AUTTAKAA!!!!!!

EPÄTOIVOINEN

MITÄ TEHDÄ KU EI TOIMI LUOTTOKORTIT NIGERIASSA??? MIEHENI ON TYTTÄRENSÄ KANSSA JO KOLMATTA VIIKKOA JUMIISSA JA TARVITTAIS 8000E LAINAKSI JOLTAIN KILTILTÄ SIELULTA!!!! MIEHENI EI ÄLYNNYT OTTAA KÄTEISTÄ, KAIKKI OLISI HYVIN JOLLEI TYTÖN UMPISUOLI OLISI PUHJENNUT JOTEN NYT HEILLÄ EI OLE ENÄÄ HOTELLI HUONETTA, EIKÄ RUOKAAKAAN, OLEN YRUITTÄNYT SAADA LAINAA PANKISTA JA PIKALAINA YHTIÖILTÄ MUTTA EN SAA KUN EN OLE TÖISSÄ.......

6

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai , ai, ai,

no , nosta sieltä ukkos tililtä. Siellähän sitä rahaa on kun ei alynny ottaa kaikea mukaan.

• SE SE ONGELMA ON KUN KORTTI ON SLLÄ!!!!!!! JA NIGERIASSA EI KÄY LUOTTOKORTIT HALOOOOOOOOOOO

• Nigerialaiskirjeet
        tanjamiro kirjoitti:

SE SE ONGELMA ON KUN KORTTI ON SLLÄ!!!!!!! JA NIGERIASSA EI KÄY LUOTTOKORTIT HALOOOOOOOOOOO

Kyllä luottokortti käy, mutta kukaan järkevä ei käytä luottokorttia koska se kopioiidaan hotelleissakin. Pahinta ovt nuo ns. sähkopostit avuntarpeesta.
        Olen itse asunut Nigeriassakin ja hyvin tavallista oli että omaiset saivat avunpyynnön jossa pyydettiin rahaa. Näin kävi kolleekallenikin onneksi hän oli lomalla kotimaassaan eikä omaiset lähettäneet rahaa.

• 13 plus

käske miehes mennä pankkiin ja siirtää sun tilille rahat, tai mennä suomen suurlähetystöön, suurlähetystö auttaa tietyissä määrin mutta perii myös rahat takaisin ja sen kautta nyt pystyy nostamaan.
      Ei täällä kukaan niin tyhmä ole että laittaa rahaa tuolla perusteella.

• LaupiasSamarialainen

Noh, mä voin lainaa ne 8000,- egee, mille tilille haluat rahat siirrettävän ?

• seepra

Jos molemmilla on käyttöoikeus tiliin, niin voit nostaa rahat pankista! sitten vaan western unionilla nigeriaan. ei tarvita minkäänlaista korttia kun rahat hakee sieltä, pelkkä henkkari riittää.

ja selväähän että tämä on spämmi. säälitävä sellainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      271
      4687
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2841
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1801
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe