Mökkisaunassa on laatoitettu lattia. Laatoitus lohkeilee koska jäätyy talvella. Suunnittelin lattian korjaamista epoksihartsilla. Onko kellään kokemusta epoksihartsin sopivuudesta mökkisaunaan jossa ei ole peruslämmitystä?
Epoksi-lattia mökille
4
1358
Vastaukset
- Epoksijalle72
Kannattaa laittaa! Itse laiton mökin lattiaan epoksipinnoiteen 10 vuotta sitten tuli hyvä,eikä ole vieläkään irronnut mistään? Työvaiheet,hio timanttikuppilaikalla koko lattiapuhtaaksi,paikkaa isot kolot ja halkeamat ,imuroi huolella! Sitten epoksiprimeri harjaten pintaan,seuraavana päivänä epoksipinnoite lastalla levitys,heitä kevyesti mustavalkohiutaleet sitä mukaa kun levität epoksia,tulee nätimpi kuin pelkkä harmaa lattia! Pari päivää käyttövalmis!
- marja oulusta
Mitäs rakennusvalvonta sanoo tuosta epoksista, toimiiko vesieristeenä?
- Joku vaan
Ei toimi. Epoksi on pinnoite. Vesieristys on eri juttu.
- andarsiitti-laatta
Meillä toispäin, epoksimaali pois ja laatat tilalle. kauneusjuttu mökilläkin, eikai laatoitus lohkeile kun ei märäksi jätä?
Millä epoksipinta on helpoin poistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623