Tässä tositarina. Blogi!!
http://kolkytviis.blogspot.fi/2013/03/kun-aiti-sairastaa.html
Kun yh äiti sairastuu
8
204
Vastaukset
- buuaahhhaaaaa
On se ettei krapulaa voi sairastaa ilman että siitäkin pitää ruikuttaa!!
Tollasia "tositarinoita" voi kuka hyvänsä suoltaa blogeihin ja muihin tuutteihin ja tämä yhäriruikkujen foorumi on oikein huippuesimerkki kuinka yhäriruikut satuilee kaikkea jota eivät edes itte usko..- Yhärit!!!!!!
Niin, eiväthän yhärit sairasta! Satuilevat vaan saatanat, kaikkihan sen tietävät että eron tullessa yhäriksi päätyvät saavat myös immuniteetin kaikkia sairauksia vastaan. Jokainen yh joka väittää sairastavansa, tai joskus sairastaneensa, valehtelee. Paitsi jos kyseessä on krapula, sehän yhäreillä toki on aina. Koska he juovat kaljaa tuulipukuihin pukeutuneina lähiöissä. Ja pakottavat isät vahtimaan lapsia jotta pääsevät itse juomaan kaljaa. Ja se on väärin. Koska yhärit tekevät kaiken aina väärin, se on ominaisuuus joka heille tuli myös eron yhteydessä. Samaan aikaan tuulipuvun kanssa.
- Yh:n kysymyksiä
Minä olen yhäri. Tuulipukuläppä oli hauska, mutta mä olen hoikka, kaunis, tyylikäs...On mulla yksi tuulipukukin.
Olen pätkätyöläinen, jos sairastan, en sairasta. En voi sairastaa ja sillä piste. Enkä yleensä sairasta. Kelasta saisi sairauspäivärahaa, mutta siinä on omavastuupäivät. Yh-äiti hoitaa lapset sairaanakin. Minä olen hoitanut lapseni 39 asteen kuumeessa ja tuhottomassa migreenissä ja vaikka missä, koska lapset on hoidettava. Jos ei ole muita ihmisiä kuin minä itse, niin sitten ei voi. Jos soitan apua jostakin viralliselta taholta, tulee pelko, että on sossut ovella ja kohta lapset huostassa.
Onko lisää syytöksiä yh-äideille? Miksi niitä vanhempia ei syytetä, jotka jättävät lapset hoitamatta. Miksi syytetään vanhempia, jotka hoitavat lapset ja yksin?- ,jgf,kgjfhgfhgf
Tässä vastaus sinulle yhäriRUIKUTTAJA: Vastaus löytyy tuosta sinun vuodatuksestasi jossa erinomaisen tyypillisesti yhäriruikun tapaan nostat itsesi muka jalustalle kertoilemalla kuinka "minä uhraudun vaikka olen kipeä jne. läpäläpälää..."
Oot kuule täysin omies joukossa täällä, yrität siis saada sädekehää pääsi päälle....
Todella surkuhupaisan läpinäkyvää on tuo yhäriruikun perus shaissi...... - numerohyyppärille
,jgf,kgjfhgfhgf kirjoitti:
Tässä vastaus sinulle yhäriRUIKUTTAJA: Vastaus löytyy tuosta sinun vuodatuksestasi jossa erinomaisen tyypillisesti yhäriruikun tapaan nostat itsesi muka jalustalle kertoilemalla kuinka "minä uhraudun vaikka olen kipeä jne. läpäläpälää..."
Oot kuule täysin omies joukossa täällä, yrität siis saada sädekehää pääsi päälle....
Todella surkuhupaisan läpinäkyvää on tuo yhäriruikun perus shaissi......Keidän joukossa sinä olet?
Ethän sinä edes tiedä mistään mitään.
Purat omaa pahaa oloasi näillä palstoilla. - IIIIIHHIHIHIHII
,jgf,kgjfhgfhgf kirjoitti:
Todella surkuhupaisan läpinäkyvää on tuo yhäriruikun perus shaissi......Jätkää vituttaa ku pientä oravaa :D Onhan se nyt kamalaa jos joku hoitaa mukuloitansa kipeenä, "perus shaissiahan" se ehdottomasti on sellainen. Vieläpä läpinäkyvää sellaista :D
Voi että tää tyyppi antaa aina päivän parhaat naurut näillä jutuillaan :D Ja toisaalta taas aika säälittävähän hän kuitenkin on.Jos miettii millanen määrä katkeruutta ja ylimääräistä, yksinäistä aikaa hänellä on taakkanaan... - johlögl.o.
IIIIIHHIHIHIHII kirjoitti:
Jätkää vituttaa ku pientä oravaa :D Onhan se nyt kamalaa jos joku hoitaa mukuloitansa kipeenä, "perus shaissiahan" se ehdottomasti on sellainen. Vieläpä läpinäkyvää sellaista :D
Voi että tää tyyppi antaa aina päivän parhaat naurut näillä jutuillaan :D Ja toisaalta taas aika säälittävähän hän kuitenkin on.Jos miettii millanen määrä katkeruutta ja ylimääräistä, yksinäistä aikaa hänellä on taakkanaan...Se asuu Oulussa
- oma valinta
Kyllä ei yh:kin sairastaa, jolla on mies esim reissutyössä eikä läheisiä/ystäviä lähettyvillä. Kyllä on saanut lapset hoitaa ihan joka päivä vaikka olis kuumetta, oksennustauti tms. Krapulaa en harrasta, koska ne päivät olisivat täyttä tuskaa hoitaa lapsia. Tietysti joillakin yh:lla on perhe tukenaan, että pääsee viettämään sitä ns. vapaa-aikaa ja ryyppäämään vaikka joka viikonloppu ja krapulat saa rauhassa sairastaa, että jaksaa kun elämä on niin rankkaa yksin lasten kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954