tajua jo lopettaa toi piinaaminen
et mua ikinä saa
ota se jaana vain takas
http://www.youtube.com/watch?v=vFea3x81Ixk
mun sydän kuuluu satumaalle
HANNELE
148
1210
Vastaukset
- prinsessa satumaan
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ....................
- Prinsessa-.-Satumaan
Niin en oo menossa kenenkään kaa takas yhteen en tiedä keltä oot kuullu noi jutut mutta taitaa olla totus se että ite salaat sitä että vehtaat samaan aikaan Hannelen ja posla-Sarin kanssa vai vielä mua vikittelet!
- prinsessa satumaan
mua ei kiinosta ketään muu kun sinä
oon antanut monelle naiselle pakkit sun takia
koska oon ihastunut suhun - lhgyik
prinsessa satumaan kirjoitti:
koska oon ihastunut suhunTehän olisitte toisillenne sopiva pari. Prinsessa satumaan ja Prinsessa satumaan. Yksi ihminen mutta kaksi persoonaa.
- prinsessa satumaan
lhgyik kirjoitti:
Tehän olisitte toisillenne sopiva pari. Prinsessa satumaan ja Prinsessa satumaan. Yksi ihminen mutta kaksi persoonaa.
vaikka olaan samalla nimellä olaan silti kaksi eri ihmistä ;)
- mikä samankaltaisuus
lhgyik kirjoitti:
Tehän olisitte toisillenne sopiva pari. Prinsessa satumaan ja Prinsessa satumaan. Yksi ihminen mutta kaksi persoonaa.
Samaa mieltä. Jo pelkästään molempien nimet sopivat niin täydellisesti yhteen ja mikä samankaltaisuus! Tosin luulin kyllä, että Prinsessa Satumaan ja Prinsessa Satumaan ovat yksi ja sama henkilö varsinkin kirjoitustyylistä päätellen, vink vink =)
- Prinsessa-/-Satumaan
koska oon ihastunut suhunEpäilen että leikittelet vaan mun ja Hannellen kanssa ja ku oot saanut tarpeekses vaihat uuden!!
Niinhän leikittelit myös Sirkkan, Raijan, Marin kanssa vai väitätkö vastaan?? - prinsessa satumaan
Prinsessa-/-Satumaan kirjoitti:
Epäilen että leikittelet vaan mun ja Hannellen kanssa ja ku oot saanut tarpeekses vaihat uuden!!
Niinhän leikittelit myös Sirkkan, Raijan, Marin kanssa vai väitätkö vastaan??en todellakaan leikki itse leikkit pian sarin ja anun kanssa jne....
- Prinsessa-/-Satumaan
en todellakaan leikki itse leikkit pian sarin ja anun kanssa jne....
En suostu oleen sulle pelkkä pano ja leikki kalu! Oon kuullu että oit menos kailamaan Hannellen kanssa karaokea ja kuitenkin vehtaar Marin kanssa! Kaksi naamaista pelii sanon minä
- ?????
En suostu oleen sulle pelkkä pano ja leikki kalu! Oon kuullu että oit menos kailamaan Hannellen kanssa karaokea ja kuitenkin vehtaar Marin kanssa! Kaksi naamaista pelii sanon minä
Mitä on kailamaan?
- prinsessa satumaan
mä en edes tunne ketään Sirkka, Raija, Maria
ja hannele ei kiinossta mua tipaakaan
koska rakastan sua - prinsessa satumaan
mä haluan vain mun söpön satumaan en ketään muuta
- totuus sattuu
mä haluan vain mun söpön satumaan en ketään muuta
Tiedätkö mitä Gillis, mä luulen, että sä et oo koskaan seurustellu tuon Satumaasi kanssa etkä ikinä tule seurustelemaankaan.. Olette olleet vain työkavereita, mutta sä oot päässäsi kuvitellut, että seurustelette. En myöskään usko, että sun epätoivoinen ihastus jaksais katsoa kun sä vuositolkulla esiinnyt hänenä täällä. Hulluna hän sinua pitää vähemmästäkin.
- prinsessa satumaan
mä en ole hanneleen kanssa misään tekemisissä
se taas kusettaa sua saadakseen meidän välit rikkotua
mä rakastan sua ja sä et ole mulle leikkiä
vaan mulla on aitoja tunteita sua kohtaan
jätin sut joskus sen takia kun itselläsi oli säätöä pian sarin anun kanssa
mä en suostu leen sulle mikään leikki lelu enkä pano - prinsessa satumaan
totuus sattuu kirjoitti:
Tiedätkö mitä Gillis, mä luulen, että sä et oo koskaan seurustellu tuon Satumaasi kanssa etkä ikinä tule seurustelemaankaan.. Olette olleet vain työkavereita, mutta sä oot päässäsi kuvitellut, että seurustelette. En myöskään usko, että sun epätoivoinen ihastus jaksais katsoa kun sä vuositolkulla esiinnyt hänenä täällä. Hulluna hän sinua pitää vähemmästäkin.
mua ei kiinosta sun mielipiteet padskan vertaa
tiedän että oikea henkilö lukee nää
ei kiinosta noi netti pervot yhtään - Prinsessa-/-Satumaan
mä en edes tunne ketään Sirkka, Raija, Maria
ja hannele ei kiinossta mua tipaakaan
koska rakastan suaAi et muka tunne Sirkkaa Maria Tai Raijaa?? Kaikkien perään oot kuolannut ja kaikki oot lempannut kuin nallin kalliolle! Toedän kun yks kerto sätissä
- prinsessa satumaan
Ai et muka tunne Sirkkaa Maria Tai Raijaa?? Kaikkien perään oot kuolannut ja kaikki oot lempannut kuin nallin kalliolle! Toedän kun yks kerto sätissä
en edes tunne ketään Sirkka, Raija, Maria
sua nyt rakas vedättetään sätissä
niin mullekkin kerrotaan että sä olet anun kanssa parisuhteessa
oikeessti mua ei kiinosta ketään muu kun sinä - Satu AAN
Epäilen että leikittelet vaan mun ja Hannellen kanssa ja ku oot saanut tarpeekses vaihat uuden!!
Niinhän leikittelit myös Sirkkan, Raijan, Marin kanssa vai väitätkö vastaan??joo kaikkien näiden Leenan ,Mirkan,Gisellen Nam,Sirkan ja monen muun kanssa NAM
- hehe
Joskus ois kiva tietää kuka siellä ruudun toisella puolella oikeen kirjottelee =D
- Sirkkan,Marin,Anun
Kyllähän se yleisesti tiedetään, tuon Satumaan oikea henkilöllisyys. Kuuden vuoden kirjoittelun jälkeen lipsauttelee tietojaan jo huomaamattakin itsestään.
- hehe
Sirkkan,Marin,Anun kirjoitti:
Kyllähän se yleisesti tiedetään, tuon Satumaan oikea henkilöllisyys. Kuuden vuoden kirjoittelun jälkeen lipsauttelee tietojaan jo huomaamattakin itsestään.
aijaa :D en oo täällä nii pyöriny nii en siks tienny.
- 567786868
Siis mitääh? Miksi joku kirjoittelee täällä itsensä kanssa? :D Vai häh?
- että näin
Jeps. Joko kirjoittaja on a) niin epäsuosittu että haluaa antaa itsestään suositun ja halutun kuvan itsestään kaikille b) niin epätoivoinen, että on kirjoitellut ainakin 6 vuotta henkilölle, johon on yksipuolisesti ihastunut c) kuvittelee, että kirjoittelemalla itsensä kanssa tekee jonkinlaisen vaikutuksen ihastukseensa (ei ole vissiin 6 vuoden jälk. vielä mitään tuloksia syntynyt..) d) kärsii jostain sairaudesta ja kuvittelee olevansa vuoroin ihastuksen kohde ja vuoroin hän itse e) todella huomionkipeä tyyppi f) pitää tätä palstaa eräänlaisena päiväkirjana, missä voi elää haaveissa haaveilemaansa dialogia ihastuksensa kanssa kun sitä ei oikeassa elämässä toteutunut koskaan eikä suostu uskomaan, että hänen haaveet eivät koskaan toteudu
Vuodet vaan vierii, mutta mitään vastakaikua ei vissiin kuitenkaan saa.. Ja huom. huom! En ole nettipervo eikä minulla ole mitään tarvetta rikkoa kenenkään välejä. Miten niitä välejä voi rikkoa jos niitä ei edes ole olemassa??? - 8587975
että näin kirjoitti:
Jeps. Joko kirjoittaja on a) niin epäsuosittu että haluaa antaa itsestään suositun ja halutun kuvan itsestään kaikille b) niin epätoivoinen, että on kirjoitellut ainakin 6 vuotta henkilölle, johon on yksipuolisesti ihastunut c) kuvittelee, että kirjoittelemalla itsensä kanssa tekee jonkinlaisen vaikutuksen ihastukseensa (ei ole vissiin 6 vuoden jälk. vielä mitään tuloksia syntynyt..) d) kärsii jostain sairaudesta ja kuvittelee olevansa vuoroin ihastuksen kohde ja vuoroin hän itse e) todella huomionkipeä tyyppi f) pitää tätä palstaa eräänlaisena päiväkirjana, missä voi elää haaveissa haaveilemaansa dialogia ihastuksensa kanssa kun sitä ei oikeassa elämässä toteutunut koskaan eikä suostu uskomaan, että hänen haaveet eivät koskaan toteudu
Vuodet vaan vierii, mutta mitään vastakaikua ei vissiin kuitenkaan saa.. Ja huom. huom! En ole nettipervo eikä minulla ole mitään tarvetta rikkoa kenenkään välejä. Miten niitä välejä voi rikkoa jos niitä ei edes ole olemassa???Okei... No kukin tietysti tyylillään. ;)
- prinsessa satumaa
että näin kirjoitti:
Vuodet vaan vierii, mutta mitään vastakaikua ei vissiin kuitenkaan saa.. Ja huom. huom! En ole nettipervo eikä minulla ole mitään tarvetta rikkoa kenenkään välejä. Miten niitä välejä voi rikkoa jos niitä ei edes ole olemassa???ei kiinnosta sun kommentit yhtään
joku pelaa kieroo pelii
ja valehtelee
- Prinsessa-/-Satumaan
Ei kai Hannele sua olis alkanut piinaamaan ellet itse olis aluks pelannut peliä Hannelen kansa mamassa! Kuulub kavereiltani et olit flirtaillut sen kanssa siellä!
- Prinsessa satumaan
mua ei todellakaan kiinnosta koko akka paskan vertaa !!!
jos oon kännissä flirttailut
sillä ei ole mulle mitään merkkitystä
sinua rakastan en hannelea !!!!!! - Prinsessa-/-Satumaan
Prinsessa satumaan kirjoitti:
mua ei todellakaan kiinnosta koko akka paskan vertaa !!!
jos oon kännissä flirttailut
sillä ei ole mulle mitään merkkitystä
sinua rakastan en hannelea !!!!!!Mä en helppoista naisista väliltä jotka flirtaa kaikille ja antaa joka luuskalle joka älyy vaan kysyä!
- prinsessa satumaan
Mä en helppoista naisista väliltä jotka flirtaa kaikille ja antaa joka luuskalle joka älyy vaan kysyä!
Mä en flirttaile kaikkille enkä
anna kenelle vaan oon sun takia ollut ilman ketään
vaikka hymyilen ihmisille se ei kumminkaan tarkoita että olisin kaikkille antamassa
mua ei niin vaan sängyyn viedä ja se osia lesboja ottaa päähän
itse vehtaat piian kanssa parisuhteessa pettät pia sarin ja anun kanssa
että kuka tässä sitä pelii pelaa sinä
ihmiset kateudessa juoruilee asioita kaikeen ei kannatta mennä uskomaan
- prinsessa satumaan
mammasta lähdin täysin yksin pois
luulin että haluut sen pian kanssa tai sari tai anun kanssa suhteen
luulin sillon että en välitä musta ollenkaan
olin rikki sun leikkimisen takia
yrittin sillon unohtaa sut ja jatkaa elämää eteenpäin
sua olen aina ollut aidosti kiinostunut ketään toinen nainen ei merkitse mulle yhtään mitään - prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
Mun on pakko jättää sut, rakas. :'(
- Prinsessa-/-Satumaan
Ai miksi on pakko?? Oot siis mennyt Hannelen kanssa sänkyyn. Hyvästi
- Prinsessa satumaan
Juuri niin. :'(
- aito prinsessa
noita en ole minä kirjottanut
Christina Perri - Jar of Hearts musavideon jälkeen
mä en ole edes koneella käynyt
moneen päivään
satumaata rakastan
hannele voi suksii hevonkuuseen - aito prinsessa
itse olit pian sarin ja anun kanssa sängyssä
mä en suostu olemaan mikään pano sulle - viihdettä...
aito prinsessa kirjoitti:
noita en ole minä kirjottanut
Christina Perri - Jar of Hearts musavideon jälkeen
mä en ole edes koneella käynyt
moneen päivään
satumaata rakastan
hannele voi suksii hevonkuuseenKannattaisi rekisteröidä nimimerkki.
- 969595
Tästä puuttuu enää limu ja popcornit! :D Onneksi mulla on sentään muutama kalja! :D Voi herttinen sentään! :D
- sairasta porukkaa
Sairasta sanon minä. Ilmeisen vaikeaa hyväksyä, että joskus tulee jätetyksi. Meitä on moneen lähtöön ja kuinka huomionkipeitä jotkut ihmiset ovatkaan! Ei hyvää päivää sentään!
- Prinsessa satumaan
hannele sekoilee mun nimellä
mua ei kiinosta hannele eikä hannele mua sängyyn saa
hannele voi suksii hevonkuuseen ei kiinosta - AITO PRINSESSA
HANNELE PELLE TAJUA JO EN HALUA SUA ELÄMÄÄNI
JÄTÄ MUT RAUHAAN
ÄLÄ VALEHTELE KIERO AKKA YHTÄÄN
SINÄ EIKÄ KUKAAN MUUKAAN SAA - prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
Olen ollut sängyssä Hannele rakkaan kanssa. Sängyssä olen ollut myös Sirkan Raijan ja Marin kanssa. Pakko tunnustaa.
- prinsessa satumaan
en todellakaan ole ei kiinosta ketään muu
satumaata ainoastaan tahdon kokonaan itselleni
panoksi en ala
mielummin oon ilman
kun alentuisin olee jollekin joku pano - Prinsessa-/-Satumaan
Ai oot vai? Kaikkien vanhojen akohen kanssa sinäkin oot!
- prinsessa satumaan
Ai oot vai? Kaikkien vanhojen akohen kanssa sinäkin oot!
tajua se miksikään panoksi
en sulle ala itteläs on kanssa niitä naisia ollut joten
älä esitä viatonta
itse jättit mut toisen naisen takia
kyllä säkin pelaat asioilla leikkit monella naisella saman aikaisesti
oot itse kiero - Prinsessa-/-Satumaan
tajua se miksikään panoksi
en sulle ala itteläs on kanssa niitä naisia ollut joten
älä esitä viatonta
itse jättit mut toisen naisen takia
kyllä säkin pelaat asioilla leikkit monella naisella saman aikaisesti
oot itse kieroIte oot kiero kun luhaat kaikkien vanhojen akkojen kanssa javielä syylistät mua sen jälkeen. Nytkin varmasti oot Hannelen sylissä!
- sairasta
Ite oot kiero kun luhaat kaikkien vanhojen akkojen kanssa javielä syylistät mua sen jälkeen. Nytkin varmasti oot Hannelen sylissä!
Minkäslainen nainen sä ite oot kun yrität vikitellä varattua? Keksi muuten vastaukseksi tällä kertaa jokin muu kuin, että mua ei kiinnosta sun mielipiteet paskan vertaa tms. mitä sä oot jo täällä jauhanu vuodesta toiseen. Ymmärrätkö sä edes yhtään, että sä oot jo kirjoittanu noita samoja lauseita tänne miljoonaan kertaan?Huomaatko sä itekään? Vai eiks sillä oo mitään väliä, kunhan saat vaan vaan huomiota?
- prinsessa satumaan
Ite oot kiero kun luhaat kaikkien vanhojen akkojen kanssa javielä syylistät mua sen jälkeen. Nytkin varmasti oot Hannelen sylissä!
en kuule ole ollut kenenkään kanssa moneen vuoteen
- prinsessa satumaan
jos sä mut haluut niin sillon jättät ne piat sarit anut jne..... !!!!!!
mä en ala olemaan mikään peli nappula - prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
naiset vaan leikkii kaikki toisiaan ristiin rastiin
- HANNELE
Minä rakastan prinsessa satumaata. En jätä sitä rauhaan.
- prinsessa satumaan
hannele
niin mulla ei ole mitään tunteita sua kohtaan ymmärätkö - HANNELE
hannele
niin mulla ei ole mitään tunteita sua kohtaan ymmärätköMutta minä rakastan sinua, ja olen valmis tekemään mitä vain vuoksesi. Kun lopulta suostut sänkyyn, rakastut minuun tosissasi. Olen niin hyvä sängyssä... Kysy vaikka Marilta.
- prinsessa satumaan
HANNELE kirjoitti:
Mutta minä rakastan sinua, ja olen valmis tekemään mitä vain vuoksesi. Kun lopulta suostut sänkyyn, rakastut minuun tosissasi. Olen niin hyvä sängyssä... Kysy vaikka Marilta.
Sä et mua saa hannele vaikka kuinka yrittäisit en sua ota
en ikinä suostu sun kanssa sängyyn
herää jo mua ei kiinosta
mun sydän kuuluu SATUMAALLE ymmärätkö - HANNELE
Sä et mua saa hannele vaikka kuinka yrittäisit en sua ota
en ikinä suostu sun kanssa sängyyn
herää jo mua ei kiinosta
mun sydän kuuluu SATUMAALLE ymmärätköMun sydän kuuluu prinsessa satumaalle
- prinsessa satumaan
HANNELE kirjoitti:
Mun sydän kuuluu prinsessa satumaalle
HANNELE
mun sydän EI KUULU SULLE piste - prinsessa satumaan
HANNELE kirjoitti:
Mun sydän kuuluu prinsessa satumaalle
Ennemmin ostan Vibrating Clit Massager
ja odotan omaa rakastani satumaata
- prinsesssa satumaan
itse säädäit muiden kanssa
et edes tosisaan ottanut meitä :(
sen sun pelaamisen takii en enään vastannut mitään sun huutoon
olin vaan niin pettynyt että sillon ei olut oikea
hetki juosta takas sun perään
kun nuoleskelet sen toisen naisen kanssa mun silmien edessä- dängg
se toinen nainen oli sen tyttis
- unohda jo
Gillis hyvä, se sun ihastus ei oo varmaan koskaan ollut susta sillai kiinnostunut ja tuskinpa tuo Hannelekaan (jos sitä on edes olemassa). Ensinnäkin itse olet ihastunut varattuun ja toisekseen yrität iskeä varattua, minkälainen nainen se semmonen on?Tämä sun ihastus on varattu ja vaikka ei olis varattu niin tuskinpa se susta olis yhtään kiinnostunut, tuskin olet yhtään sen ihmisen makuun muutenkaan.
- prinsessa satumaan
dängg kirjoitti:
se toinen nainen oli sen tyttis
ei se sitä tyttistä rakasta jos se mun perään katselee
- PRINSESSA SATUMAAN
unohda jo kirjoitti:
Gillis hyvä, se sun ihastus ei oo varmaan koskaan ollut susta sillai kiinnostunut ja tuskinpa tuo Hannelekaan (jos sitä on edes olemassa). Ensinnäkin itse olet ihastunut varattuun ja toisekseen yrität iskeä varattua, minkälainen nainen se semmonen on?Tämä sun ihastus on varattu ja vaikka ei olis varattu niin tuskinpa se susta olis yhtään kiinnostunut, tuskin olet yhtään sen ihmisen makuun muutenkaan.
ite oot sairas
ja vissiin sun aivot on vinksallaan :DD
HAHAHAHAAAAHAHAHAHAAHAHA ÄHÄÄÄÄÄÄ
- ei vaan kestä
Voi Hannele raukkaa jos se on oikeasti olemassa oleva ihminen :D
- levysoitin rikki
Tuskinpa sitä Hannelea tai tämän aloittajan ihastusta kiinnostaa tipan tippaa tämmöset sairaat yksilöt, jotka tänne laittavat näitä yksinpuheluketjuja tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Vähemmästäkin ihmiset alkavat karttamaan aloittajan kaltaista sairasta (?) yksilöä. Levysoitin taitaa olla rikki kun täytyy toistaa noita samoja asioita vuodesta toiseen?
- prinsessa satumaan
pipi pää oot itse nyt mee vain popsii ne nappis naamaan ähäää sullekin hahahahahahahahahahahaha
- prinsessa satumaan
Keksin koko tarinan itse. Olen 46v mies, ja hetero. Poistun nyt suomi24:stä
- PRINSESSA SATUMAAN
kuule lesbot ei miesta kaipaa joten poistu itse
HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAA
- 96895758758
LOPETTAKAA, PLEASE!
Mä tukehdun mun jäätelöön! :D XD - prinsessa satumaan
TE MUUT ETTE KIINOSTA MUA TIPAAKAAN
- 7578578
Miksi sä edes kuvittelet, että meistä joku olis kiinnostunut SUSTA!?
- toiveajattelua vain
Tosiaan, mistä sinulle on tullut kuvitelma, että muut olisivat kiinnostuneita juuri sinusta??? En minä ainakaan ole kiinnostunut! Luulen, että tuo on vain sinun toiveajattelua, että joku olisi sinusta kiinnostunut! Kuka edes on sanonut sinulle, että on kiinnostunut sinusta?Ei kukaan, paitsi sinun keksimä hahmo nimeltä Hannele, jota tuskin on olemassakaan...Saahan sitä toki toivoa, että joku olisi sinustakin kiinnostunut...
Tosin varmaan kauniimpiakin tapoja on tehdä itseänsä kiinnostavaksi kuin tämä sinun yksinpuhelu täällä ja miten epäystävällisesti vastaatkaan takaisin! Tekisi sinullekin hyvää opetella hieman kohteliaampia käytöstapoja, ehkä sitten joku voisi ihan aikuisten oikeesti ollakin sinusta kiinnostunut! - Ryhdistäydy nyt!
Kukaan ei ole edes täällä osoittanut olevansa sinusta kiinnostunut, joten ihan turhaan vaan meuhkaat. Ryhdistäydy nyt tyttö hyvä! Kasva jo aikuiseksi, lopeta se turha dokaaminen ja huomion kerjääminen sekä opettele käyttäytymään sivistyneesti! Lopeta käyttäytymästä kuin joku 10v kakara, joka haluaa vaan vanhemmilta huomiota. Kaljapullot pois ja ulos lenkkeilemään, mielikin nousee ja kroppa tykkää liikunnasta!
- prinsessa satumaan
Ryhdistäydy nyt! kirjoitti:
Kukaan ei ole edes täällä osoittanut olevansa sinusta kiinnostunut, joten ihan turhaan vaan meuhkaat. Ryhdistäydy nyt tyttö hyvä! Kasva jo aikuiseksi, lopeta se turha dokaaminen ja huomion kerjääminen sekä opettele käyttäytymään sivistyneesti! Lopeta käyttäytymästä kuin joku 10v kakara, joka haluaa vaan vanhemmilta huomiota. Kaljapullot pois ja ulos lenkkeilemään, mielikin nousee ja kroppa tykkää liikunnasta!
sori vaan mä en ole mikään juoppo
- matkalla jonnekin
ohimennen sanottua,
taitaa olla taas se aika vuodesta, valonmäärä lisääntyy ja lääkityksen määrä vähenee.
Ihan aikuisen oikeesti siistitään kaikki yhdessä tämä palsta, ei näitä enää tänne. - Prinsessa satumaan
- ja ne lehmätkin lent
Mene nyt..
t. Peppitossu - perinsessa satumaan
- 20000000000
Hullu mikä hullu!!!!
- prinsessa satumaan
itse olet hullu :D
- prinsessa satumaan
Nyt se on varma. Minulla todettiin skitsofrenia. :(
- prinsessa satumaan
minulla ei ole skitsofreniaa
mitä vittua sä sekoilet
älä kopioi nikkiä urpo - käytä niitä
minulla ei ole skitsofreniaa
mitä vittua sä sekoilet
älä kopioi nikkiä urpoKäytä sitä rekisteröityä nimimerkkiä niin kukaan ei voi kopioida sun nikkiä. Oothan sä rekannut peräti kaksi nimimerkkiä itelles, tuon Prinsessa Satumaan ja sitten sen toisen Prinsessa Satumaan.
- Prinsessa-/-Satumaan
käytä niitä kirjoitti:
Käytä sitä rekisteröityä nimimerkkiä niin kukaan ei voi kopioida sun nikkiä. Oothan sä rekannut peräti kaksi nimimerkkiä itelles, tuon Prinsessa Satumaan ja sitten sen toisen Prinsessa Satumaan.
Voi voi vähämpä tiedät.. Se toinen nick ei oo mun rekisteröimä vaan Satumaan. Huomaa taas tässä kuinka katkeria lesbot onkaan kun en hyppää sängystä sänkyyn
- hoitoon nyt
Voi voi vähämpä tiedät.. Se toinen nick ei oo mun rekisteröimä vaan Satumaan. Huomaa taas tässä kuinka katkeria lesbot onkaan kun en hyppää sängystä sänkyyn
Sä oot vaan ite rekannut noi nickin ja esiinnyt täällä sun Satumaana kun oikeesti se tyyppi ei oo susta tippaakaan kiinnostunut ja sulla on kamala tarve huutaa koko maailmalle kuinka kiinnostunut Satumaa on susta, vaikka oikeesti se ei oo susta tippaakaan kiinnostunut. Jos olis, niin ei sun tartteis täällä esiintyä toisena henkilö ja kirjoitella yksinpuheluketjuja. Sullahan on toi nicki millä sä oot tuolla chatissa, niin miksi sä et sitä käytä täällä? Varmaankin siksi, että sä vuoroin perään esiinnyt täällä toisena ja sitten kirjoittelet itelles, että joku varasti sun nickin, vaikka se olit sinä ite, joka kirjoitti täällä. Sulla on siis aivan kamala tarve todistaa, että joku haluaa sua, vaik oikeesti ei halua, eiks je?
Se, että joku kirjoittaa täällä sen totuuden, niin sillä ei oo mitään tekemistä minkään katkeruuden kanssa, paitsi sen kanssa, että sä ite oot varmaan tosi katkera kun et oo tota Satumaatas saanu, et koskaan. Kukaan tuskin haluaa sun kanssa sänkyyn, varsinkaan noitten mielipuolisten yksinpuheluketjujen takia.
Miks sä muuten hoet koko ajan tota, että kuinka katkeria lesbot on kun SÄ ET HYPPÄÄ NIIDEN KANSSA SÄNKYYN? Siis varmaan on muitakin lesboja kuin sä, vai kuvitteletko olevasi ainut lesbo tässä maailmassa? Ja monen mielestä varmaan ehkä vähän enemmän silmää hivelempiä ne muut... Mistä ihmeestä sulle on tullut tunne, että sä oot aivan sairaan suosittu ja kaikki haluaa just sut? Vai haluatko sä koko maailmalle huutaa, kuinka suosittu sä oot, vaikka sä et oo ollenkaan suosittu?
Hei, nappaa ne pilleris, jooko? - Prinsessa-/-Satunaan
hoitoon nyt kirjoitti:
Sä oot vaan ite rekannut noi nickin ja esiinnyt täällä sun Satumaana kun oikeesti se tyyppi ei oo susta tippaakaan kiinnostunut ja sulla on kamala tarve huutaa koko maailmalle kuinka kiinnostunut Satumaa on susta, vaikka oikeesti se ei oo susta tippaakaan kiinnostunut. Jos olis, niin ei sun tartteis täällä esiintyä toisena henkilö ja kirjoitella yksinpuheluketjuja. Sullahan on toi nicki millä sä oot tuolla chatissa, niin miksi sä et sitä käytä täällä? Varmaankin siksi, että sä vuoroin perään esiinnyt täällä toisena ja sitten kirjoittelet itelles, että joku varasti sun nickin, vaikka se olit sinä ite, joka kirjoitti täällä. Sulla on siis aivan kamala tarve todistaa, että joku haluaa sua, vaik oikeesti ei halua, eiks je?
Se, että joku kirjoittaa täällä sen totuuden, niin sillä ei oo mitään tekemistä minkään katkeruuden kanssa, paitsi sen kanssa, että sä ite oot varmaan tosi katkera kun et oo tota Satumaatas saanu, et koskaan. Kukaan tuskin haluaa sun kanssa sänkyyn, varsinkaan noitten mielipuolisten yksinpuheluketjujen takia.
Miks sä muuten hoet koko ajan tota, että kuinka katkeria lesbot on kun SÄ ET HYPPÄÄ NIIDEN KANSSA SÄNKYYN? Siis varmaan on muitakin lesboja kuin sä, vai kuvitteletko olevasi ainut lesbo tässä maailmassa? Ja monen mielestä varmaan ehkä vähän enemmän silmää hivelempiä ne muut... Mistä ihmeestä sulle on tullut tunne, että sä oot aivan sairaan suosittu ja kaikki haluaa just sut? Vai haluatko sä koko maailmalle huutaa, kuinka suosittu sä oot, vaikka sä et oo ollenkaan suosittu?
Hei, nappaa ne pilleris, jooko?Kuule popsi itse pillerisi ihan rauhassa ja mene vaikka Kellokoskelle hoitoon jos se sua rauhottaa. Mua ei kiinosta sun mielipitees joten popsi itse ne lääkkees
- prinsessa satumaan
rakas oot ihana kun pidät mun puolia
noilta katkerilta lesboilta
I
- prinsessa satumaan
tää biisi on omistettu sulle rakas satumaa
http://www.youtube.com/watch?v=l4keK2qJjh0- sekaisin nickitkin
Sähän kirjoitit, että toi Prinsessa Satumaan olisi Satumaan rekisteröimä nicki ja nyt siis Satumaan rekisteröimä nicki kirjoittaa, että tää biisi on omistettu sulle rakas Satumaa, eli Satumaa on siis omistanut ton biisin itelleen. Väililla Gillis on Prinsessa Satumaan ja Satumaa on välillä Prinsessa-/-Satumaa ja taas välillä Gillis on Prinsessa-/-Satumaan ja Satumaa kirjoitteleekin nickillä Prinsessa Satumaan.
Kuule Gillis, nyt sulla on jo noi nickitkin sekaisin. Ethän sä itekään enää muista kumpi oli kumpi. - Sunny Sunday
sekaisin nickitkin kirjoitti:
Sähän kirjoitit, että toi Prinsessa Satumaan olisi Satumaan rekisteröimä nicki ja nyt siis Satumaan rekisteröimä nicki kirjoittaa, että tää biisi on omistettu sulle rakas Satumaa, eli Satumaa on siis omistanut ton biisin itelleen. Väililla Gillis on Prinsessa Satumaan ja Satumaa on välillä Prinsessa-/-Satumaa ja taas välillä Gillis on Prinsessa-/-Satumaan ja Satumaa kirjoitteleekin nickillä Prinsessa Satumaan.
Kuule Gillis, nyt sulla on jo noi nickitkin sekaisin. Ethän sä itekään enää muista kumpi oli kumpi.Gilliksellä on mennyt nuo nickit jo useasti sekaisin, mutta eihän se sitä hyväksy näkemään. Annetaan sen kirjoitella täällä monologejaan ja omistella biisejä itselleen jos se hänet tekee onnelliseksi.
- prinsessa satumaan
sekaisin nickitkin kirjoitti:
Kuule Gillis, nyt sulla on jo noi nickitkin sekaisin. Ethän sä itekään enää muista kumpi oli kumpi.en kyllä itselle näitä omista
vaan sille satumaan söpölle tarjoilialle / karaoke dj:ille
- PRINSSA SATUMAAN
VAIN SATUMAALLE
http://www.youtube.com/watch?v=5hG1HgEO_kw - PRINSESSA SATUMAAN
VAIN SATUMAALLE
http://www.youtube.com/watch?v=iYRHM3e9A7U - PRINSESSA SATUMAAN
VAIN SATUAALLE
http://www.youtube.com/watch?v=x-LJ18rquwk- Prinsessa-/-Satumaan
Tyhmä-Nea on alkanut pommittaamua tekstareilla ja maileilla sen jälkeen kun kuuli et oot alkanut seurusteleen Hannelen kannssa! Ootko alkanu? Jos et niin sa sille Nealle et jättää mut rauhaan!
- VAIN SATUAALLE
Tyhmä-Nea on alkanut pommittaamua tekstareilla ja maileilla sen jälkeen kun kuuli et oot alkanut seurusteleen Hannelen kannssa! Ootko alkanu? Jos et niin sa sille Nealle et jättää mut rauhaan!
Herra ,varjele meiltä tuollaisilta hulluilta!
- PRINSESSA SATUMAAN
EN TODELLAKAAN SEURUSTELE SEN KANSSA
EIKÄ KIINOSTA KOKO IHMINEN
HALUAN SUN KANSSA SEURUSTELLA
RAKAS SATUMAA
- prinsessa satumaan
HANNELE ZYSKOWICTH! JÄTÄ MUT RAUHAAN
- PRINSESSA SATUMAAN
EIKÖ SE HANNELE PÄSSI TAJUA SANAA EI
MÄ RAKASTAN - prinsessa satumaan
- Peppitossu again
Oho.
Aamulääkkeet vois olla joskus tarpeelliset ottaa??
Kaikke paskaa täällä on kans nykyään... - Vihainen HANNELE
Missä olet, et kai ole lähtenyt pettämään minua??!!
- prinsessa satumaan
hannele tajua jo että mua ei kiinosta
olen satumaan oma - prinsessa satumaan
hannele tajua jo että mua ei kiinosta
olen satumaan omaTai Hanneleen... En osaa päättää.
- prinsessa satumaan
Tai Hanneleen... En osaa päättää.
En ikinä hanneleen
eikö mene kaaliin
oon satumaan rakas
- Prinsessa...Satumaan
Taas tuota sekoilua Hannelen kanssa! ja kuulin Raijalta että oot taas keimaillut sille
sua näköjään kiinnostaa vaa noi 60 kymppiset akat ei oman ikäset- prinsessa satumaan
toi ei ole totta mua ei kiinosta kukaan muu kun
SATUMAA
noi muut on katkeria siitä että en haluu ketä vaan
sen takii yrittää sotkee meidän välejä - prinsessa satumaan
ja sä sekoilet piian sarin anun ja jne........ kanssa
leikkit vain niiden kanssa - Prinsessa-/-Satumaan
ja sä sekoilet piian sarin anun ja jne........ kanssa
leikkit vain niiden kanssaIte alat aina mua syyttelemään kun oot kiksauttanut Raijaa!
- prinsessa satumaan
Ite alat aina mua syyttelemään kun oot kiksauttanut Raijaa!
kuule en ole kiksailut ketään
- Prinsessa-/-Satumaan
kuule en ole kiksailut ketään
Taitaa syylisyys painaa mieltäsi kun vehtaat monen naisen kanssa. Kenet valitset: minut, Raijan vai Hannelen?? Kakkos vaihto ehto en suostu oleen!
- prinsessa satumaa
Taitaa syylisyys painaa mieltäsi kun vehtaat monen naisen kanssa. Kenet valitset: minut, Raijan vai Hannelen?? Kakkos vaihto ehto en suostu oleen!
toi ei ole totta
mua ei saa kukavaan
enkä ole kenellekään mikään pika pano - Prinsessa-/-Satumaan
prinsessa satumaa kirjoitti:
toi ei ole totta
mua ei saa kukavaan
enkä ole kenellekään mikään pika panoEli et valinnut ketään vaan otit kaikki! Mua ei sun panojen pituudet Hannelen kanssa kiinosta!
- prinsessa satumaan
Eli et valinnut ketään vaan otit kaikki! Mua ei sun panojen pituudet Hannelen kanssa kiinosta!
mua ei kiinosta ketään muu kun satumaa
itse panet piaa sarii anuu
mä en ala olemman sulle se pano ymmärrä se - prinsessa satumaan
Eli et valinnut ketään vaan otit kaikki! Mua ei sun panojen pituudet Hannelen kanssa kiinosta!
sitä paitsi
en edes ole hanneleen kanssa pannut
mitä vi.ttua se akka sekoilee en oo sen kanssa edes sängyssä ollut
ja en edes mene
- prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
jos mä vielä törmään hanneleen mamassa
niin sanon sille päin naamaa että mua ei kiinosta - prinsessa satumaan
jos meni nean kanssa sänkyyn niin tää oli tässä
mäen ole mikää lelu tajuu se- Prinsessa-/-Satumaan
En mennyt vaikka Nea halus esitellä mulle vibrating clit massageria ja olis antanut munkin kokeilla sitä.. En ole samanlainen joka juoksee akan kanssa sänkyyn. Vaikka Nea kyllä vieläkin lähettelee viestejä
- prinsessa satumaan
En mennyt vaikka Nea halus esitellä mulle vibrating clit massageria ja olis antanut munkin kokeilla sitä.. En ole samanlainen joka juoksee akan kanssa sänkyyn. Vaikka Nea kyllä vieläkin lähettelee viestejä
mä en haluu ketään muuta kun sinut SATUMAA
- prinsessa satumaan
Satumaalle
http://www.youtube.com/watch?v=4TDUYV7Js6I
heti kun saan auton ostettua - Asipista
Sun sydän tulee aina kuulumaan Hannelelle muista se!
- prinsessa satumaan
mun sydän tulee aina kuulumaan satumaalle
ei hanneleelle
- 9796
Hannele on aivan rikki ikävästä! :(
- 0618
No niinhän ne aina on
- prinsessa satumaan
Hannele unohda jo mut
mä rakastan satumaata
kyllä sä jonkun toisen löydät vielä - Hannele
Hannele unohda jo mut
mä rakastan satumaata
kyllä sä jonkun toisen löydät vieläOot minulle rakkain aina :) suukkoja sulle rakas
- prinsessa.
Hannele suksi hevonkuuseen en haluu susta mitään
oot jauhannut paskaa mun rakkaalle
oon vihainen- Huhuuuuuu
Eikös tuo mainitsemanne l-paikka ole nuorisolle suunnattu. Tuskin siellä kuuskymppiset edes käy. Tuskin se teidän kaipaamanne hannelekaan. Sekoja olette/seko oot. :)
- väärää tietoa
Huhuuuuuu kirjoitti:
Eikös tuo mainitsemanne l-paikka ole nuorisolle suunnattu. Tuskin siellä kuuskymppiset edes käy. Tuskin se teidän kaipaamanne hannelekaan. Sekoja olette/seko oot. :)
??? Kyseessä on ihan heteropaikka, missä käy kaiken ikäistä porukkaa ja tuo kirjoittelija ei minkään kuuskybäsen perään täällä huuda. Kyllä hävettäis jos olisin työnantaja.
Mitähän tähän sanoisi :D eikö riitä jo että oot lesbo cafessa sekoilemassa?
- ......
mä taas luulen että sinä oot sielä sekoilemassa
- prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
- prinsessa satumaan
http://www.youtube.com/watch?v=j4cP1Wovn-E
tätä en halua kokea mielummin katoon pois kun rypisin paskassa - Hihihi
Satumaa on vihdoinkin löytänyt rakkaansa eli Hannelen
- Satumaa on paras
Huom ! Kiva kun Satumaa on palannut mut voisitko alottaa uuden keskustelun kun tää on niin hankala sua
fanittaa pitkissä pätkissä ?- mitä kivaa??
Lukaisin tuon ketjun ja sitä samaa toistettiin kerta kerran jälkeen. Ei tuo jaksa huvittaa enää ekan lukemiskerran jälkeen.
- hullujaon
Aivan kuin sama ihminen olisi kyllä noitten nikkien takana. :D Kirjotus tyyli samallaista.... kenties päässä vika ;D
- Anonyymi
Ei kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436