ajan hermolla

savilahti3

pitäi olla näköjään aina. varattiin finnmatkoilta 2014 talveksi tuas matka khaolakiin. oisko ollu bhandari resort tällä kertaa, mut kuiteskin hämmästeltiin et ateriat lennoilla ja lentokenttä kuljetus ei kuulunutkaan hintaan, vaan piti erikseen varata. minusta vielä vuosi sitten tuli automaattisesti. joteskin se oli vielä aika huonosti ilmastu noilla sivuilla ettei meinattu alkuun huomata. eihän tuo nyt paljoo hintaa nostanut mut kenties joku markkinointi kikka. lentokenttä kuljetus itseasiassa halpa.

5

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös varannut

Kyllä Finnmatkoilla kuljetus ollut jo vuosia maksullinen kuten lentoateriatkin (tosin Finnairin lennolla sis. hintaan). Aurinkomatkoilla ne sisältyy vielä matkan kokonaishintaan, on selkeämpi muutenkin (ja lapsiperheelle edullisempi) uudemmat koneet.

• Ihmetys kymysys

Kertokaapa te jotka käytte useita kertoja samassa paikassa et mikä sinne vetää? Jopa samaan hotelliin varataan missä edellis vuonna on ollu. Itse olin khao lakissa tänä talvena ja paikka oli aivan ihana. Ajattelin kuitenkin ensi talvena taas lähteä Thaimaahan mutta mieleenikään ei tulisi samaan paikkaan mennä sati hotelliin.

• Mää 111

Khao Lakissa ei ole häiritsevästi venakkoja. Se sinne vetää.

• annie star

Me on oltu nyt kaksi peräkkäistä talvilomaa Khao Lakissa. Koskaan ennen ei olla kahta kertaa noin peräkkäin lomailtu samassa paikassa. Ihastuimme rauhallisuuteen ja ihanaan rantaan ja upeisiin sukellusmestoihin. Tuo sukellus on se, joka meitä sinne ylipäätään vetää ja Khao Lakista pääsee näppärästi Similanille esim.

• Samaa mieltä edellisen kanssa olin eka kerran Khao Lak ssa v. 08 toisen kerran joulukuussa v. 12 nyt kolmas kerta tänä vuonna joulukuussa myös Khao Lakiin tosin tällä kertaa Bang Niang Beachille kaksi edellistä kertaa Nah Tong Beachillä.Pidän Khao Lakin rauhallisuudesta kauniista maisemistaa hienoista maisemiista ja rannoista jsekä kirkkaista vesistä,tosin Krabissa sijaitseva Ao Nang on luonnon suhteen vielä kauniimpi kuin kuin Khao Lak mutta on kasvanut ja vilkastunut niin paljon v. 06 jälkeen kun olin siellä toisen kerran että täytyy todeta paikan olevan valitettavasti "kaunis turistirysä" toivotaa ettei Khao Lakille käy samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2092
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      402
      1916
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1370
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1337
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1273
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      957
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      952
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      948
    10. 131
      868
    Aihe