mondeo 98

mie ite

kävimpä tossa autokaupassa kahtelee autoja, ja silmään iski nätti mondeo. Pitihän se istahtaa ja katsoa mimmonen se olis, no ainaskin istuma asenon sain itselleni todella hyväksi. jossain autossa ei saa niin hyväksi, mut tää jo hipo täydellisyyttä mulle, koska olen niin pitkä
183 jotain.. mutta mimmosia vikoja tälläsessä foordissa on? ja mites sisämelu. aattelin jos kävis koeajamassa. mut toinen ois olluna vectra siin kans ois aika hyvä.. mut sanokaas te jotka omistatte kyseisen auton,, mimmonen ajelle yms...? ja jos niitä rehelisiä vastauksia sais

3

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmonen

Mimmonen se nyt on? hmmm... no simmonen, että vikoja tahtoo olla simmosia. Mimmonen se Vectra oli? Simmonen olis ehkä parempi ja ennen kaikkea hienompi. Simmonen "kyttä" Mondeo on aika ruma. Keula on vähän liioitellun irvistävä. Ihan hyvä ajettava simmonen on, mutta niitä vikoja kyllä tahtoo olla. Ai mimmosia? No, simmosia sinänsä helppoja itse korjattavia, mutta on niitä kinkkisempiäkin. Osat tahtoo aina maksaa ja vioista on haittaa aina. Että simmosta.

• fordimies

tähän mennessä vikoja ollut
      -2 termostaatia vaihdettu tee itse mies hommia
      -raidetangon pää edestä vaihdettu
      -raitisilmapuhaltimen nopeuden säätösunttivastus liitin meni uusiksi liitin suli mustaksi klöntiksi palovaara??? helppo vaihtaa itekkin n.35e motonetissa

että semmottii

toisaalta taas
      -ilmastointi on pelittänyt hyvin huollossa ekan kerran tänäkesänä eikä tarvinnut kun lisätä ainetta ja puhdistaa järjretelmä.
      -ruostetta ei ole kun takaluukun kahvan alla tosi ruostesuojaus on tehty viimesen päälle.
      -ja on kyllä hyvä ajaa moni uudempikin häviää niin metelissä kun ajotuntumassakin
      niin ja mulla pituutta on 192cm ja sovin ainaskin kuskinpaikalla

• Pattiin

98 Mondeo pihalla, farkku, 2litranen automaatti. Hemmetin mukava ajaa... silloin kun se toimii. Iso ja tilava. Varaudu kalliisiin huoltoihin, joissa löydetään aina jotain ekstraa. Älä huollata ainakaan Stokkalla, se on kuin ampuisi itseään jalkaan. Ja selvitä auton taustat, älä tee niin kuin minä, uskoin autokauppiaaseen ja nyt vien asioita kuluttajavirastoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6375
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3806
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      82
      970
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      880
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      836
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      813
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      721
    Aihe