Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni pientä koiraa... tarve olisi kova ja asian kanssa kiire... Rodulla ei niinkään väliä, maksaisin koiran itse joten hinta täytyisi olla realistinen. Koiran on oltava terve. Sekarotuisetkin käy! Mieluusti pohjanmaalta tai lähistöltä.
Ostetaan koira :D
6
467
Vastaukset
- Viivi
minulla olisi tosi ihana westie ja kääpiövillakoiran urospentu 10 viikkoa vanha,
asumme pohjanmaalla, hinta 400€
kirjoittele jos kiinnostaa- Murre
Moi, mieti tämän koiran ostoa, ymmärsinkö oikein, että koira on sekarotuinen ? Kennelliiton hintasuositus sekarotuisesta on 100 euroa. Älä mene maksamaan enenpää. Jos on ongelmia, ota yhteyttä Kennelliitton. Suosittelen.
- aniliini
Et taida ymmärtää kuinka paljon eroa eri roduilla on. Keneltäkään vastuuntuntoiselta et koiraa saa ostettua tuolla periaateella, se nimittäin kuulostaa siltä että koira on pitovaikeuksien takia kohta kierrossa.
Erittele omia tarpeitasi ja mieti mahdollisia rotuja sitä kautta. Oletko kiinnostunut aktiivisesta vai rauhallisesta koirasta? Haluatko hoitaa turkkia? Haluatko harrastaa jotain koiran kanssa? Kysymyksiä on monia ja ne ovat kaikki tärkeitä kun mietit uuden ystäväsi valintaa. Koira tulee kuitenkin olemaan luonasi monta vuotta. - Jonna
Olen aniliinin kanssa aivan samaa mieltä!! Kyllähän sitä nyt ekana täytyy ottaa selvää eri roduista. niissä on niin paljon eroavaisuuksia! Koira ei ole myöskään mikään leikkikalu, jota ensin paapotaan ja sitten hylätään kun siihen kyllästyy..
- tartten lapinkoiran
etsin lapinkoiraa tai seka rotuista jossa on edes puolet lapinkoiraa! maksaisin noin400-550 euroa.pentuina tai koulutus ikäisenä löytyiskö? pliis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949