Kiusattu

blaah-.-

Eli mua on kiusattu 4luokalta lähtiin, kun luokkalaiset sai tietää mun perheestä. Mun perhe on epätavallinen tai sellanen ei unelma perhe..
No,mun vanhemmat juo paljon. Kyllä äiti töissä käy,mut töiden jälkeen se juo. Isä juo. Isä on ollut vuoden kohta ilman töitä, valittaa et ei se löydä töitä, mut kun se ei ees yritä ehtiä töitä.
Mun vanhemmilla on paljon velkoja. Enimmäkseen ne on vippaillu sukulaisilta ruokaan ja laskuloihin, mut toki myös kaljaan jne.. Ei ne siis huumeita tai sellasia käytä. Tupakkaa,kaljaa,viinaa..
Sit mua kaameesti ärsyttää, kun ne valittaa et ''no kun ei oo rahaa'' Nii sit ne tuhlaa ne alcoholiin ja nettiin ties minne rahapelilöihin. bingoon jne.. Ei vittu mitää tolkkua. Sit kun sanoo et ei tolla tavalla ainakaa oo rahaa kun menee nettiin ja alcoholiin. Siitä seuraa hirvee vittuilu et omat on niiden rahat.. ei vittu..
Eli mua kiusataan enimmäkseen mun perheen takia. Mä en oo kertonu oikeestaan kellekkään, mut tänne mä päätin ny kirjottaa tänne randomina. Mua kiusataan yleensä just netissä jossain fb tai irc'issä. Just joillain viesteillä ''köyhä paska'' tai ''hanki elämä'' kaikkee tollasta.
Välillä aamusin tuntuu, että miksi mä jaksasin nousta tästä. Laittautua, laittaa hiukset,meikit jne..kun ei kukaan ees vaivaudu huomaa mua silleen?
Kyllä mä tiedän, että mä voisin kertoa äidille,isälle. Mut en mä haluu, et ne ilmottaa kouluun? Sielhän ne sitte sitä rupeis selvittelemään ja utelee et ''ketkä sua ny kiusaa''. Sit mä tiijän,et jos mä kerron ketkä mua kiusaa nii se menee vaan pahemmaks. Netissä enimmäkseen ja joskus vapaa-ajalla kun oon jossain kylillä.
Usein mä mietin iltasin et miks pitää kiusata, kun en mä ole ite mun vanhempia voinu valita tai mitään. Monta kertaa mä oon itkeny itteni uneen ja toivonu et joku päivä pyyvettäs anteeks ja lopetettas toi kiusaaminen, mut ei. Onneks vuosi enää tääl helvetin peräkyläl nii mä häivyn mahollisimman kauas täältä paikkakunnalta ja alotan elämän.
Mä tiiän, että en ole ainut jota kiusataan, joitakin kiusataan vielä pahemmin. Et tää kiusaus on nyt vaa tällasta, mut pieniki kiusaus päivästä toiseen tuntuu äärettömän pahalta. Ja kun se jatkuu ja jatkuu,nii tulee vaa tunne että ei.jaksa.
Okei mä myönnän et mä pidätän mun itkua nytkin, mut hyvät ihmiset LOPETTAKAA KIUSAAMINEN!!
Mitä siitä kukaan hyötyy? Saaks siitä muka kovan olon ku kavereiden eeessä pitää esittää kaikkee? Jos multa kysytään se on vaa kaameen noloa ja raukkamaista.
Okei en haluu angstia tänne mun kurjasta elämästä enempää enkä odota,että tänne tulee mtn lohuttavia kommentteja. Saatte sanoo vaa vapaasti mielipiteenne tai jotai. tekstissä varmaa aika paljo kirjotusvirheitä! Pahoittelen myös kirosanoja :/

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Vanessa_1

Oh. My. God. Tiedän tunteen. Vanhempani ovat kokoajan myös, että ''Ei ole rahaa'' jne.. Veli on lastenkodissa.. Minua ei ole kiusattu tai mitään, mutta kestä!

• Bläck Veil Braids

Sinusta en tiedä, mutta mun mielestä olisi ihan järkevää poistaa fb-tili jos kerran sua haukutaan siellä -.- Sherlock.

• blaah-.-

No niin voinhan mä poistaa mun fb tilin jne.. mut emmä usko et se auttas,kuitenki koulu s tyypit tulis inisee ''et miks poistit sun tunnukset'' Ja sitä paitsi mä juttelen aika paljon fb mun tutuille,enimmäkseen kummille.. et ainut sosiaalinen elämä mulla oikeestaan on fb. Emmä muualla oikeestaan juttele, vaikka haluisinkin tosi kovasti olla kylällä jossakin mukavassa kaveri porukassa ja pitää hauskaa, mut ei kun on mun perhe tollane pska nii sitte aatellaa et mäki oon seellane isona jne.. :(
      Mut kyl mä pärjään,yritän ainakin vielä sen vuoden jaksaa ennen kun mä lähenn

• *alkoholi

facessahan saa valittua kaverinsa ja asetuksista saa laitettua profiilin yksityiseksi, päättämään ketkä pystyy ottamaan yhteyttä jne... Kannataisi varmaan vähän laittaa asetuksia erilaisiksi.

"Mitä siitä kukaan hyötyy? Saaks siitä muka kovan olon ku kavereiden eeessä pitää esittää kaikkee?"
      Kaikki teinithän on hirveän epävarmassa vaiheessa elämässään, selvittämässä omaa minuuttaan jne p*skaa, joten kyllä siitä aika hyvin saa pönkitettyä omaa asemaa itselleen ja kavereilleen. P*ska totuus, ei voi mitään.
      Mutta toisaalta on myös sekin totuus että nämä kiusaajasi ovat pelkästään säälittäviä kakaroita jotka tarvitsevat tätä kiusaamistasi oman "kovuutensa" todistamiseksi...

Yläasteella (tai missä oletkin) kuvittelee olevansa hirveän kovis ja aikuinen kun tekee vastaavaa paskaa. Onnea kestämään tämä vuosi! :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe