Niin aattelin näin hiihtolomalla kokeilla ensimmäistä kertaa lautailla, ja löytys semmonen lauta joka on n. vähä yli navan. Onko liian lyhyt? muutenki vähä jännittää mennä tonne rinteeseen opettelemaan, pihan mäessä opettelust ei tuu mittää..ku liian pieni mäki jne. Onneksi kaveri lupas opettaa (: onko s vaikiaa , voiko sen oppia parissa tunnissa ? Kiitos jo etukäteen (:
onko lumilauta liian pieni?
tyttö14vvv
2
329
Vastaukset
- kohta 14 v
kävin juuri tänään ensimmäisen kerran lumilautailemassa. minulle annettiin 20 cm minua lyhyempi lauta. parissa tunnissa oppii alkeet ja sen jälkeen voi itse jatkaa harjoittelua. muakin vähän jännitti, mutta opin alkeet ammattilaisen avulla jopa 50 minuutissa.
- tyttö14vvv
Paljon lautailuopetus maksaaa noin ? (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323977- 233802
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173417- 793387
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493121
- 292945
- 812836
- 542677
- 192407