MITÄ TEHDÄ KU EI TOIMI LUOTTOKORTIT NIGERIASSA??? MIEHENI ON TYTTÄRENSÄ KANSSA JO KOLMATTA VIIKKOA JUMIISSA JA TARVITTAIS 8000E LAINAKSI JOLTAIN KILTILTÄ SIELULTA!!!! MIEHENI EI ÄLYNNYT OTTAA KÄTEISTÄ, KAIKKI OLISI HYVIN JOLLEI TYTÖN UMPISUOLI OLISI PUHJENNUT JOTEN NYT HEILLÄ EI OLE ENÄÄ HOTELLI HUONETTA, EIKÄ RUOKAAKAAN, OLEN YRUITTÄNYT SAADA LAINAA PANKISTA JA PIKALAINA YHTIÖILTÄ MUTTA EN SAA KUN EN OLE TÖISSÄ.......
AUTTAKAA!!!!!!
6
313
Vastaukset
- ai , ai, ai,
no , nosta sieltä ukkos tililtä. Siellähän sitä rahaa on kun ei alynny ottaa kaikea mukaan.
SE SE ONGELMA ON KUN KORTTI ON SLLÄ!!!!!!! JA NIGERIASSA EI KÄY LUOTTOKORTIT HALOOOOOOOOOOO
- Nigerialaiskirjeet
tanjamiro kirjoitti:
SE SE ONGELMA ON KUN KORTTI ON SLLÄ!!!!!!! JA NIGERIASSA EI KÄY LUOTTOKORTIT HALOOOOOOOOOOO
Kyllä luottokortti käy, mutta kukaan järkevä ei käytä luottokorttia koska se kopioiidaan hotelleissakin. Pahinta ovt nuo ns. sähkopostit avuntarpeesta.
Olen itse asunut Nigeriassakin ja hyvin tavallista oli että omaiset saivat avunpyynnön jossa pyydettiin rahaa. Näin kävi kolleekallenikin onneksi hän oli lomalla kotimaassaan eikä omaiset lähettäneet rahaa.
- 13 plus
käske miehes mennä pankkiin ja siirtää sun tilille rahat, tai mennä suomen suurlähetystöön, suurlähetystö auttaa tietyissä määrin mutta perii myös rahat takaisin ja sen kautta nyt pystyy nostamaan.
Ei täällä kukaan niin tyhmä ole että laittaa rahaa tuolla perusteella. - LaupiasSamarialainen
Noh, mä voin lainaa ne 8000,- egee, mille tilille haluat rahat siirrettävän ?
- seepra
Jos molemmilla on käyttöoikeus tiliin, niin voit nostaa rahat pankista! sitten vaan western unionilla nigeriaan. ei tarvita minkäänlaista korttia kun rahat hakee sieltä, pelkkä henkkari riittää.
ja selväähän että tämä on spämmi. säälitävä sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826