Ostetaan koira :D

Poks!

Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni pientä koiraa... tarve olisi kova ja asian kanssa kiire... Rodulla ei niinkään väliä, maksaisin koiran itse joten hinta täytyisi olla realistinen. Koiran on oltava terve. Sekarotuisetkin käy! Mieluusti pohjanmaalta tai lähistöltä.

6

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viivi

minulla olisi tosi ihana westie ja kääpiövillakoiran urospentu 10 viikkoa vanha,
      asumme pohjanmaalla, hinta 400€
      kirjoittele jos kiinnostaa

• Alma

Laitatko mailia osoitteeseen:

[email protected]

olisin kiinnostunut myytävänä olevasta pennusta!

• Murre

Moi, mieti tämän koiran ostoa, ymmärsinkö oikein, että koira on sekarotuinen ? Kennelliiton hintasuositus sekarotuisesta on 100 euroa. Älä mene maksamaan enenpää. Jos on ongelmia, ota yhteyttä Kennelliitton. Suosittelen.

• aniliini

Et taida ymmärtää kuinka paljon eroa eri roduilla on. Keneltäkään vastuuntuntoiselta et koiraa saa ostettua tuolla periaateella, se nimittäin kuulostaa siltä että koira on pitovaikeuksien takia kohta kierrossa.

Erittele omia tarpeitasi ja mieti mahdollisia rotuja sitä kautta. Oletko kiinnostunut aktiivisesta vai rauhallisesta koirasta? Haluatko hoitaa turkkia? Haluatko harrastaa jotain koiran kanssa? Kysymyksiä on monia ja ne ovat kaikki tärkeitä kun mietit uuden ystäväsi valintaa. Koira tulee kuitenkin olemaan luonasi monta vuotta.

• Jonna

Olen aniliinin kanssa aivan samaa mieltä!! Kyllähän sitä nyt ekana täytyy ottaa selvää eri roduista. niissä on niin paljon eroavaisuuksia! Koira ei ole myöskään mikään leikkikalu, jota ensin paapotaan ja sitten hylätään kun siihen kyllästyy..

• tartten lapinkoiran

etsin lapinkoiraa tai seka rotuista jossa on edes puolet lapinkoiraa! maksaisin noin400-550 euroa.pentuina tai koulutus ikäisenä löytyiskö? pliis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe