Ylläpito haluaa palstat sekaisin

Faktaa peliin

Suomi24:n keskustelut ovat jumineet viime aikoina vähän väliä. Samaan aikaan erityisesti Suomalaiset julkkikset -palstalla ja tietyillä Tietotekniikka -palstoilla on tehty avauksia, joihin on avaajan toimesta välittömästi rukattu ohjelmateknisesti tuhansittain käyntejä, jotta avaus on saatu nousemaan Viikkolistalle.

Tällä hetkellä Viikkolistan 15 avauksesta reilusti yli puolet on tällaisia teinipoikien tai vastaavien temppuavauksia. Mene itse ja katso nykyistä Viikkolistaa. Viikkolistan idea on, että sinne nousee eri palstoilta todella suosituimmat keskustelunaiheet kaikkien muidenkin mahdollisesti luettavaksi. Tällä hetkellä Viikkolista toimii pelkästään it-nörttien leikkikenttänä.

Olen varma, että tämä kymmenien tuhansien käyntien temppuilu tukkii myöskin koko Suomi24:n keskustelusysteemin ja siksi homma on jatkuvasti täynnä erilaisia häiriöitä.

Asiasta on useaan otteeseen valitettu ylläpidolle, mutta ylläpito ei pyynnöistä huolimatta poista temppuavauksia. Niinpä Viikkolista on nykyisin täysin jotakin muuta mitä sen pitäisi lukijoiden kannalta olla ja häiriöt toiminnassa jatkuvat.

Miksi ylläpito jätit järjen narikkaan?

0

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
        Savonlinna
        111
        6748
      2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
        Maailman menoa
        588
        4646
      3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
        Kankaanpää
        24
        3063
      4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
        Ikävä
        133
        1281
      5. 46
        1227
      6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
        Maailman menoa
        116
        978
      7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
        Ikävä
        49
        882
      8. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
        Maailman menoa
        31
        845
      9. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
        Ikävä
        50
        844
      10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
        Ikävä
        26
        821
      Aihe