Vof

...

Loistava viihdeohjelmahan se on. Levy-yhtiöiden kykyjenhaku tapahtuma, mistä haetaan myyviä artisteja ja kansansuosiota jo ennen levytyssopimuksia.

Krista Siegfrids (ällöttää), oli Makkosen tiimissä viime vuonna, ei selvinnyt loppuun. Mutta tehnyt uraa, euroviisuedustajaksi ja euroopankiertuekin tulossa. Joopajoo. Pitää huomata, Universalin kanssa diili. Makkonen on Universalille levyttävä heppuli. Ja sen "neuvonantaja", Riku Mattila on suomen Universalin tuotantopäällilkkö.

Tuli vaan mieleen, kun kattelin eilisen lähetyksen, oli aika selvää, kuka menee jatkoon ja kuka millekin levy-yhtiölle. Esintyjät itse nuoremmasta päästä yrittävät Rähinä rekordsiin, koska se on Elastisen levymerkki. Mutta keskittynyt vaan suomenkieliseen ja suomeen rajautuvaan pisnekseen. Makkonen on kv- kuvuoitten mies ja Universal on yks suurimmista levy-yhtiöistä maailmassa. Kandee tsekata, Miken tiimiä, niistä tyypeistä monista kuullaan vielä jatkossakin.

Jaa, mitenkö liittyi mihinkään. kai koitin ilmaista asian, että ei ole olemassa mitään "reality" telkkari ohjelmia. Telkkariohjelman tekeminen maksaa rahaa, joku ne rahat maksaa. Tässä tapauksessa ei artisti, vaan telkkarinkatsoja, joka ostaa aikanaan levyn joltain artistilta.

Malliksi linkki(alussa mainoksia). Mutta tästä hokaa asian selkeästi. Ei auta, jos on nätti, ammatiltaan laulunope, taitava esiintyjä ja oulusta kotoisin. Adelella ollut hyvin töitä ja myynyt kymmeniä miljoonia levyjä ja sattuikin löytymään kotimainen vastaava artisti. Mutta mun mielestä Niina on oikeastikin loistava, toi toinen on spede. Kumpi menestyy?

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/548221-kokemus-kohtaa-aitouden---niinalla-ja-annalla-riittaa-lampoa-ja-asennetta

=DW=

=DW=

12

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vanha tuttu

Älähän ny anjuska teki mitä pystyi, te A:n kans pilasitte huvin ;))))

• ...

Hajukuuset korvissa on kummallinen ote mihin tahansa.

=DW=

• vanha tuttu kirjoitti:

Älähän ny anjuska teki mitä pystyi, te A:n kans pilasitte huvin ;))))

"vanha tuttu"

Niin piinaavaa on rakkaus, lauleli Paulikin aikoinaan, kaulimellaan.
        A:n kanssa minä tulen toimeen, Stadilainen kun tuo Kani on.

H.

• hunksz kirjoitti:

"vanha tuttu"

Niin piinaavaa on rakkaus, lauleli Paulikin aikoinaan, kaulimellaan.
        A:n kanssa minä tulen toimeen, Stadilainen kun tuo Kani on.

H.

Vanha tuttu taisi tarkoittaa minua, en ole stadilainen, mutta riittäähän A:lla alkavia sinnekin.

• pottu-laarilaa

En ole ollut inspiroitunut ko. ohjelmasta, katsellut joskus pätkittäin.

Mietityttänyt vain noin yleensä, mihin häipyy suurin osa näihin laulukisoihin osallistuneista, jopa voittajistakin.
      Onko päätarkoituskin vain tuottaa nälkäiselle telkkarikansalle tähdenlentoja?

Onhan toki moni päässyt pitkällekin, vaikkapa Kelly Clarkson, mahtava menestyjä.

• ...

Kelly Clarkson

Ihmeellinen ilmiö. Kaitpa se vetoaa pikkuveljeen ja vaariin, jonkinlainen lolita. Mutta se siis on loistava. Upeaa meininkiä ja ääntä, nätti pimatsukin. Mutta, se on saanut sen luokan hittipiisitkin ja taustasysteemit, että ei se voi olla muuta kuin menestys. Kaikki kuitenkin riippuu artistista itsestään. Ja Kelly Clarkson on siis oikeasti loistava. Se on pirun suuri homma olla itsensä lainen tuossa koneistossa. Naiskailotuslaulu muotia. Mutta mitä muuten teki Janis Joplin aikanaan, no kailotti niin perkuleesti pluusia :D

Moniko muuten tiennyt, Akun tehdas on yks suomen suurimmista äänipusineksen tekijöistä. Euroviisut, isot areenakonsertit, ties mitä. Ainiin. pääpisnes on Eppu Normaali, johtuu osittain siitä, että firman toimitusjohtaja on Eppu Normaalin rumpali.

Mulla kuitenkin Vof on tavallaan palauttanut uskoa musapisnekseen. Ei koko pisnestä olis olemassakaan ilman asiakkaita. Ja mähän se olen se asiakas, joka ostaa joskus levyjäkin. Ton Niinan tulevan levyn voin joskus vielä ostaakkin.

=DW=

• pottu-laarilaa
        ... kirjoitti:

Kelly Clarkson

Ihmeellinen ilmiö. Kaitpa se vetoaa pikkuveljeen ja vaariin, jonkinlainen lolita. Mutta se siis on loistava. Upeaa meininkiä ja ääntä, nätti pimatsukin. Mutta, se on saanut sen luokan hittipiisitkin ja taustasysteemit, että ei se voi olla muuta kuin menestys. Kaikki kuitenkin riippuu artistista itsestään. Ja Kelly Clarkson on siis oikeasti loistava. Se on pirun suuri homma olla itsensä lainen tuossa koneistossa. Naiskailotuslaulu muotia. Mutta mitä muuten teki Janis Joplin aikanaan, no kailotti niin perkuleesti pluusia :D

Moniko muuten tiennyt, Akun tehdas on yks suomen suurimmista äänipusineksen tekijöistä. Euroviisut, isot areenakonsertit, ties mitä. Ainiin. pääpisnes on Eppu Normaali, johtuu osittain siitä, että firman toimitusjohtaja on Eppu Normaalin rumpali.

Mulla kuitenkin Vof on tavallaan palauttanut uskoa musapisnekseen. Ei koko pisnestä olis olemassakaan ilman asiakkaita. Ja mähän se olen se asiakas, joka ostaa joskus levyjäkin. Ton Niinan tulevan levyn voin joskus vielä ostaakkin.

=DW=

Janis on aina ollut yksi ihanteeni, sekä Lusis, että Joplin.
        Joplinilla oli raastava ääni ja elämä.

Eikö Kelly ollut kotoisin jostain Huitsin Nevadasta, ja country hänen ominta tyyliään. Katselin juuri Grammy Awardseja, jossa esiintyi edukseen. Lihahtanut sitten viime näkymän, mutta muistaakseni sai vasta lapsenkin.

• ...
        pottu-laarilaa kirjoitti:

Janis on aina ollut yksi ihanteeni, sekä Lusis, että Joplin.
        Joplinilla oli raastava ääni ja elämä.

Eikö Kelly ollut kotoisin jostain Huitsin Nevadasta, ja country hänen ominta tyyliään. Katselin juuri Grammy Awardseja, jossa esiintyi edukseen. Lihahtanut sitten viime näkymän, mutta muistaakseni sai vasta lapsenkin.

Tiesä tarkemmin.

Muttas pimatsu kuuluu mun mukavuusalueelle. Yks aika veres video, piisi ei ehkä loistavista loistavin, mutta eiköhän asia tule selväksi. Ei tosta piisistä tai tuotannosta ois tullut kerrassaan mitään ilman itseään artistia:

http://www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I

=DW=

• pottu-laa
        ... kirjoitti:

Tiesä tarkemmin.

Muttas pimatsu kuuluu mun mukavuusalueelle. Yks aika veres video, piisi ei ehkä loistavista loistavin, mutta eiköhän asia tule selväksi. Ei tosta piisistä tai tuotannosta ois tullut kerrassaan mitään ilman itseään artistia:

http://www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I

=DW=

Upea esiintyjä, ei voi muuta sanoa.

Aloituksesi innoitti kääntämään Subille. Olen näön perusteella luokitellut Nicki Minajin joksikin "barbieksi".
        Hänhän vaikuttaa tosi fiksulta ja sanavalmiilta, ainakin ruudun perusteella.
        Vaihtaa tukkaa kai joka päivä.
        Randy on eri painoinen joka vuosi, nyt solakahko.

• laa-pottu
        pottu-laa kirjoitti:

Upea esiintyjä, ei voi muuta sanoa.

Aloituksesi innoitti kääntämään Subille. Olen näön perusteella luokitellut Nicki Minajin joksikin "barbieksi".
        Hänhän vaikuttaa tosi fiksulta ja sanavalmiilta, ainakin ruudun perusteella.
        Vaihtaa tukkaa kai joka päivä.
        Randy on eri painoinen joka vuosi, nyt solakahko.

Lisään vielä, sorry, minulla meni Kelly ja Carrie Underwood sekaisin. Siksi sekoilin noilla lihoilla.

• Anonyymi00009

Huomatkaa Sunnuntain jatkoon menijät. Tasa-arvo toimii naiset + yks dark master.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe