Vof

...

Loistava viihdeohjelmahan se on. Levy-yhtiöiden kykyjenhaku tapahtuma, mistä haetaan myyviä artisteja ja kansansuosiota jo ennen levytyssopimuksia.

Krista Siegfrids (ällöttää), oli Makkosen tiimissä viime vuonna, ei selvinnyt loppuun. Mutta tehnyt uraa, euroviisuedustajaksi ja euroopankiertuekin tulossa. Joopajoo. Pitää huomata, Universalin kanssa diili. Makkonen on Universalille levyttävä heppuli. Ja sen "neuvonantaja", Riku Mattila on suomen Universalin tuotantopäällilkkö.

Tuli vaan mieleen, kun kattelin eilisen lähetyksen, oli aika selvää, kuka menee jatkoon ja kuka millekin levy-yhtiölle. Esintyjät itse nuoremmasta päästä yrittävät Rähinä rekordsiin, koska se on Elastisen levymerkki. Mutta keskittynyt vaan suomenkieliseen ja suomeen rajautuvaan pisnekseen. Makkonen on kv- kuvuoitten mies ja Universal on yks suurimmista levy-yhtiöistä maailmassa. Kandee tsekata, Miken tiimiä, niistä tyypeistä monista kuullaan vielä jatkossakin.

Jaa, mitenkö liittyi mihinkään. kai koitin ilmaista asian, että ei ole olemassa mitään "reality" telkkari ohjelmia. Telkkariohjelman tekeminen maksaa rahaa, joku ne rahat maksaa. Tässä tapauksessa ei artisti, vaan telkkarinkatsoja, joka ostaa aikanaan levyn joltain artistilta.

Malliksi linkki(alussa mainoksia). Mutta tästä hokaa asian selkeästi. Ei auta, jos on nätti, ammatiltaan laulunope, taitava esiintyjä ja oulusta kotoisin. Adelella ollut hyvin töitä ja myynyt kymmeniä miljoonia levyjä ja sattuikin löytymään kotimainen vastaava artisti. Mutta mun mielestä Niina on oikeastikin loistava, toi toinen on spede. Kumpi menestyy?

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/548221-kokemus-kohtaa-aitouden---niinalla-ja-annalla-riittaa-lampoa-ja-asennetta

=DW=

=DW=

13

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vanha tuttu

Älähän ny anjuska teki mitä pystyi, te A:n kans pilasitte huvin ;))))

• ...

Hajukuuset korvissa on kummallinen ote mihin tahansa.

=DW=

• vanha tuttu kirjoitti:

Älähän ny anjuska teki mitä pystyi, te A:n kans pilasitte huvin ;))))

"vanha tuttu"

Niin piinaavaa on rakkaus, lauleli Paulikin aikoinaan, kaulimellaan.
        A:n kanssa minä tulen toimeen, Stadilainen kun tuo Kani on.

H.

• hunksz kirjoitti:

"vanha tuttu"

Niin piinaavaa on rakkaus, lauleli Paulikin aikoinaan, kaulimellaan.
        A:n kanssa minä tulen toimeen, Stadilainen kun tuo Kani on.

H.

Vanha tuttu taisi tarkoittaa minua, en ole stadilainen, mutta riittäähän A:lla alkavia sinnekin.

• pottu-laarilaa

En ole ollut inspiroitunut ko. ohjelmasta, katsellut joskus pätkittäin.

Mietityttänyt vain noin yleensä, mihin häipyy suurin osa näihin laulukisoihin osallistuneista, jopa voittajistakin.
      Onko päätarkoituskin vain tuottaa nälkäiselle telkkarikansalle tähdenlentoja?

Onhan toki moni päässyt pitkällekin, vaikkapa Kelly Clarkson, mahtava menestyjä.

• ...

Kelly Clarkson

Ihmeellinen ilmiö. Kaitpa se vetoaa pikkuveljeen ja vaariin, jonkinlainen lolita. Mutta se siis on loistava. Upeaa meininkiä ja ääntä, nätti pimatsukin. Mutta, se on saanut sen luokan hittipiisitkin ja taustasysteemit, että ei se voi olla muuta kuin menestys. Kaikki kuitenkin riippuu artistista itsestään. Ja Kelly Clarkson on siis oikeasti loistava. Se on pirun suuri homma olla itsensä lainen tuossa koneistossa. Naiskailotuslaulu muotia. Mutta mitä muuten teki Janis Joplin aikanaan, no kailotti niin perkuleesti pluusia :D

Moniko muuten tiennyt, Akun tehdas on yks suomen suurimmista äänipusineksen tekijöistä. Euroviisut, isot areenakonsertit, ties mitä. Ainiin. pääpisnes on Eppu Normaali, johtuu osittain siitä, että firman toimitusjohtaja on Eppu Normaalin rumpali.

Mulla kuitenkin Vof on tavallaan palauttanut uskoa musapisnekseen. Ei koko pisnestä olis olemassakaan ilman asiakkaita. Ja mähän se olen se asiakas, joka ostaa joskus levyjäkin. Ton Niinan tulevan levyn voin joskus vielä ostaakkin.

=DW=

• pottu-laarilaa
        ... kirjoitti:

Kelly Clarkson

Ihmeellinen ilmiö. Kaitpa se vetoaa pikkuveljeen ja vaariin, jonkinlainen lolita. Mutta se siis on loistava. Upeaa meininkiä ja ääntä, nätti pimatsukin. Mutta, se on saanut sen luokan hittipiisitkin ja taustasysteemit, että ei se voi olla muuta kuin menestys. Kaikki kuitenkin riippuu artistista itsestään. Ja Kelly Clarkson on siis oikeasti loistava. Se on pirun suuri homma olla itsensä lainen tuossa koneistossa. Naiskailotuslaulu muotia. Mutta mitä muuten teki Janis Joplin aikanaan, no kailotti niin perkuleesti pluusia :D

Moniko muuten tiennyt, Akun tehdas on yks suomen suurimmista äänipusineksen tekijöistä. Euroviisut, isot areenakonsertit, ties mitä. Ainiin. pääpisnes on Eppu Normaali, johtuu osittain siitä, että firman toimitusjohtaja on Eppu Normaalin rumpali.

Mulla kuitenkin Vof on tavallaan palauttanut uskoa musapisnekseen. Ei koko pisnestä olis olemassakaan ilman asiakkaita. Ja mähän se olen se asiakas, joka ostaa joskus levyjäkin. Ton Niinan tulevan levyn voin joskus vielä ostaakkin.

=DW=

Janis on aina ollut yksi ihanteeni, sekä Lusis, että Joplin.
        Joplinilla oli raastava ääni ja elämä.

Eikö Kelly ollut kotoisin jostain Huitsin Nevadasta, ja country hänen ominta tyyliään. Katselin juuri Grammy Awardseja, jossa esiintyi edukseen. Lihahtanut sitten viime näkymän, mutta muistaakseni sai vasta lapsenkin.

• ...
        pottu-laarilaa kirjoitti:

Janis on aina ollut yksi ihanteeni, sekä Lusis, että Joplin.
        Joplinilla oli raastava ääni ja elämä.

Eikö Kelly ollut kotoisin jostain Huitsin Nevadasta, ja country hänen ominta tyyliään. Katselin juuri Grammy Awardseja, jossa esiintyi edukseen. Lihahtanut sitten viime näkymän, mutta muistaakseni sai vasta lapsenkin.

Tiesä tarkemmin.

Muttas pimatsu kuuluu mun mukavuusalueelle. Yks aika veres video, piisi ei ehkä loistavista loistavin, mutta eiköhän asia tule selväksi. Ei tosta piisistä tai tuotannosta ois tullut kerrassaan mitään ilman itseään artistia:

http://www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I

=DW=

• pottu-laa
        ... kirjoitti:

Tiesä tarkemmin.

Muttas pimatsu kuuluu mun mukavuusalueelle. Yks aika veres video, piisi ei ehkä loistavista loistavin, mutta eiköhän asia tule selväksi. Ei tosta piisistä tai tuotannosta ois tullut kerrassaan mitään ilman itseään artistia:

http://www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I

=DW=

Upea esiintyjä, ei voi muuta sanoa.

Aloituksesi innoitti kääntämään Subille. Olen näön perusteella luokitellut Nicki Minajin joksikin "barbieksi".
        Hänhän vaikuttaa tosi fiksulta ja sanavalmiilta, ainakin ruudun perusteella.
        Vaihtaa tukkaa kai joka päivä.
        Randy on eri painoinen joka vuosi, nyt solakahko.

• laa-pottu
        pottu-laa kirjoitti:

Upea esiintyjä, ei voi muuta sanoa.

Aloituksesi innoitti kääntämään Subille. Olen näön perusteella luokitellut Nicki Minajin joksikin "barbieksi".
        Hänhän vaikuttaa tosi fiksulta ja sanavalmiilta, ainakin ruudun perusteella.
        Vaihtaa tukkaa kai joka päivä.
        Randy on eri painoinen joka vuosi, nyt solakahko.

Lisään vielä, sorry, minulla meni Kelly ja Carrie Underwood sekaisin. Siksi sekoilin noilla lihoilla.

• Anonyymi00009

Huomatkaa Sunnuntain jatkoon menijät. Tasa-arvo toimii naiset + yks dark master.

• Anonyymi00011

Tosta pääsee euroviisuinihnkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      255
      4124
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      108
      2205
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2187
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2157
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      124
      2099
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1802
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      166
      1744
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      394
      1276
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1164
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      79
      1026
    Aihe