Laitoin tv:n auki ja ruutuun tuli valikko jossa oli seuraava ilmoitus:
CI-moduuli
SSU Loader v1.1.8
Downloading.....0% >
Do not power off or switch channel.
Päivitys ei kuitenkaan etene mihinkään vaan näyttää nollaa. Nyt kaikki maksukanavat pimeinä. ilmaiskanavat näkyy. Kaikkea on kokeiltu kortti(elisa) ja moduuli(LA Digital) on otettu pois ja laitettu uudelleen, tv:n tehdasasetukset nollattu ja kanavahaku tehty uudelleen mutta mikään ei auta.
Onko kenelläkään tietoa mistä johtuu. Tv on LG.
CI-moduuli ongelma!
Janne72
4
1624
Vastaukset
- Väärällä alueella..
Sulta on jäänyt YLE-vero maksamatta, eli väärä alue..
Laitan vastauksen tuonne mihin sen kysymyksen alunperin laitoit..;) Kysehän on digitv:stä eikä tv-maksusta..;) - Kurre67
Moi,
Ongelma on LG TV:ssä. Laitoin CI moduulin kortteineen Samsung TV:hen ja päivitys onnistui samantien. Siirsin moduulin takaisin LG TV:hen ja maksukanavat toimii taas.
-Kurre - jomp3
Itselläni tämä sama ongelma kuin Janne72:lla. LG:n telkkarissa siis ilmeisesti vika, mutta ei ole toista telkkaria, missä testata päivitystä. Onko ongelmaan muuta ratkaisua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358