Kuukautiset

Hölömöööö

Oon 14 vuotias tyttö ja mulla ei oo vieläkään
Alkanu kuukautiset. Oon siis ihan normipainonenki
45 kg ja pituus 172 cm ja mulla on merkkejä
Kyllä murrosiästä (karvotus,tissit) yms mut jos
Joku tietäis et miten ne "sais alkamaan" tai et
Onko tää normaalia.kuiteski kaikilla kavereil on jo alkanut..

7

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerrki

Ei niitä kuukautisia nyt mitenkään alkamaan saa :-D
      Ne tulee sit ku on tullakseen :)!

• camiiilz

Olin oman kaveriporukka vissiin viimeinen, ja olin saman ikäinen kun sä. Oikeesti, oo ilonen että sulla(kin) alkaa menkat noin myöhään !! Ne on meinaan vaan yhtä tuskaa haha. Mut oottele kärsivällisesti!

• seksiseppo92

ei toi kyl normipaino oo. painaisin silti.

• Laiha

Oot kyl vähä alipainonen. Jos olis 3-4 kiloo losää ni sit oisit normi! :-)

• myy98

Sää oot alipainoinen.

• IhanOikeesti!!!

Sä olet ihan v**un alipainonone mä oon sua 11 senttii lyhyempi ja kilon kevyempi ja silti himpun alipainoine! Ongelmasi voi OIKEASTI johtua tästä! Sä et pysty jouduttaan millään muulla tavalla menkkojen alkua. Piste. Ps. Mulla alkaa terkkarin mukaan vasta 15 v kuukautiset, nyyhkis ;)

• ....

Painoindeksisi on vain 15,2, eli olet alipainoinen. Muista syödä kunnolla, muutama kilo lisää ei olisi sinulle pahitteeksi. Kyllä ne kuukautiset alkavat kun kehosi on siihen valmis. Odottele vain rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe