. Paljon tsemppiä sinulle!
- Ap..
Toivottavasti tärppäis! :)
Asiaa ei helpota se et kumppanin naispuolinen kaveri paksuna ja mun isosiskon pitäisi synnyttää ens viikolla :)
Hassua ku 1,5 viikkoa tunsin sen kiinnittymisen(kai) nii sinä yönä näin et mulla oli poikalapsi :,) Ja joka päivä nään jotai mikä liittyy raskauteen. Ärsyttävää :)
Ny pyysin kumppaniani ostamaan testejä. Oon kyllä testaillu mut liian aikaisin tehtynä näyttivät negaa.
Mua jännittää et joudunko pettymään. Jos petyn nii tipun haaveistani ja korkealta :(- Mietippä nyt
Ei sun kannata lapsia hankkia vaikka muut hankkii.
Nykyaikans laosua hankitaan samalla ajatuksella kuin jotain kesäkissoja, ja sekin o väärin! - Ap..
Mietippä nyt kirjoitti:
Ei sun kannata lapsia hankkia vaikka muut hankkii.
Nykyaikans laosua hankitaan samalla ajatuksella kuin jotain kesäkissoja, ja sekin o väärin!Ihan tiedoks ettei me haluta sen takia lasta ku muutkin tekee :) ihan silkasta rakkaudesta haluamme lasta kumppanin kanssa, olkoot sitte koko suku paksuna :) sehän on normaalia et pariskunnat haluavat jälkeläisiä, tyhmä :)
Joten sä voit miettiä ihan omias siel ;) - Näin se menee
Ap.. kirjoitti:
Ihan tiedoks ettei me haluta sen takia lasta ku muutkin tekee :) ihan silkasta rakkaudesta haluamme lasta kumppanin kanssa, olkoot sitte koko suku paksuna :) sehän on normaalia et pariskunnat haluavat jälkeläisiä, tyhmä :)
Joten sä voit miettiä ihan omias siel ;)On se normaalia, mutta ei jonku lyhyen suhteen jälkeen kukaa täyspäinen hehkuta rakkautta ja tee lapsia. Jos suhteessa rakastetaan, sitä vaalitaan ilman lapsia. Lapsia nuorena hankitaan sisällöksi tyhjään suhteeseen.
Kerro suhteestasi jos ilkeet? - Ap...
Näin se menee kirjoitti:
On se normaalia, mutta ei jonku lyhyen suhteen jälkeen kukaa täyspäinen hehkuta rakkautta ja tee lapsia. Jos suhteessa rakastetaan, sitä vaalitaan ilman lapsia. Lapsia nuorena hankitaan sisällöksi tyhjään suhteeseen.
Kerro suhteestasi jos ilkeet?Ei mun tartte teille todistella mun suhteestani mitää :) saatte kuvitella ihan mitä vaa ;) Yhtä hyvin voidaan olla 30vuotiaita tai nuorempia ja ollaan voitu seurustella jopa 15vuotta tai voidaan olla jopa naimisissa. Ette te sitä voi tietää :)
Älä jaksa koittaa provosoida mua, et saa sitä mitä haluat :)
- o n n is tu u
eipä välttämättä tarvita rakastelua lapsen tekemiseen tiedän asian millä tavalla voi myös tehdä lapsi ilman seksiä. luovutuksella on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328