Hei!
Tietäisikö joku,miten saisin keski sinisistä
farkuista todella vaaleat?
Aikoinaan olen kokeillut klorittia tyyliin:
housut ämpäriin ja likoamaan. Tulos oli vaan
kaikkea muuta kuin tasainen,vaikka kääntelin niitä
tasaisin väliajoin. Olenkin miettinyt miten mahtaisi onnistua pesukoneessa vaalentaminen?
Millainen ohjelma,kuinka paljon klorittia ja täytyykö vaalennuksen jälkeen pestä yksi koneellinen ilman pyykkiä,jotta kaikki vaatteet eivät vaalentuisi???
Kaupasta kun en löydä mieleistä farkku mallia
vaaleana.
Olisin kiitollinen jos jollain olisi tähän vinkkiä!
Vaalennus
5
7075
Vastaukset
- ÄITEE
PESET KLORIITIN KANSSA NIIN TULOS ON TASAINEN JA SITTEN PERÄÄN PINTTYNEET LAKANAT JA FARKUT VIELÄ KERRAN NIIN EI VAALENE EI-TOIVOTUT VAATTEET. PULLOSSA ON OHJE KONEVALKAISUUNKIN, MUTTA LAITTAISIN ITSE VÄHÄN REILUMMIN AINETTA
- kuuro
HUUDA
- Sini
Ostin kaupasta Klorin, naturell pullon.
En sen tarkemmin selostetta tutkinut, kun näin etiketin kyljessä vaatteen kuvan, ajattelin sen
soveltuvan minkä tahansa vaatteen valkaisuun.Kotona
tarkemmin selostetta tutkittuani, huomasin siellä teksin "älä käytä farmareitten valkaisemiseen"
Onko nyt niin, että klorittejakin on erinlaisia,
toiset käy valkaisuun ja toiset ei? Uskallanko
käyttää tätä ainetta ollenkaan tähän tarkoitukseen? Mitä mieltä olette? - Sini
Sini kirjoitti:
Ostin kaupasta Klorin, naturell pullon.
En sen tarkemmin selostetta tutkinut, kun näin etiketin kyljessä vaatteen kuvan, ajattelin sen
soveltuvan minkä tahansa vaatteen valkaisuun.Kotona
tarkemmin selostetta tutkittuani, huomasin siellä teksin "älä käytä farmareitten valkaisemiseen"
Onko nyt niin, että klorittejakin on erinlaisia,
toiset käy valkaisuun ja toiset ei? Uskallanko
käyttää tätä ainetta ollenkaan tähän tarkoitukseen? Mitä mieltä olette?Niin ja vielä...
Housuissa mitkä meinasin vaalentaa on mukana
3% elastaania, miten mahtaa kestää kloritti valkaisun?
Kiitos , jos viitsitte vastata!
- Lissu
Juuh, kuten äitee tuossa neuvoi koneessa kloriitin kanssa valkaisu onnistuu ihan hyvin. Olen kokeillut, mutta laitoin todellakin enemmän kloriittia..taisin muuten laittaa koko pullollisen.
Yks juttu voi kyllä pilata valkaisun meinaan saumalangat. Jos farkuissasi on sellaiset lankat, joihin kloriitti ei tehoa, niin tulos on aika tylsä. VAlitettavasti se asia ei kai selviä kuin kokeilemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241