Miten omat digi-videot saa poltettua video soittimella katsotta

omat elokuvat

Etsin ohjelmaa, jolla itse digokameralla koneelle tallennetut viedeot voisi tallentaa DVD:lle sellaisessa muodossa, että vanhempikin DVD-soitin ne näyttää. Käytin Windows 7:n elokuvatyökalua, jolla piene elokuvan teko käy melko vaivattomasti mutta se sillä voi tallenta tuloksen vain tietokoneessa katsottavassa muodossa.

Etsin googlen kautta ohjelmia ja ainoaksi soipivaksi osoittautui "vso convertxtodvd". Sitä myyvän vso-software:n (http://www.vso-software.fr/shop.php) sivuilta löytyy ilmaiseksi ladattava ohjelma. Se toimi, mutta elokuvaan tuli päälle sopivin väliajoin mainos. Se siis on vain ohjelmaan tutustumista varten.

Onko kellään kokemusta ohjelman ostamisesta tuosta osoiteesta? hinta kaikkineen on vähän yli 50 €. Siis aika kallis ja halvempaa vaihtoehtoa tavitsisin.

Googlesta löytyy myös osoitteita, joista voi ladata ohjelman ilmaiseksi. Niin ainakin luvataan. Niiden rasitteena on ensinnäkin F-secura (pelottelee haitallisista muutoksista) ja toiseksi työkalurivi, kotisivu ym., jotka onpakko hyväksyä jos meinaa mennää lataamaan ohjelman. Tuossa vaiheessa olen homman lopettanut kun en tiedä mitä kaikkea muuta nuo tunkee koneeseen ja voiko ne kaikki ylimääräiset heti poistaa lopullisesti joutumatta poistamaan samalla ilman ladattua ohjelmaa.
Onko jollakulla tietoa näihin asioihin?

1

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj0kunen

Moi.
      Kokeilepa tuollaista ohjelmaa kuin Video to video Converter (http://www.videotovideo.org/). Ohjelma tukee useita videoformaatteja ja DVD-autorointia eikä maksa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe